Lietuvos automobilių parkas dabar - dar senesnis, bet ar tai reiškia, kad jis yra nesaugus? Kaip atrodome Europos kontekste, ko reikia, kad situacija keistųsi ir „Regitra“ komentaras (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ZeroFM 2021-07-01 05:58
Tačiau, žinoma, neįmanoma paneigti fakto, kad naujesni automobiliai yra saugesni. Pagal naujus reikalavimus tas pats „Volkswagen Passat“, kadaise gavęs 5 žvaigždutes, dabar pelnytų prastą „EuroNCAP“ įvertinimą. Taip yra dėl to, kad su laiku saugumui taikomi vis griežtesni reikalavimai. Pavyzdžiui, neturėdamas automatinio avarinio stabdymo sistemos automobilis dabar negali tikėtis 5 žvaigždučių, net jei bandyme pasirodytų puikiai*** Testai daromi prie tokio pat greičio n metų tad jei dvi skarbonkės susilankstys vienodai, viena gaus prastesnį vertinimą nelogiškas. Asmeniškai nepasitikiu tom nesąmonėm nes žinau kad elektronika mėgata sudurniuot
kukulis4 2021-07-01 09:22
Pas mane masinoj yra ta avarinio stabdymo sistema. Buvo vienas kartas, kai sustabde uz mane, ir ten as tikrai nebuciau pats sureagaves, nes prieky masina kirto per stabdzius, o as tuo metu ziurejau i veidrodeli. Nebutu buve kazkokiu dideliu problemu, tiesiog mano masinos priekis kitos masinos siknoj, bet sistema suveike, ir padare tai, kam ir buvo skirta. O del autoparko amziaus, tai as visada sakiau ir sakysiu, kad visu pirma reikia taisyt galvas. Nes jei draugas, brolis, kaimynas, ar kaimyno zmona perka 15m premiuma vietoj apynaujo bet ne audi ar bmw, tai reik tokiam (tokiai) pradzioj duot tableciu nuo durnumo.
Vytautas__ 2021-07-01 10:20
Per 2020 Lietuviai nusipirkome tiek naujų automobilių kaip per 2017 2018 ir 2019 kartu sudėjus, šiais metais nusipirksime dar 2x daugiau. Meskite tas praeito dešimtečio statistikas ir sveiki atvykę į turtingą Lietuvą. Su tuom ir sveikinu. PS jeigu pats praeitais metais nenusipirkai naujo automobilio, pagalvok, gal kažką ne taip darai su savo gyvenimu.
kestutisz 2021-07-01 10:23
Tos saugumo sistemos stipriai pervertinamos - šiek tiek pavažinėjus su "autopilotu" (pernykštis modelis, dar nespėjo sugesti) kuris dar ir vairą pasukioja užknisa ir viską išjungi, nes na nesireguliuoja atstumas kada pradėti stabdytis. Išvis ten kur daugiausiai jo galbūt reikia - autostradoje visiškai nesupranta geltonų linijų ir vairuojasi pagal baltas tiesiai į kliūtis. Ir šiaip erzina tas vairo sukiojimasis Galbūt realiai (na bet nepatikrinau pilnai) vieną užskaityčiau - supratimą kad pametei vairą ir po to lėtėjimą savo juostoje iki sustojimo. Infarktas, miegas, etc - galbūt tai tikrai išgelbėtų bent priešas važiuojančių gyvybę. Bet turi būt neišjungęs tų sistemų kas beveik be šansų.
kukulis4 2021-07-01 13:26
Nesu tikras ar cia sarkazmas ar ne Bet jeigu rimtai, tai reik ziuret i santyki iregistruojamu ir iskarto isregistruojamu automobiliu. Nes Lietuva yra ta salis, per kuria daug nauju automobiliu tuoj pat po registracijos iskeliauja svetur. Taciau betkokiu atveju, lietuviu perkamoji galia auga, ir ipirkti nauja, ar apynauji automobili gali tikrai nemaza dalis lietuviu. Dabar reikia tik atsikratyti tam tikru baimiu ir stereotipu.
