Kinija nuties į Europą greitųjų traukinių magistrales

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

sigitas 2010-03-18 23:40
Na krovinius gabenti traukiniais tikrai nepigiau kaip laivais . Be to kuo greitis didesnis tuo brangiau , ir energijos sanaudos didesnės , ir vagonai dėl konstrukcinjų įpatumu brangesni ,ir infrastruktūros sanaudos didesnės . Juk "greituku" po Lamanšu prekiniai nevažinėja . Be to kas link BAMo tai aš kažkaip negirdėjau kad jis baigtas . lygtai yra keletas tarpų jame , o pabaigti jo lyg ir nesiruošiama . Bet gal aš ir klystu . Jei kas žinote parašykite .
immortallt 2010-03-19 03:23
Kiek girdejau dar pries kokius 6-8 metus, kad jis vientisas ir trunka ar tai 5 ar tai 7 dienas juo pervaziuot. O del kroviniu, ne pigume esme. Laivu kelione trunka 1-2men. priklauso kiek moki, kad suteiktu pirmuma perkraunant ir nuo ivairiu svenciu. Buna del vienos iseigines kokioj vienoj saly visa savaite uzlaiko. O traukiniu gautum per nepilna savaite! Pvz gabenti vaisius turbut apsimoketu net labai. Ar tiesiog jeigu reikia greiciau gauti siunta irgi moketu. Palaikau kinu projekta 99%
Sinner 2010-03-19 07:34
Taip sutinku dėl naudos, kad gausi krovinį tikrai greičiau, nes tais laisvais 1-2 mėnesio erzina, dar tie užstrigimai kituose uostuose grrr. Toks sutrumpėjimas tikrai į nauda. Tačiau kainų skirtumas koks gali būti įdomu man. Konteineris 24 tonu laivu atsigabenti 1-2.5k doleriu, gal kas nusimanote apie traukinių gabenimo įkainius ? Gal galima bent jau apytiksliai numatyti tokios kelionės kainas, Plius prekinis vagonas ar tik nedidesni tonažą gali vežti kažkodėl galvoje sukasi 60 tonu Iškarto pasakau kad apie traukiniu transportą visai nenusimanau todėl ir spėlioju jei labai prašoviau su 60 tonu prašome pataisyti
Audrius 2010-03-19 14:50
Cia viskas grynai kaip is "Animatrix". Kinija tapo tikru "01". Kol EU vyksta debatai 01 agresyviai pleciasi. Good. Reik praded 01 kalba mokintis.
Analog 2010-03-19 14:57
Sėkmės mokinantis, jos tau prireiks
enzim 2010-03-24 20:53
Na va, šviežiausias straipsnis apie BAM'ą http://www.gazeta.ru/business/2010/03/24/3342602.shtml