Napoleono žygį į Rusiją sužlugdė utėlės?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Edcka 2009-08-03 16:01
Arns'ui: mane piktina bet kokie istorijos iškraipymai. Mylėk tu savo tuos rusus kiek nori, bet nedaryk iš jų didvyrių. Faktas tas, kad jei ne britų ir amerikiečių pajėgos, tai vokiečiams rusai būtų kapituliavę vėliausiai 1942 metų viduryje. Jei vokiečiams būtų nereikėję kariauti Afrikoje, Viduržemio jūroje tai jie būtų sutraiškę rusų pajėgas per 8-9 mėnesius. Būtų užtekę vien Romelio, jo tankai būtų Maskvą per 7-8 valandas griuvėsių krūva pavertę Bet Romelio divizijos jau nuo 1940 m. kovojo su britais Afrikoje, dar prieš karą su rusais. Vakarų Frontas atsidarė ne 1944 m. o realiai 1943 m. kai sąjungininkai išsilaipino Sicilijoje. Po to visą laiką vyko žiaurūs mūšiai Italijoje, ten vokiečiai prieš amerikiečius metė elitines savo naujausių tankų divizijas. Jei ne toks pajėgų atitraukimas iš Rytų Fronto, tai rusams šakės būtų buvę. Kursko mūšyje (1943 m. liepos 5 d.- 1943 m. rugpjūčio 23 d.) rusai būtų buvę sutriuškinti, jei vokiečiai būtų pritraukę tankus iš Italijos. O dar kiek gamyklų, ginkluotės, atsargų sunaikino britų ir amerikiečių ( ne rusų) aviacija pačioje Vokietijoje. Taip kad karą laimėjo amerikiečiai, australai, kanadiečiai, prancūzai ir britai, o ne rusai. Rusai tik turi būti dėkingi, kad padedami sąjungininkų sugebėjo išsivaduoti nuo vokiečių okupacijos.
kionig 2009-08-03 16:14
Oho, cia ziuriu, lankosi tokie, kad galetu visa istorija perrasyt is naujo ir lyg tai butu teisingiausia Aj dar, jei Lietuvos generolai ar kazkokio panaussaus laipsnio tokie kaip edcka butu, tai ziu butume vos ne supervalstybe
Arns 2009-08-03 18:16
Va cia tai istorijos klastojimas, tiesiog aukstasis pilotazas Tai ka daryti dydvyriais? Ar zmones kuriems visko truko, bet jie laimejo pries visko aptekusiuosius, ar priesingai? Bukim teisingi, jei rusai butu kovesi su tokiu entuziazmu kaip pvz prancuzai, nebutu reikeje ne menesio ir Hitleris jau tiek ta numyletaja JAV, tiek UK jau butu nuslavinejes. Tai kuo rusai kalti, jog italai lindo i ta afrika, o japonai prie amerikos? Panasu jog kalti, tik tavo argumento nerandu. Ju pergale del to mazesne, kad vokieciai pervertino savo jegas? Tai kas is to jog papludimiuose pagulejo tie amerikoniukai? Rimtai vokieciai buvo pradeti spausti tik tada, kai SSRS savo teritorija issivale nuo naciu ir grasino iki pat Ispanijos atlekti vaduodami europiecius nuo naciu, va tada "dydvyriai" ir sumane atidaryti tikra antraji fronta. O tu ka paistai? Kodel visas pasaulis antraji fronta sieja su 1944 metu issilaipinimu Prancuzijoje? Vel rusu propaganda paveikusi net visa pasauli isskyrus kelis visazinius, kaip tu? Kas butu jeigu butu, o kas butu jei rusai uzuot gyne tuos miestus, butu sutelke viska i viena armija ir butu susidorojusi su "centru", kol kiti vokieciu daliniai valytu pakrascius? Tik interpretacijs is serijos kas butu jei butu. Kara laimejo Rusai ir Sajungininkai. Kam teko didysis smugis? Kas pirma karta sustabde vokieciu armijos puolima? Kam pirma karta pralaimejo vokieciu armija? Kas pirmieji priverte vokiecius trauktis atgal uzuot zygiavus i prieki? Matyt amerikieciai. Ir karas jiems beje prasidejo ne nuo 1939 Rugsejo 1 Lenkijos uzpuolimo, o nuo Perl Harboro uzpuolimo ir kariavo Azijoje, o ne europoje.
