NASA jau bando dvi visiškai naujas kosminių kelionių technologijas: ličio jonų variklius ir pozitronų sintezės variklius (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

bahuriux 2018-11-29 04:28
OMFG! POZITRONAI??? Rimtai? https://en.wikipedia.org/wiki/Positron Ne rimtai, ar čia kalbama apie antimateriją? Mano žiniomis, kai antimaterija susiliečia su materija (šiuo atveju pozitronas iškarto susilies su pirmu sutiktu elektronu) jie anihiliuoja ir išsiskiria labai daug (palei formulę E=mc) elektromagnetinių spindulių / gama radiacijos, praktiškai visa pozitronų ir elektronų masė turėtu virsti į fotonus (gama radiaciją). Arba aš kažko labai daug nežinau, arba čia kažkokia klaida. Kažkaip visada galvojau, kad antimateriją net jei tai pozitronai išgauti reikia sinchrofazotronų, ar panašių gigantiškų prietaisų. Jei tai tikrai taip ir yra kaip tame video tai tada manykit, kad "area 51" tikrai turi ateivių erdvėlaivį ir ten dirbantys mokslininkai kažką atkūrė reverce enginering būdu PS. Tame video muzika tokia pat fuckin awesome, kaip ir technologija
Niemand 2018-11-29 11:01
Nereikia sinchrofazotronų, pakanka beta plius radioaktyvaus izotopo (yra ir kitų metodų, nežinau, ką šiuo atveju naudoja). Pozitronai dėl mažo sąveikos skerspjūvio sunkiai susiduria su elektronais, yra santykinai skvarbūs net mūsų aplinkoje jau nekalbant apie kosminį vakuumą. Anihiliuojant visa (be praktiškai) poros energija virsta fotono energija, šiuo atveju dėl mažos masės gaunasi kietas rentgenas arba minkštas gama. Reaktyvinio variklio atveju tai kaip ir dzin, ar impulsą nuneša elektronas, ar pozitronas, ar fotonas. P.S. čia ne tas variklis, kur nuo žemės pakiltum, tik kosmose su mažiuke stūma, bet labai labai ilgai palaikoma.
bahuriux 2018-11-29 15:00
" kulono dėsnis pasakytu kitaip, jėga milžiniška, o elektrono ir pozitrono masės labai mažos, jei supranti ką noriu pasakyti. Jei tarp dviejų taškinių krūvių atstumas labai mažas elemnetariauisas elektrono/pozitrono -/+ krūvis. Nu vėl nežinau labai daug šitoje srityje, tai galbūt tavo tiesa. 3. impulsas pasiskirsto į visas puses ir ten aiškai nėra išdėstyta (arba pražiūrėjau) kas dar išmetama per variklio magnetinę tūtą. Neutronai išspinduliuojami aplink į visas puses, fotonai irgi aplink +/-, tik kažkokios dalelės dar išmetamos, gal alfa, gal protonai nepaaiškinta reikiama kryptim. Dėl to kur jis naudojamas, kokį specifinį impulsą galimai turi ir kokią trauką sukuria, tai supratau be problemų, kaip ir betkuris kitas žmogus kuris bent jau pažaidžia KSP, o jei dar domisi tuo ištikro tai tikrai supranta Išesmės toks variklis yra fotoninis/joninis hibridas, priedo mirtinai pavojingas gyviems organizmams, tiktu tik zondams, arba smarkiai užekranuotas nuo radiacijos, bet technologija nerealiai įdomi, pirmą kartą teko apie tokį skaityti.
Niemand 2018-11-29 22:51
1. Izotopas, kuriam būdingas beta plius skilimas, žr. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Positron_emission 2. Surišti elektronai (pvz. Atome) nesąveikauja elektrostatiškai, laisvu, elektrostatiškai sąveikaujančiu elektronu tankis mizernas, be to tokiu elektronu greičiai tokie dideli, kad elektrostatika nespėja pagauti. 3. Ne į visas puses, impulso tvermės dėsnio kol kas niekas neatšaukė. Jei pradinis pozitronu srautas fokusuotas, visas rezultatas irgi bus lygiai taip pat fokusuotas. 4. Net jei to prototipo galią padidintum milijoną kartu, jis būtu neka pavojingesnis už rentgeno aparatą ir lengvai apsaugomas. Nors man nelabai aišku, kame gi tas privalumas palyginus su tuo pačiu ličio jonu paprastuoju.