Laplaya 2021-07-01 13:57
Beveik viskuo sutinku - parkavimosi ir stabdymo sistemos labiau apsaugo draudimo kompanijas, negu vairuotojus. Na gal dar kažkiek pėsčiuosius. Bet dėl premium ir biudžetinės klasės (atmetus nelogišką 15 metų skirtumą) nesutikčiau. Tarkime aš galiu nupirkti naują Opel, Škodą ar Hyundai, bei su tuo pačiu biudžetu galiu nupirkti 3-4 metų senumo Audi, BMW. Užtektų vien pasėdėti ar padaryti bandomąjį važiavimą ir taptų aišku ką 90% pasirinks. Dėl saugumo ir technologijų taip pat nemanau, kad per kelis metus biudžetinis gamintojas aplenks premium gamintoją. Visgi mes Lietuviai esame praktiški žmonės ir man toks pasirinkimas atrodo pakankamai logiškas. Galima būtų ginčytis dėl aptarnavimo kainos ar garantijos, bet vėl gi - net jei naują mašiną man taisys pagal garantiją - man vis tiek nuostolis, nes aš gaištu laiką ir nervus. Padangos, tepalai, filtrai - tik iš oficialaus atstovo irgi nėra baisiai pigu ar patogu. Kitas momentas pateisinantis didelę tautos dalį - ne visi važinėja Vilniuje, autostradomis, ar dideliais atstumais (po užsienį). Jei gyveni mažame miestelyje, važinėji tik savam rajone - pirkti naują automobilį yra absoliutus pinigų švaistymas.
kestutisz 2021-07-01 14:10
Aš va kaip tik Vln sau nematau prasmės pirkti naują, nes nu suges - ir remontas ant kiekvieno kampo, ir pavežėtojai nebrangiai gaunasi. Jei reiktų iš kokio priemiesčio kasdien į darbą važinėt, ir dar laiku atvažiuoti - tai jau kitas reikalas, jau gal ir garantija neblogai.
immortallt 2021-07-01 14:53
Niekas nesako, kad būtina pirkti naują. Senas automobilis, net ir atmetus visas saugumo sistemas, avarijos metu nebesideformuos taip, kaip būtų deformavęsis naujas, nes laikas veikia viską. O ką jau kalbėti, jei automobilis jau buvo daužtas rimčiau. Avarinis stabdymas dėl draudimo? Rimtai? Tai jei į šikną įlėksi, ar autostradoje užsižiopsojęs į stabdančios fūros šikną, tai tik draudimui bus problemų? O jei kasko jau nebeturi? Noriu pamatyti, kokį paiimtum BMW ar audi 3-4 metų senumo už naujos Toyota ar Hyundai kainą.
kukulis4 2021-07-01 15:31
As cia galiu pasigincyt. Imam tarkim koki nauja Kia proceed (nes naujas modelis, universalas) ir jo kaina yra apie 23keur uz bazini modeli. Ir tada ziurim koki audi universala galim nupirkt autopliuse. Gaunasi a6 arba a4 apie 2014 metus, su arti 200k km rida. Tai cia ne 3-4 metai, o 6-7. Jeigu ieskom naujos masinos uz <20k eur, tai audele iseina irgi atitinkamai kuklesne. Del aptarnavimo kastu - genda tiek nauji tiek naudoti automobiliai. Skirtumas tame, kad neturedamas garantijos, tu kaip pats sakai, gadini ne tik laika ir nervus, bet dleidi ir pinigus. Tech aptarnavimas - slidus dalykas. As uz savo masina per 5 metus sumokejau lygiai 700 euru (buvau pasirases isankstine sutarti), o vat 6tais metais, po garantijos, iskarto gerokai pabrango, tai ta proga atparnavima atlikau ne oficialiame servise. Padangu is oficialaus atstovo dar niekas neliepe pirkt, tai nezinau is kur sita istraukei... Bendrai paemus, tam tikrais atvejais masinos pirkt apskritai neapsimoka (nei naujos, nei senos). As sakyciau kad butent gyvenant didmiesty, kur pilna visokiu city bee, uberiu, paspirtuku, dviraciu... jei is miesto isvaziuoji retai, tai tikrai verta pasvarstyt, ar ne geriau tiems porai kartu per menesi pasiimt citybee parai ar dviem. Kodel nauja masina, tavo manymu, provincijoje nera gerai, as taip ir nesupratau. Cia man truksta kokio nors argumento. O apskritai, tai as neteigiu, kad nauja - gerai, sena - blogai. As teigiu, kad esant galimybei rinktis, yra geriau naujesne nuosaikesne, negu sena prabangi (kazkada buvus). Cia panasiai kaip su zmona
immortallt 2021-07-01 16:04
kukulis, rida apie 200k km autopliuse, realiai 400k km turbūt
bahuriux 2021-07-01 18:12
Nauji pseudo saugūs (dėl elektronikos kuri genda žinoma) kibiriukai su 1 l turbo varikliukais nenuvažiuos nei 150kkm, be variklio keitimo, o senas kibiras su 2 l varikliu nuvažiuous 500-1000kkm. Dėl ko taip yra jau esu nekartą išdėstes, trumpai dėl to kad mažam variklyje žiedų perimetras ir darbinio tūrio santykis ne mažų varikliukų naudai, turba irgi neprideda nei ekologijos nei ilgaamžškumo. Tai paprasčiausiai netsakingas požiūris į ekologiją, pirkti naują auto, kai sena dar važiuoja ir remontuojama pigiai, daug pigiau nei nauja ar apynaujė mašina. Be to kiekvienas užmuštas žmogus tai nauda gamtai, kaip čia daugelis siūlo mažinti populiaciją pasaulyje, nes tipo taip geriau žemės planetai, tai pagalvokit ar ne to siekėte kitose temose? Ir žinoma kėbulo skardos nepavargsta per 15 metų tiek, kad deformuotusi kitaip nei kai mašina buvo nauja. Tai eitu išvis nustatyti tik laboratorijoje, skirtumas po 15 metų galėtu būti nuo 0,1 iki 1%. Lėktuvai skraido po keletą dešimtmečių kiekvieną dieną ore ir aliuminio lydiniai nepavargsta tiek kad jį eksploatuoti būtu nesaugu. Net jei lėktuvuose riekia atlaikyti ne tik apkrovas/perkrovas, bet ir slėgį fiuzeliažo viduje jei keleivinis. O GA mažieji lėktuvai ir sklandytuvai skraido po 50-60+ metų ir metalo, medžio, ar kompozitų nuovargio nėra, bent jau netokiam lygyje kaip čia jūs svaigstat.
