2010: kosmosas ir aviacija

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

R2D2 2010-01-07 12:16
<<...Tai pirmoji tokia ultralengva transporto priemonė,galėsianti gabenti didžiausius tankus...>> Na, iš išvaizdos tai nėra ultra lengva transporto priemonė. << ... toną krovinių ir pasiekti reaktyvinį greitį. ... >> Kas čia dar per greitis? reaktyvinis? Kažkas naujo...
enternald 2010-01-07 13:06
Kažkaip mano nuomone pasaulio aviacijos ir kosmoso tyrimai atgimsta. Po stagancijos nuo 1988 apie 2000 pradėjo rastis nauji lėktuvai (kariniai Eurofighter, raptor, kiti, bei airbusai nauji, boeing su savo dreamliner'iu pradėjo veikti.) Kosminiai tyrimai irgi šovė į priekį, po MIR atsirado ISS, esa su ar be nasa paleido daug palydovų ir toliau nemažina savo planų (ArianeV tobulinama (sunkioji raketa, viršijanti šatlio keliamą jėgą), įsigyjami rusų soyuz2 (žmonių skraidinimo misijoms), kurie veiks nuo šių metų balandžio, galų gale bus baigta kurti vega (lengva ir pigi raketa, skirta kelti lengvus palydovus, pavyzdžiui ryšio). Rusai žada kooperaciją su esa ir stato vostochnyj kosmodromą pakeisti baikonur'ui, taip pat turės priėjimą prie , kosmodromo (esa kosmodromas, išsiskiriantis tobula georafine padėtimi). Kinija pakėlė pirmą savo žmogų į kosmosą. Japonų JAXA ir toliau kelia palydovus. Jav turės panaikinti shuttle, bet sugrįš su orion projektu ir ares raketomis (kurių viena - ARESV- galės pasiekti mėnulį ir bus net galingesnė už saturn V). Taip pat buvo sukurti pirmi scramjet'ai - lėktuvai viršijantys 5 mac'ų greitį. Jaučiu tuoj bus persilaužymas srityje, kur inovacijos nuo 8 dešimtmečio po kosmoso lenktynių (išspjovusių daug tyrimų ir net viršgarsinių lėktuvų) menko. Kai kurie projektai strigdavo, išskyrus kelis karinius, kuriems SSRS griūtis sudavė skaudų smūgį, tiek rytuose, tiek vakaruose.
immortallt 2010-01-07 17:59
tikiuos tu teisus enternald