Prancūzijoje prasideda didingas projektas: paskelbė nuotraukas ir vaizdo įrašą, kaip į šią šalį gabenami „hyperloop“ vamzdžiai ir prasideda hipertunelio statybos (Foto, Video)  (2)

„Hyperloop Transportation Technologies“ (HTT) buvo gana užsiėmę sandorių pasirašymu, siekdami ištirti greitųjų transporto maršrutų potencialą visame pasaulyje. Tačiau mažai ką darė savo prototipų bandymuose ir realių „hyperloop“ kelių statybose. Bent jau iki šiol.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Panašu, kad situacija šioje srityje keičiasi arba bent jau tikėtina, kad pasikeis. Bendrovė džiaugiasi, kad pirmosios „hyperloop“ kelio konstrukcijos jau keliauja į konkrečią bandymų vietą ir jau pradės pirmąjį „hyperloop“ kelio bandymų ciklą Tulūzoje, Prancūzijoje.

„Hyperloop Transportation Technologies“ (HTT) ir jos konkurentė „Virgin Hyperloop One“ yra dvi kompanijos, kurios užsiima „hyperloop“ sistemų vystymu. Žinoma, nereikia pamiršti ir tikro revoliucionieriaus Elon‘o Musk‘o „Boring Company“. Šiose unikaliose transporto sistemose tiek žmonės, tiek ir kroviniai keliautų vakuuminiais vamzdžiais, beveik pasiekę garso greitį.

Pastaruoju metu itin suintensyvėjo „hyperloop“ bandymo kelių statybos ir jų testavimo darbai. Tačiau HTT daugiausiai užsiiminėjo sutarčių pasirašymais su įvairių valstybių vyriausybėmis. Buvo pasiekti keli susitarimai su JAV valstijų, Pietų Korėjos, Indijos ir Slovakijos vyriausybėmis. Pagrindinis tokių susitarimų tikslas buvo galimybė išnagrinėti „hyperloop“ sistemos įgyvendinamumą, bet realiai apčiuopiamos pažangos, apart keletos reklaminių filmukų, kaip ir nebuvo.

2015 metais HTT pranešė apie planus statyti „hyperloop“ kelią Kalifornijoje, bet viskas dar netapo realybe. Visgi, naujasis kelias Tulūzoje atrodo gerokai rimtesnis sandoris. Bent jau taip galima spręsti iš HTT kompanijos paviešintų nuotraukų ir vaizdo įrašo, kuriame matyti, kaip sunkvežimiai gabena „hyperloop“ kelio konstrukcijas.

4 metrų skersmens vamzdžiai yra pagaminti taip, kad jais galėtų keliauti tiek žmonės, tiek tilptų ir laivybos konteineriai. Šie vamzdžiai bus surinkti į 320 metrų ilgio sistemą, kuri, pasak HTT, pradės veikti jau šiemet.

Tuo metu jie pradės statyti ir didesnę, 1 km ilgio ir 5,8 metrų aukščio specialių „hyperloop“ kelio atramų sistemą, kurią tikimasi užbaigti iki 2019 metų. Kompanija teigia, kad ji tokiu būdu artėja prie pilnai veikiančios „hyperloop“ sistemos, kuri vasaros atostogų metu gabentų keleivius iš Ispanijos į Tulūzą ir atvirkščiai.

„Prieš penkerius metus mes nusprendėme išspręsti svarbiausias transporto problemas: jos efektyvumą, komfortą ir greitį“, - sakė HTT generalinis direktorius Dirk‘as Ahlborn‘as. „Šiandien mes žengiame svarbų žingsnį pirmyn, kad pagaliau pasiektume šį tikslą. Hyperloop nėra vien tik itin greita transporto sistema, kuri vis gerina greičio rekordus. Tikroji šios sistemos nauda yra galimybė sukurti veiksmingą ir saugią transporto sistemą, kuri užtikrintų neprilygstamą keleivių patirtį.“

Dar šiais metais HTT ketina viešai Tulūzoje atidaryti „hyperloop“ bandymų kelią. Tad belieka palaukti ir žiūrėti kaip jiems seksis.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Technologijos.lt
(41)
(6)
(35)

Komentarai (2)