Benediktas 2021-07-01 18:58
Svarbiausia, kad žmogus būtų patenkintas pirkiniu: remonto pinigai vistiek Lietuvoje lieka. Gal svarbu, kaip dažnai tenka gaišti laiką dėl remontų: nes laikas - pinigai ir tiesiog laikas. Perkant naują - didelė dalis pinigėlių iškeliauja iš Lietuvos ekonomikos. Ar čia blogas mastymas? Gal kokiu 4-7 metų optimalus varintas, tik sunku paprastam žmogui, kad niekas neapgautų. Ar daužta ir ridą galima pasitikrint pagal VIN kodą: per technines apžiūras tie skaičiukai eina į bendrą duomenų bazę. Nebent per 2 metus po technikinės privare 200Kkm.
kukulis4 2021-07-01 21:13
As nematau, kuo tai skiriasi perkant nauja, ir perkant padeveta. Padevetu masinu uz dyka i Lietuva irgi niekas nepristatineja. Perekupas nuperka masina Vokietijoj, sumoka x, Lietuvoj parduoda uz y. y-x = tai kas Lietuvoj. Sakai svarbiausia, kad zmogus butu patenkintas. Nu galima sutikt. Bet paziurekim biski i krastutinumus - jei zmogus buna patenkintas nusipirkes koki 2003'iu x5 uz 3000 euru? Tai nepaisant to, kad jis patenkintas - turi jis proto, ar nelabai?
Benediktas 2021-07-01 21:26
Koks jam skirtumas, turi proto ar ne - jeigu patenkintas. Kiša pinigus į remontus - pinigai cirkuliuoja Lietuvoje. Taip dalys kainuoja, bet ne tiek, kiek nauja mašina, plius gali būt iš šroto. Čia gal tiesiog, kas gerai uždirba - nenori kvaršinti sau galvos paieškomis po turgus, jau geriau bus brangiau. Per kompą nusipirkai mašiną, per valandėlę - ir žinai, kad tikrai bus gera ir neges greitai.
assa 2021-07-01 22:01
kiek turiu pažystamų, praktiškai visi- kai šeimos finansai pradėjo leisti - persėdo į naujus automobilius. vieni į +/- biudžetinius, kas geriau prasisuko, į premium, bet naujus, nemažai kas gauna darbinius naujus auto, ir tada savų atsisako. ir tik vieną pažystamą turiu, kuris galėtų pirkti kokį naują rav4 hybrid, bet važinėja dėvėtu x6, bet ten daugiau įvaizdžio reikalas, į kokią naują škodą su pagaliu neįvytum o naujo pasirinkimai paprasti- negenda/ ar genda mažai, o sugedus neskauda galvos dėl remonto (duoda pakaitinius auto, detalėm rūpintis nereikia ir t.t.), kitas dalykas- saugumas. esu turėjęs 5 dėvėtas auto, tai keturios buvo vis kokias traumas apturėjusios,kurios didesnes, kitos mažesnes, tik penktoj neradome- man rodos buvo geriau užmaskuotos, o kitose žiek per laiką ir atrandi,kad kažkur plastamiu trūksta, ar varžtas kas antras, įdėmiau apžiūri, žiek ir spalva skirias ten kur nesimato paprastai . Neatvažiuoja į Lt mažai bėgusios, neturėjusios autoįvykių mašinos, nebūkite naivūs. O man geriau laiku išovusios oro pagalvės, nei geresnė garso izoliacija, ar akseleracija. Iš finansinės pusės- gan skaudžiai būtų iškart padėt 20+k eurų, o lizingu po kelis šimtus mėnesiui, nelabai jaučiasi. O imt dėvėta lizingu per bobutės paskolą, tai durnas turi būt, ten palūkanų antra tiek sumokėsi. Imho naujos neapsimoka, jei per metus mažai nuvažiuoji, iki kokių 10k, bet ir tokiu atveju, geriau imti kuo naujesnį,paprastą benzininį kibirą, kad nuvažiuot iš taško A į tašką B. kuo paprastenė auto, tuo mažiau problemų Juk kai skalbenkę perki, renkiesi samsung naują, ar miele dėvėta? tai čia irgi elementarus buities įrankis, tik pas mus Lietuvoj, kažkaip išaukštintas nors koks šaldytuvas žymiai svarbesnis dalykas nei mašina..
