Energiją kaupiantys automobilio amortizatoriai: kuo blogesnis kelias, tuo geriau

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

stiklas 2010-03-18 15:43
Va čia pagaliau kažkas tinkamo Lietuvai
ligonis 2010-03-18 15:51
su tokiais keliais kaip lietuvoi turbut elektromobilis su tokia sistema pasigamintu beveik visa sau reikalinga energija(joke, bet keliai vistiek blogi) idomu yra koks genijus sugalvojes vejo turbina ant masinos stogo uzsidet sakydamas, kad tai nemokama energija?
Gregas 2010-03-18 15:55
Nesupratau šitos vietos: ...tyrimai parodė, kad, važiuojant vidutinės kokybės keliu 70 km/h greičiu, jis gali generuoti 2-8 vatus elektros energijos. Tyrėjų vertinimu, mašinoje toks amortizatorius taptų net 64 vatų generatoriumi. Tyrimai rodo kad generuoja 2-8 W, bet tyrėjai galvoja kad turėtų generuoti 64 W. Iš kur papildomi 50 su virš vatų?
vaices 2010-03-18 16:37
Itariu cia turetu buti "Amortizatoriaus"
Tequila 2010-03-18 16:47
parodė, kad, važiuojant vidutinės kokybės keliu 70 km/h greičiu, jis gali generuoti 2-8 vatus elektros energijos. Tyrėjų vertinimu, mašinoje toks amortizatorius taptų net 64 vatų generatoriumi, o visi keturi amortizatoriai – po vieną kiekvienam ratui -generuotų 256 vatus. Paskaityk paryškintą teksto vietą
fraktalas 2010-03-18 16:48
tokio amortizatoriaus prototipo tyrimai parodė.." manau čia slypi atsakymas.
rimka 2010-03-18 17:00
kai su pana isdykauji masinoje, tai irgi dali issvaistytos energijos amortikai pavers i elektra
andriulis 2010-03-18 17:25
kiausinio formos ratus dar isidekit O siaip tai viskas gera linkme eina, pagirtina.
bahuriux 2010-03-18 17:35
Tai kur sitas nenaujas isradimas buvo, kad tik dabar parupo, kaip panaudoti ta energija, Gal kuras per pigus buvo? O lietuvos keliais tai drasiai galima dauginti is 1,5-2 kartu ju generuojama energija. Bet labai geras dalykas tas, kad sitie amortikai nors ir brangus bus, bet neuzmusami beveik. Ir masinos kietuma ir stabiluma bus galima pasireguliuoti, palei kelio tipa, arba kompas ta padarys. Galesi tureti vaziukle pritaikyta nuo off road iki ziedines trasos.
Nerkashis 2010-03-18 17:57
Ir amortikų kaina atbaidys nuo noro juos įsigyt.... Be to, nejaugi ketinat ant elektryčkų persėst?
lizunas 2010-03-18 18:07
Čia tik visi sako, kad labai geri. Reiškiasi, neesate važinėję tikrai blogais keliais. Kai važinėji tikrai prastu keliu, tai jau po mėnesio reikia keisti pakabą, spiruokles ir amortizatorius galiausiai. O tokių kainos, kurie sugeba gaminti elektrą, tikrai bus aukštos ir neapsimokės jų statyti, ir bus renkamasi be tokios funkcijos.
bahuriux 2010-03-18 18:22
Tai ne, tipo nepersesim, aisku persesim, as pats pirmas busiu jei tik pinigine leis. Nu tai nera jokios prasmes juos deti i masina, jei ji nebuvo tam pritaikyta is gamyklos. Kai isriedes is gamyklos nauja masina su tokiais mortikais tai ir vaziuosi su tais paciais, kol priduosi masina i metalo lauza. Jie turi dar maziau judanciu daliu nei iprasti amortikai ir nera kam ten juose sugesti. Nebent juos valdanti elektronika gali sugesti. O be valdymo bent jau primityvaus, rankeneles pasukimu ir kietumo reguliavimo tai net neverta i tokius zvalgytis, tiesiog nebutu isnaudotas labai geras ju privalumas. Pas mane yra reguliuojami sportiniai dujiniai amortikai, tai megstu kai jie yra kietesni nei vidurkis. Sport kietu amortiku veikimas gana idomus nusispaudzia truputi lengviau negu isitraukia, situose elektriniuose irgi labai butu pageidautinas toks veikimas. Furoms buvo pagaminti bandomieji variantai, tai tiesiog tepalo pompos vitoj amortiku kurios suka hidro turbina su generatorium ir gamina elektra, o fura tai ne lengvoji, jau ir kW kvepia
rimasD 2010-03-18 18:27
Amortizatoriaus funkcija gana sudėtinga: Be virpesių slopinimo, yra dar viena funkcija, nes ratas turi lengvai pakilt, jei, greitai važiuojant, po ratu paklius akmuo, kad smūgis kuo mažiau veiktų kėbulą. Jei pasitaiko duobė, turi ją "perskrist", neįkrentant į ją, dėl tos pačios priežasties.
Nerkashis 2010-03-18 18:27
Aš jau ir dabar važinėčiau su elektryčka, jei pinigo turėčiau O tai nori pasakyt kad magnetai laikys amortiką?
Wolfy 2010-03-18 19:12
Noreciau tokiu amortizatoriu savo masinukui,tik aisku kaina ju bus didele ir tikriausiai neikandama,bet Lietuvos keliams puikiai tiks.
bahuriux 2010-03-18 19:42
Ne, masina virs kelio, per pakaba laikys spyruokles, kaip ir iprasta, o amortikas pats nieko nelaiko tik gesina svyravimus, tarsi savotiskas stabdis, kad neisisvankuotu masina. Nekalbu apie mocu amortikus kurie yra kartu su spyruokle, arba su pneumatiniu cilindru vietoj spyruokles.
Nerkashis 2010-03-18 19:51
Teisingai, sumaišiau su dviračio amortikais Bet vistiek, nejaugi magnetai sulaikys kelis šimtus kg gniuždymus?
bahuriux 2010-03-18 21:10
Niekur nedings tures sulaikyti, jei ne tai tures didinti diametra, magnetu stipruma ir poliu skaiciu. beja poliu skaicius ir taip turetu buti didelis, del greitesnes amortiko reakcijos. Mane labai nuviltu jei nebutu kazko sportiskesnio nei standartinio kietumo amortikai, tektu pasilikti prie senu geru brangiu "koni" amortiku.
Nerkus 2010-03-18 21:49
man sitas isradimas yra panasus i kazkada siame puslapyje aprasyta, kai tanka padengia kazkokiom plokstelem ir i ji saudant, tos ploksteles gamina energija ir krauna akuma. tokiu amortiku savikainos neatpirks ju pagaminamos energijos kiekis. geriau tada po keleivio kojom pedalus idetu, kad keleivis sededamas elektra gamintu:)
immortallt 2010-03-18 22:03
Nerkus, atpirks. Pirma ne tik kad elektra efektyviau naudoji, bet ir akumo talpa gali buti mazesne. Kol kas dar galbut nera jie tiek efektyvus kiek galetu but is tikruju. O del Lietuvos keliu, jus gal mazai keliavot ? Dauguma keliu yra normalios bukles (na pavasari atsiranda duobiu). O lenkijoj turbut is vis nesat buve