Aiškėja tikslios automobilių taršos mokesčio sumos: jos didesnės, nei buvo žadėta

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mobilunkas 2019-10-07 22:20
jei kalbam apie co2 ismetima kilometrui, tai kam taip sudetingai skaiciuot, kai yra zinoma kiek co2 issiskiria is kilogramo benzino, duju, dyzelio, etanolio, rapsu atlieku. Tai kiek kuro auto suryja tai tiek co2 ir susidaro, kuo daugiau kuro ryji tuo daugiau co2 ismeti kilometrui, kodel viska stengiamasi taip sudetingai skaiciuot? Ir siaip co2 yra augalu, medziu maistas, zole geriau augs, daugiau galviju maitinsis, daugiau zmoniu gales zole ir galvijus valgyt. na azoto oksidai kol nevirto nitratais gal ir nereikalingi, o nitratai juk irgi augalams vitaminai. amorfine anglis gal maziausiai kam reikalinga, angliavandeniliu garai, smalkes-tai ta ribot ir reiketu O tai su tokiais mokesciais gal gausis kad zmogui pigiau su komerciniu sunkvezimiu po miesta vazinet, nei papildomai nusipirkt lengvaji automobili
Vytax 2019-10-07 22:30
Ne. Tiesiog mokestinės priemonės ne tos tam atlikti. BMW X5, Toyota Landcruiser, Porshe Caynne, Audi Q7 galima užregistruoti kaip komercinius N1 klasės automobilius. Ir iš to išplaukia tai, kad įmonės pirkdamos šiuos automobilius gali susigrąžinti sumokėtą PVM. Tad dažnu atveju įmonėms įsigyti X5 gaunasi pigiau nei kokią škodą. Nieko naujo, elementari mokestinė skylė, kurios niekas nedrįsta užlopyti. Bet jūs mokėkit, mokėkit kledarų mokestį.
AAA000 2019-10-07 23:03
tam ir daro sudetingai, kad butu visokios skyles, ir reiketu kuo daugiau visokiu buhalteriu ir inspektoriu etatu. kad galimetu dar ir baust, ir kad visi uzsiknistu. kaip tu nesupranti? bet kurios valdzios esminis tikslas - parazituot ant neseju kaklo. apie ekologija sitie mokesciu ivedinetojai girdeje tik tiek - kad sita zodi reikia irasyt kur nors prie nauju mokesciu istatymo pavadinimo, ar paminet tekste - nes europa atseit to pageidauja cia toks isaiskinimas
lape 2019-10-07 23:12
Kaip nekeista dujiniai automobiliai išskiria daugiausiai CO2, tai pačiai variklio kubatūrai. Tačiau visu kitu - kaip ir mažiausiai teršia, bet, kadangi dabartinis visų baubas tapo CO2 tai nežinau, kaip bus su dujiniais.
Pilkasis 2019-10-08 00:40
Gal galit kas man, iš medžio iškritusiam, paaiškinti kodėl kažkokio taršos mokesčio dabar išvis prireikė? Kodėl taip svarbu dabar jį prakišti? Juk automobilių gamintojai negamina šiai dienai kelių skirtingų euro standartų tam pačiam modeliui. Pvz 2019 metų golfas euro 4, 5 ir 6 standarto ir reikia skatinti pirkėją baudom, kad rinktųsi mažiau taršų. Kiekvienais metais yra utilizuojama daug senų automobilių ir tai niekada nesustos. Seni automobiliai nevažiuoja amžinai. Nori nenori pirksi mažiau taršų automobilį nors jis jau irgi bus senas, bet mažiau taršus. Viskas valosi savaime, nes gaminami švaresni automobiliai. Jau net elektromobiliai ant bangos. Juokas ima, kai kažkokie mokesčiai atsirado prieš pat automobilių revoliuciją. Mano manymu užtektų sugriežtinti TA, kad tikrintų dpf visiems automobiliams nepriklausomai nuo registracijos ir padidinti 0,02 centais akcizą, kad iš lėto rinkti lėšas el. stotelėms. Dabartinis mokestis yra nelogiškas, neteisingas ir net nėra plano kam tie surinkti pinigai bus panaudoti, kaip galima mokėti mokestį kai net nežinai kam tai bus skirta. Sutiksiu mokėti mokestį kai bus sukurtas oficialus darbų sąrašas kam bus skirti pinigai, jis bus visada prieinamas, visos korekcijos bus aiškiai išdėstomos ir galėsiu dėti varneles prie kiekvieno atlikto darbo!