Nightbringer 2009-08-03 23:48
Na, rusams pasiseke, nes naciai buvo apsvaige nuo pergaliu ir galvojo greitai įveikti rusus. Jiems beveik tai pavyko, jei ne Hitlerio nesamones ir elemtarius invazijos neparuošimas prieš žiemos salygas. Taip ir įsivelė Voketija į žūtbutini mūši prieš Rusija, o dar tie tingūs Amerikiečiai imitavo kara, nors buvo elementarus duris į nugara. Aišku jie ir nepatingėjo pasimti atlygio už kara.
Tas_pac 2009-08-04 01:38
" Bukim teisingi, jei rusai butu kovesi su tokiu entuziazmu kaip pvz prancuzai, nebutu reikeje ne menesio ir Hitleris jau tiek ta numyletaja JAV, tiek UK jau butu nuslavinejes." Tai kad iš pradžių Sovietai pasidavinėjo ir labai. Jau buvo pavargę nuo stalininio rėžimo ir teroro. Dėja Hitlerio planai buvo kitokie. Ir per savo kvailumą Vokietijos armija buvo nuvesta į pralaimėjimą. Sovietų sąjungą buvo labai lengva sunaikinti, tik reikėjo paskelbti kovą prieš bolševizmą ir eiti kaip išvaduotojams (ir taip vokiečiams gėles rusų kaimuose dalino karo pradžioje). Aišku tada neatitektų visos tos milžiniškos teritorijos Vokietijai, tačiau karą laimėti būtų buvę vienas juokas, patys rusai išsivaduotų. Tai teigia ne vienas istorikas.
Arns 2009-08-04 18:04
Ir vis del to, rusu lengvai nesuprasi, LDK armija savu laiku irgi kaip isvaduotojus pasitikdavo, taciau pasitaikius progai vis mielai palaikydavo Maskvos kunigaikstyste.
MAXIMUS 2009-08-11 23:42
nesamoniu nesamone buvo minskas buvo saltnovka buvo borodino...nemuna perzenge virs 500000-gryzo per nemuna 900...ligos buvo ir pas rusus ir pas le rance ...salo netik napaleono armija bet ir rusu...o kad bonapartas prastas strategas tai visi kzkodel bijo pripazint
MAXIMUS 2009-08-12 00:13
o del antro pasaulinio ...tas pats-jei butu kitoks priesas netik vokieciai tai gal ir kitokia ir rusu strategija butu...o saip hitleris padare didziausia klaidakad puole rusija...
Nightbringer 2009-08-12 16:44
Geriau jau argumentuok...
MAXIMUS 2009-08-13 00:52
ka jau cia be argumentuoti...zmoniu skirtumas rusu naudai resursai rusu naudai geografine padetis rusu naudai ir dar kad visi gyne savo namus..ojau kas butu jeigu butu taip niekas nekariauja ir nera ko svarstiti
Nightbringer 2009-08-13 10:48
Ir visi šitie dalykai būtų buve nukreipti prieš Vokiečius... Tada Voketijai būtų buve daug sunkiau.
MAXIMUS 2009-08-13 12:54
na pasikartosiu didziausia hitlerio klaida buvo pulti rusija
Nightbringer 2009-08-15 22:20
Ar būtų geriau jei Stalinas būtų puolės Voketija?
MAXIMUS 2009-08-16 19:14
na as nevisazinis ir nezinau kaip butu jeigu butu bet kazin ar butu puoles...
Nightbringer 2009-08-16 20:57
Būtų ir jis tam ruošesi... Hitlerio klaida, kad į kara prieš Rusija jis pakankamai nepasiruoše...
MAXIMUS 2009-08-16 23:27
na kazin ka ten bebutu prisiruoses...rusai irgi nesnaude
Nightbringer 2009-08-17 14:38
Dabar nebesuprantu tavo pozisijos. Ar sakai, kad Rusai ketino pulti Voketija ar ne? Aš tiesiog sakau, kad savaitė pergabenti reikiamas medžiagas į fronta būtų užtekė, kad būtų galima smarkiai sumažinti nuostuolius. P.S: Stalinas tikrai snaudė ir jį pažadino jo draugas Hitleris.
MAXIMUS 2009-08-17 23:26
na turjeo tokiu planu bet ar ju butu emsi nebesuzinosim del snaudimo tai tu klysti jau 193.. tiksl datos nepamenu vokieciams buvo demonstruojama rusu galia per pratybas ir t.t....
Nightbringer 2009-08-18 13:49
Rekomenduoju perskaityti: http://en.wikipedia.org/wiki/Operation_Barbarossa
MAXIMUS 2009-08-18 19:11
irka tu cia nurodei ? :D:D:D zlugusia operacija pasiskaityt? :D:D:D:D:D zinau as ji atmintinai...graziai skamba bet jis nebuvo vokietijiai pasiekiamas