HardAxe 2021-07-02 00:15
aš pirkau dėvėtą (3m) ir vėl taip darysiu, kai ateis laikas. Pardavėjas (įmonė) davė neilgą garantiją, kaina lyginant su nauja gerokai nukritus, pravažiavus buvo 46k. Per 3 metus sugedo tik vienas garsiakalbis, bet jį dar su garantija pakeitė. Dabar kažką AC pradėjo išsidirbinėti, tai gali būti pirmos rimtesnės išlaidos...
Xdmin 2021-07-02 09:22
As tai islepes senu gaminiu kokybe, jei man nusipirkus nauja/apynauji daikta bent kazkas truputi sugenda, nu tai cia sudas o ne daiktas. Jei nusipirkciau 3 metu automobili ir jis gestu tai as jausciausi apgautas Jei masinoje neveikia kondicionierius, pas mus seimoje tokia masina nurasoma kaip prastas automobilis As dar galiu pasedeti tokioje, bet zmona su vaiku niekaip Ir as nepatenkintas, kad mano 20m senumo masinoje AC vamzdeliai prakiure, nes taisyt reikia, kainuotu turbut kaip trecdalis automobilio, bet tai normalu kai masinai tiek metu. Zmonos automobilis ±22 metu Opel Astra G, ir jame viskas puikiai veikia, kaip ir noretusi pakeisti i naujesni, bet kad nera priezasties
kukulis4 2021-07-02 12:04
Uz sita tai pagarba - jei nera priezasties, tai ir nereikia. bet jeigu sita astra pasikeistum i 10 metu senumo audi vietoj 5 metu kokio prancuzo, tai pagal mane jau butu ne kosherna
Xdmin 2021-07-02 12:48
Tiesa pasakius nelabai suprantu kodel taip vertina MB/Audi/BMW pas mus, ar del zenkliuko ar yra kazkas daugiau ko nezinau? Kolega turi Astra ±7 metu senumo, gausios komplektacijos, tai ir medziagu ir surinkimo kokybe tikrai pasirode aukstam lygyje, ir manau kad neatsilieka ar net lenkia tos pacios kainos senesnius Audi/BMW/MB analogus. Turbut vienintelis dalykas kur atsilieka, tai variklio galia, bet ar galingas variklis yra svarbu tai cia turbut poziurio reikalas.
VirtualGadget 2021-07-02 17:41
Anksčiau Opelių kėbulai stipriai rūdijo. Sakydavo Opelis net nuotraukoj rūdija. Susigadintą reputaciją susugražinti ne taip jau paprasta. Nors ir dabar nelabai tas rūdijimas pasikeitęs. jei kažkur pažeisti dažai tai vieną dieną atėjus vietoj automobilio rasi rūdžių kalną BMW yra siejamas su sportiniais automobiliais arba kitaip sakant yra ubagų Feraris Mersedesas turėtų būti verslo klasės turintis išskirtinį interjerą automobilis. Bet šiais laikais ten gal labiau įvaizdis nei realybė. Audi yra patobulintas tautos vežimas Volksvagenas Kažkas gal panašaus į bričkelę ir jau labiau atspindi vidutinės klasės gyventojus. Volksvagenas daugiau gal darbo klasę Senesnį automobilį dažniausiai renkasi gal dėl to, kad jis didesnis. Mažesnis automobilis gal būtų pigesnis ir naujesnių metų. Provincijose ar kaime didesnis automobilis suteikia daugiau privalumų. Ar tau reikia ką parsivežti ar nuvežti pasikrovei į didesnį be vargo ir važiuoji. Mieste jeigu turi didesnę šeimą vėl gi kur ten visus į kokį barškalą susisodinsi. Šalys kur automobilių parkas naujesnis skiriasi uždarbiai. Pagal pateiktus skaičius matosi realus šalies ekonominis lygis, o ne pagrąžintas.