Marius.brn 2019-10-08 06:16
Nereikia vinjetės N1 klasei? Neišeis brangiau tokie gudravimai?
Vytax 2019-10-08 09:11
Reikia. Bet tik važinėjant magistralėmis. Jei didelio poreikio magistraliniais keliais važiuoti nėra, tai galima pirkti kaskart prieš išvažiuojant vienos dienos vinjetes už 6€.
kestutisz 2019-10-08 10:29
Kiek čia mašinų mieste, kad kelių ar keliolikos centimetrų ilgio skirtumas kažką reikštų? Juolab į aukštį :) Na turiu SUV'ą (ta prasme ne UV, utility vehicle, tikrai ne sport), jis net trumpesnis už prieš tai turėtą sedaną, ką jau kalbėti apie universalus :) Tai prie ko čia šunų korimas ant SUV??? Ne nuo formos priklauso "ekologija". Sakyčiau netgi 1 SUV'as viskam yra kur kas ekologiškiau (be kaabučių) nei 2 auto - viena "miesto", kita "į mišką".
FtBall 2019-10-08 11:44
Su ta SUV mada - vaizdas toks, kad visi miškuose ir gyvena Seniau SUV buvo tikrai padidinto pravažumo automobiliais, bet dabar jau kiekviena nauja karta vis mažesnę prošvais turi, dažnas SUV tik 2 ratų varomų. Ne itin daug skiriasi nuo įprasto hečbeko. Šiaip miestiečiai turi tokią iliuziją, kad užmiestyje daug kur neprivažiuosi su nepaaukštinta mašina, nors kaimuose iki karvių per dirvas visi be problemų važiuoja su hečbekais ar universalais. Prieš kelias savaites, kai kasėm bulves, tai Opel Vectra per dirvą su 20 maišų bulvių be problemų pravažiuoja. Vienu momentu prabuksavo, bet kitas kitas vairuotojas atsisėdo ir išvažiavo.
lizunas 2019-10-08 12:14
Turiu ir aš SUV, vienas supuvo, teko utilizuot. Į Vilnių važiuoju tik savaitgaliais (arba kai reikia darbo reikalais ar kažką rimtesnio nusipirkti). SUV vėl rinkausi dėl vietos ir pravažumo didesnio. Pravažumo man užteko, turiu CR-V (4WD). Subaru pravažumas išvis kosminis (gaila nepadariau video kaip su foresteriu privažiavo architektas). Važiuoti tenka kaiman sodybon, nuo rudens (jei šlapias ruduo), jau kelias tampa (jei jį taip galima vadinti) purvu. Ne vieni metai savo rankomis buvo tvarkomas (pilami surinkti akmenys ir žvyras). Pavasariais, ypač kai tuo metu sugalvoja medieną vežti, kelias tampa sunkiai įveikiamas net su SUV, o be SUV tekdavo eiti pėščiomis 2km, o ką kalbėti apie močiutės vežiojimą į polikliniką ar ligoninę. Netingėjau ir pasižiūrėjau 2019 metų modelį (aną savaitę 2007 metų pasiėmiau gerai išlaikytą - duslerkė blizga, važinėja bezdalais). Tai įdomus variantas, pas mane 2l be turbo 192g CO2 su benzu išgauna (važinėju dujom), o va naujoji 1.5T 169g. Tai nepasakyčiau kad labai didelis skirtumas, ypač nuo 192g atėmus 20% (moksliniai tyrimai padaryti, kad dujos 20% mažiau išskyria CO2, bent tą info radau) jau lieka ~155g. Tai tas pats kas nauja auto. Plius maniškė pagal kompą benzo trasoj ima (daugiau 130 nespaudžiu) 9.4l, važiuojant kaiman 90km/h rodo 8.4 vidurkį. Tai dujų realiai 2-3l daugiau nei benzo. Taip, aš pats nesuprantu tų, kurie Vilniuje dar su didesniais SUV važinėja (minimi X5 ir pnš). Tų nesuprantu, daugiausiai už vairo moterys.
Berserkas 2019-10-08 16:16
Tačiau reikėtų atsiminti jog yra ir pensininkų, jie jau nebeišsimokėtų kas met mokėti automobiliui. Nu, jeigu mieste gyvena tai autobusas yra, bet ten kur toliau tai tikrai ne kas būtų.
Berserkas 2019-10-08 16:21
Man irgi atrodė, kad per mažai sumažino tiem kas naudoja LPG.
Berserkas 2019-10-08 16:26
http://ecoscore.be/en/info/ecoscore/co2