Pagamintas modelis, iliustruojantis, kaip juodoji skylė iškreipia šviesą (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Niemand 2013-12-16 11:45
Čia jokia ne klasika, o septintoko fizika, dar su vektoriais nesusipažinusio... p - vektorius, susijęs visų pirma su judėjimu, o ne mase. Vektorinių dydžių susukimas siekiant gauti skaliarą yra kaip minimum nekorektiškas reikalas.
Niemand 2013-12-16 11:49
Gravitacija ir gravitacinės bangos yra skirtingi dalykai, kaip ir elektrinis laukas ir elektromagnetinės bangos. Laukas neneša informacijos, banga - neša. Gravitacinių bangų niekas dar nematė, tai, ko gero, esminis trūkumas BRT eksperimentinėje bazėje. Tavo minimas eksperimentas - fantazija.
_alvydas_ 2013-12-16 12:58
O tai aštuntoj jau mokina iš vektoriaus dalinti ??
Armageddon 2013-12-16 14:25
masę, bet tai nėra įprastinė masė, kurią tu turi galvoj (fizikoj "įprastinė masė" vadinama invariantine mase, google invariant mass).
_alvydas_ 2013-12-16 15:44
Na labiausiai įprasta buvo ramybės masę žymėt m0. Galim žymėt ir m, bet tada reik susitart kaip žymėt pilną masę. Aš m žymiu pilną, m0 ramybės. Tad jau minėjau pvz su veidrodžiu, suma pilnos masės išlieka po susidūrimo. Tik būk žmogus kai turi omenį reliatyvumą nesakyk fizikoj Čia jau tyčinė provokacija Ir šiaip jau šimtą kart minėjau kad šitą E^2 = p^2 * c^2 + m^2 * c^4 galiu išvesti be reliatyvumo ir linką buvau davęs
Armageddon 2013-12-16 15:54
Ok.
_alvydas_ 2013-12-16 18:33
Daug lengviau eitų viens kitą suprast jei įsivaizduotum perdarytą SRT pagal Lorencą arba Poincare. Įsivaizduok Einšteinas nebūtų net gimęs. Tada greičiausia dabar turėtume būtent jų idėjų evoliuciją. Absoliuti atskaitos sistema greičiausia būtų surišta su kosmine spinduliuote. Matematiškai tai būtų kiek sudėtingiau, bet su tais pačiais numatymais visokiem dalelių greitintuvam ir panašiai. Masė didėtų absoliučiai judant kūnui pagrindinės atskaitos sistemos atžvilgiu.
Armageddon 2013-12-16 18:57
Nu tai be Einšteino ir būtų buvę kitaip, bet jis vis dėlto gimė ir dabar turim ką turim.
_alvydas_ 2013-12-16 19:13
Tai kodėl jaunimui nepalavint vaizduotę kaip galėjo susiklostyt pasaulėvaizdis tuo atveju. Ir kodėl dėstytojam neskatint tokią platesnę vaizduotę.