„SpaceX“ pasiekė dar vieną „Starship“ kūrimo etapą: prie erdvėlaivio pritvirtino vakuuminį „Raptor“ variklį ir pirmą kartą jį išbandė (Video)  (1)

Tai žymi dar vieną svarbų žingsnį nuolatinėse bendrovės pastangose ​​pasiekti Marsą, nes šis didesnis variklio variantas atlieka svarbų vaidmenį varant didžiulę transporto priemonę, kai ji pasiekia kosmosą.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Starship“ yra naujos kartos „SpaceX“ erdvėlaivis, skirtas žmonėms ir kroviniams į Mėnulį ir Marsą gabenti. Dar gegužę erdvėlaivio „Starship“ prototipas sėkmingai nusileido po bandomojo skrydžio.

„Raptor“ varikliai, naudoti bandomajame skrydyje, yra vadinamieji jūros lygio variantai, turintys mažesnius išmetimo vamzdžius, skirtus saugiai išmesti išmetamąsias dujas esant atmosferos slėgiui jūros lygyje, tuo pačiu generuojant trauką, kuri pakeltų erdvėlaivį nuo žemės.

Kadangi kosmoso vakuume atmosferos slėgis yra nereikšmingas, šį vaidmenį atliekantys variklio išmetimo vamzdžiai gali būti daug didesni ir savo ruožtu sukurti daug didesnę trauką. Viršutinėje „Starship“ pakopoje bus trys jūros lygio „Raptor“ varikliai ir trys vakuuminiai „Raptor“ varikliai su daug didesniais išmetimo vamzdžiais, kuriuos „SpaceX“ pradėjo testuoti praėjusiais metais.

 

Savaitgalį vykusių bandymų metu vienas iš šių vakuuminių „Raptor“ variklių buvo integruotas į „Starship“ erdvėlaivį ir pirmą kartą sėkmingai išbandytas.

Tuo tarpu „Super Heavy“ raketa naudos beveik 30 „Raptor“ variklių, kad iškeltų 100 tonų svorį į Žemės orbitą, todėl tai bus galingiausia kada nors sukurta raketa.

 

„SpaceX“ generalinis direktorius Elonas Muskas savaitgalį sakė, kad pirmasis naujos kartos erdvėlaivio orbitinis paleidimas gali įvykti jau lapkričio mėnesį, jei įmonė gaus reikiamus Federalinės aviacijos administracijos patvirtinimus.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(33)
(1)
(32)

Komentarai (1)

Susijusios žymos: