Sociologai išaiškino liaudies meilę S. Jobsui

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sielinas 2015-10-12 16:24
Žmonėms reikia herojų, juos ir susikuria. Jų istorijoje pilna dievai, pranašai ir kankiniai, didvyriai, svieto lygintojai ir visi kiti daugiau mažiau išgalvoti arba gerokai pagrąžinti.
Audrius 2015-10-12 17:56
Sutinku. Ir gerai pastebejai del dievu. Kazkur skaiciau apie marketinga ir ten kaip geriausias pasaulio marketingo pavyzdys buvo pristatyta krikscioniska baznycia. Baznycia puikiai atitiko visus marketingo kriterijos, visiem zinomas logo (kryzius), idejos ir ideju knyga (biblija), ju fizine vieta (baznycia), visos apeigos ir s, specialus fanu klubas (krikscionys ir krikstas etc) nu ir taip toliau. Tai anot autoriaus apple vienas prie vieno atitinka baznyciai, su savo apastalu Jobsu, apple parduotuvem, eventais, logo ir t.t.. Mes genetiskai uzkoduoti sekti pagal kazkoki "isganytoja"..
Creatium 2015-10-12 19:09
stiliaus, vartotojų patirties, istorijos ir t.t. Kitaip tariant, jie daro tą, kas yra būtina norint vartotoją pritraukti ir išlaikyti. Tuos pačius metodus taiko vis daugiau įmonių, nes ateina suvokimas, kad kito kelio nėra norint išsiskirti ir sukurti kažką unikalaus. Pavyzdžiui, koks yra skirtumas tarp savos firminės parduotuvės ir pvz. Topo centro? Tas, jog savo produktą gali eksponuoti tobuloje terpėje, kur yra viskas pritaikyta kuo tobulesniam produkto pateikimui: spalvos, šviesos kiekis ir kryptys, fonas, erdvės. To masinėje parduotuvėje nėra ir niekada nebus, nors bandoma ir tą pasiekti (pvz. Samsung stendai Elektromarkt). Bet nuosavos parduotuvės lygio nė iš tolo nepasieksi. Kitas pavyzdys: Apple reikalaus (ar jau reikalauja, nežinau, neatmenu šio fakto) aksesuarų gamintojų, jog jie savo pakuotes modifikuotų pagal Apple duotą pavyzdį. Kitaip tariant, jeigu savo produktą nori parduoti Apple parduotuvėje, turėsi jam pritaikyti pagal Apple standartus sukurtą pakuotę. Ir tai dar vienas žingsnis stiprinant Apple brandą: visiškai vientisas stilius, nesvarbu koks gamintojas, vartotojas turi gauti visiškai paruoštą vientisą stilių.
Kilgoras Trautas 2015-10-12 19:59
Sukurti unikalaus, ar pristatyti unikaliai?
trapecijus 2015-10-12 20:24
Greičiausiai abu. Nes kad ir kaip ''kietai'' pristatytum Burbulinadą, jis vistiek neįgaus tokio populiartumo kaip Coca Cola.
Creatium 2015-10-12 21:08
Nors viena vertus aš kalbėjau apie įvaizdžio sukūrimą, tačiau kalbant platesne prasme, tai Trapecijus tiksliai atsakė. Aš kalbėjau grynai apie Apple minamą kelią brandingo srityje, o ne apie produktus.
sielinas 2015-10-12 21:54
Brandas tai naujas dievas skirtas jį garbinti, jam aukoti paskutinius pinigus ir juo puikuotis prieš kitus garbintojus.
bahuriux 2015-10-13 08:11
Tiksliai į dešimtuką.
Creatium 2015-10-13 10:10
Brandas yra būdas išsiskirti kompanijai iš kitų. Šitos jūsų kalbos primena kalbas, jog visi vagia iš paprastų vartotojų ir t.t. Nu toks "visi kiti kalti". Paprasčiau kalbant, brandas yra būdas pritraukti vartotoją ir jį išlaikyti. Vartotojas pats gali rinktis kokį brandą vartoti ir ar išvis vartoti. Gali užsidaryti dėžutėje ir nieko nevartoti, tada nebus reikalingi ir brandai.
Auksine Logika 2015-10-13 12:28
Jobsas labiau primena eiline pop muzika - koksnors nevykelis radijo centre groja ta shuda, kuria topus, nes neiperka kokybiskos muzikos ir visiem primeta savo "topa" lyg tai butu balsais nulemtas dalykas. Kadangi savo nuomones cia zmones issakyti niekas negali, todel tokie shudukai ir dominuoja gana ilga laika eteryje.