Pavasarį „Intel“ ir AMD pateiks 6 branduolių procesorius

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Effect 2010-02-01 19:29
Puiku, kad judam į priekį, neseniai gavau core 2 duo procesorių ir tai atrodo nebesveikas mano kompas, o čia...
Kopust 2010-02-01 19:58
Labai nenustebino tie jų 6 branduoliai
Nerkus 2010-02-01 21:29
kiek suprantu tai tokie procai yra skirti linux, nes jokie windowsai nepalaiko daugiau nei 2 procu. o gal jau win7 palaiko daugiau nei 2 procus? cia as nekalbu apie serveriams skirtas win versijas.
Cigaras 2010-02-01 21:31
Prie ko čia savo tą palaikymą kiši?
Zero 2010-02-01 22:30
palaikymas svarbiausia jei ka. gal tik ~5 zaidimai isnaudoja 4 branduolius ir tiek pat programu tai nematau naudos is 6 branduoliu. kas is tu sesiu branduoliu jei programa faktiskai negali greiciau dirbti.
Justin999 2010-02-02 09:57
"Zaidai zaidai" jus kartais ne is games.lt pasiklydot? Sitie procesoriai yra cutting edge arba high end serijos. Juos renkasi, ir is esmes jie skirti, profesionaliai dirbantiems su "sunkiasvoremes" programomis, kurios, teoriskai, gali isnaudot tiek, kiek jom duosi. Kalbu apie tokias programas kaip video editoriai ir kita. Jusu vadinamieji "zaidai" vienareiksmiskai labiausiai priklausomi nuo vaizdo plostes. CPU jiems yra labai, labai antroje vietoje. Zaidimams uztenka vidutines ir net biudzetines serijos CPU. (Nebent kalbam apie kazkoki eskliuzyva kaip simuliatorius, kur situacija siek tiek kitokia). Paprastiem vartotojam, 2 branduoliu daugiau negu reikia tam, kad paskaityti delfyje kliedesius, uploadint i youtube kokia nors nesamone, ar atpastint referata universitetui.
Justdoit 2010-02-02 10:02
Kas dėl palaikymo tai windows neturi jokios įtakos, kiek tų procesorių ten įdėta, juk lustas tas pats ir palaikymą reguliuoja motininės chipsestas. Kyla bėdų tik dėl RAM'ų palaikymo .. tik win vista ir win7 pradėjo palaikyti 4 gb. Tokio greičio pokyčio tiesiog nepajusi dirbdamas paprasčiausius darbus. Tada jau turi dėtis aukščiausios magistralės 3 DDR RAM'us ir labai greitą kietą diską. Ir tai jei neatliksi sudėtingų skaičiavimų tas greitčio pokytis Tau bus nesuprantamas. Ar tai tiek mili sekundžių ar truputi mažiau..
Justin999 2010-02-02 10:05
Operacine sistema turi labai didele itaka, nes butent ji valdo procesus ir thread'us branduolio funkcijomis.
Cigaras 2010-02-02 12:22
Grįžk iš ten kur atėjai - games.lt . Taip pat yra ne vienas ir ne du žaidimai kurie išnaudoja tiek branduolių, kiek jiem duodi. Taip pat procesorių (ne branduolių) palaikymas čia visiškai ne į temą. Taip pat šiuolaikiniai žaidimai, reikalauja rimtų procesorių, tad su biudžetinės klasės nepažaisi.
Justin999 2010-02-02 14:10
VGA: HD5970 CPU: Intel Core i3 530 BIUDZETINIS Parodyk nors viena zaidima, kurio nepazaisciau ant standartines 20" LCD rezoliucijos 1680x1050 ir maksimaliu nustatymu.
Cigaras 2010-02-02 14:22
GTA4, Bad Company 2. Bet esmė tame, kad tu tokio kompiuterio neturi, arba esi visiškas idiotas. Taip pat mes kalbėdami apie biudžetinius procesorius, nekalbame apie pačius naujausius kurių dar nėra pardavime. Po 3metų i7 920 bus lėtesnis už biudžetinį.
Justin999 2010-02-02 14:56
Prie ko yra tai ka as turiu... Pardavime yra. Palyginimas koks bus po 3m 920 yra visiska nesamone, kalbam apie tai kas yra o ne bus. Su zaidimais irgi nusisnekejai. Jei apeliuoji i teorine 4 branduoliu palaikyma, galima paimt X4 alternatyva is AMD uz i3 kaina.
bahuriux 2010-02-02 15:09
Nesu expertas, bet kodel as manau kad CPU, turi perimti kai kurias GPU gerasias savybes pvz simtus branduoliu (pipeline) skaiciavimui/kodavimui, o visokios ten hardwarines CPU funkcijos SSE, bla, bla yra antraeiles. Nezinau gal tam jau reikia naujos koncepcijos ir X86 jau nebetinka tam, kaip moraliskai pasenes CPU veikimo principas.
Justin999 2010-02-02 15:27
Jei CPU perimtu GPU savybes, jis taptu ne bendrosios paskirties mikroprocesoriumi, o specializuotos. Tokiu atveju teoriskai butu pasiektas didesnis nasumas zaidimuose, bet kitokio pobudzio skaiciavimuose sparta drastiskai kristu. Idealiu atveju, reiktu ivertinti, kam konkreciai (kokio pobudzio skaiciavimuose) bus naudojamas kompiuteris, ir i tai orientuoti jo architektura. Deja, to padaryti siai dienai beveik neimanoma, nes x86-64 kuri yra CISC tipo tapo beveik standartu personaliniu kompiuteriu srityje, o kitos grupes - RISC architekturos (PPC, SPARC, CELL) tapo iskirtinai serveriu srities taikymu, todel nors kai kuries skaiciavimai RISC sistemoje efektyvesni nei CISC, paprastam vartotojui to neiseina rinktis tiek del kainos (reiktu imti serverine iranga) tiek del to, jog ant kazko kito kaip x86-64 neveiks visu mylimas Windows.