Mokslininkai surado silpniausią vietą, kuri gali sugriauti elektromobilių revoliuciją: didžiausią pavojų kelia ne politika, ne ekonomika ir net ne išaugęs elektros poreikis

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

AAA000 2018-01-21 22:05
HardAxe 2018-01-22 11:51
jav nestabilumas ne problema. Problema stabilus "nedraugas". "Palyginimui galima būtų pridurti, kad tradiciniais degalais varomas automobilis sulaukęs 400-500 tūks. km ridos pasiprašys kapitalinio remonto ir tikėtina - nebebus tinkamas eksploatuoti. Elektrinis variklis jums gali pasiūlyti MILIJONO km ir didesnę ridą." Variklis galbūt galės ištempti 1mln kilometrų. Bet važiuoklė ir visa kita pas juos nėra kažkuo ypatinga ir turės būti bent tris kartus kapitaliai suremontuota bei 3 kartus pakeistos baterijos.
gytis13 2018-01-22 12:21
Tarp kitko, ant ličio akumuliatorių yra užrašas - nenaudoti kartu senų ir naujų akumuliatoriaus celių. Taigi, pasensta elektromobilio akumuliatorius, o pakeisti sugedusias celes kaip ir negalima....
HardAxe 2018-01-23 11:27
senų ir naujų ar pakrautų ir tuščių?
gytis13 2018-01-23 11:54
Ant Ultrafire 18650 ličio akumuliatorių užrašas "Do not mix use old and new batteries". Apie pakrovimą kalba kitokie užrašai "charged ir t.t."Dideli akumuliatoriai sudaromi iš daug sujungtų mažų, taigi gali būti kad celių keitimas remontuojant bus probleminis reikalas. Lietuvai tai nieko gero nežada. Teko kalbėti su elektromobilio savininku, po 4 metų eksploatacijos akumuliatoriaus talpa jau pastebimai krenta, nuvažiuojamas atstumas trumpėja