Europoje išbandomas pirmas toks elektromobilių įkrovimo būdas pasaulyje: jei viskas pasiseks - tai gali pasaulį pakeisti kardinaliai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kestutisz 2021-06-02 15:15
Labai įdomu kiek realiai per tą kilometrą įkraus? Daugiau nei per saulės elementus kuriais net Priusai savo baterijų negadina tokiais mizernais pakrovimais? 70kW straipsnyje tai čia ne skaičius, čia atkarpos įvadas kaip (ne)suprantu?
AAA000 2021-06-02 16:02
nu ten nesuprasi. lygtai visos priemones kartu maksimaliai sugebejo nuimt 70kw momentine galia - bet neaisku net kiek ju buvo... vaziavimui 100km tonai svorio reikia mazdaug 12-15kwh talpos - jei palaikyt apie 90km/h greiti. cia praktiniai suvartojimai - bet labai pliki-buhalteriniai. jei salygos skiriasi - gali ir 2-3 kartus daugiau but... vidurkis tona svorio judint priimtinais furos pagreiciais (igreitint) mazdaug 2-3kw momentiniai galingumai reikalingi. bet paciam greicio palaikymui tik kokie 150-200w(momentine galia tonai). o kad ikraudinetu akuma - sita pacio vaziavimo suvartojima dar reikia kompensuot ir virsyt. taip kad labai sunku pasakyt - ka jie ten sugebejo isgaut is to kelio as manau greiciau labiau kelia silde, negu ikraudinejo. nes magnetinei indukcijai labai svarbu tarpas tarp kelio ir nuemimo irangos. del to as manau begines sistemos cia priimtinesnes - tiksliau pozicionuoja. o kelyje tu ten dar nelabai pataikysi vaziuot tiesiai per tas rites... nieko gero greiciausiai neisgavo... ir dar tobulins ir tobulins... bet va begis turi ir minusu - atpigina perdavima - bet manevringumas kelyje labai ribotas - jei suges masina - pz... uzsikis kelias. tokios rites aiskiai geriau... plius jei ir sugedo kokia viena - nekritiska sistemai... ir pvz jei tas rites maitins kokia nemokama-atsinaujinanti-pertekline energija - gal ir visai neblogai. bent jau nuvaziuosi kazkur ir su padvesusiu akumu - kad ir letai... nors dykai nieko nebuna... greiciausiai vistiek reiks susimoket ivaziuojant i toki kelia... idomi tikrai technologija - aiskiai pazangi. galima ir autopilotavima kartu supaprastint - ivaziavai i toki kelia - ir nereikia jame vairuot. tikrai geriau - nei prie kazkokios ikrovimo stoteles kabet ir laukt neaisku ko... ir kabelio kazkokio nereiktu junginet... toks kelias net elektromobilio stabdymo funkcija turetu. butu puiku jei kainodara normali gausis. maglev versija ratiniam transportui puikus straipsnis.
conjurer 2021-06-02 16:28
Visų pirma, tai kur sąrašas automobilių kurie gamykliškai tai palaiko? Tiesiai į baterijas elektros niekas nepripurkš, reikia indukcinės ritės/čių pačio automobilio dugne. Visų antra, čia yra elektros švaistymas, kaip minėjo AAA. Visų trečia, jei tai mokama, žmogus tuo keliu važiuos lėčiau, kad daugiau įsikrautų. O jei tai nemokama, vis tiek tai darys, kad galėtų toliau nuvažiuoti. Taigi nenustebčiau, jei tai taptų 5km/h greičio atkarpa. Reikės statyti mentus rėkiančius "rapido!". P.S. čia ne maglev, nes nėra levitacijos.
KnowHow 2021-06-03 21:49
Idomu, kaip apsaugos keleivius nuo magnetines indukcijos ? Kitu atveju ziurek, kad koks sirdininkas su sirdies stimuliatorium neuzsilenktu bevaziuodamas situo keliu