“Nissan” pradėjo gaminti masinį elektromobilį (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2010-04-01 18:38
wilkas, elektromobiliai butu daugiausia kraunami nakti, tai yra, kai pramone elektros beveik nenaudoja Taigi, tiesiog elektros gamybos baze butu geriau isnaudojama. Beje is kur jus istrauket apie begius elektromobilyje ?!?!? Ju nera! O rankinis is vis praktiskai nereikalingas dalykas, nebent pradeti slydimui. Niekada pas tevus automatuose nesu jo panaudojes. Del ekologiskumo, tai akumuliatoriai gali kelti problemu, bet likusios masinos gamyba turetu but net ekologiskesne, nes maziau tepalu jai reikia bei maziau skirtingu detaliu. Tikiu ju ateitimi, ypac kai bus isvystyti akumuliatoriai. O argumentas, kad elektrines vis tiek naudoja iskastini kura yra nesamone. Nes elektrine ne tik kad daug efektyviau naudoja kura, degimo proceso liekanos daznai buna svaresnes, bet ir pats elektromobilis energija isnaudoja efektyviau. O del greicio ir isvaizdos, reikia palaukti, kol skirs dizaineriams pakankamai pinigu, o greitis, tai tik varikliu tegul pakankamai imeta ir turesit tesla roadster'i ar model S. Tikrai ne vieno is jusu automobiliu negaletu varzytis su juo trasoje (nebent is cia skaitanciu yra su porche 911 ar kazkuo pan.).
zenonas 2010-04-02 14:30
Mano vairavimo stažas - 40 metų. Esu inžinierius elektrikas. Todėl mano nuomonė paprasta ir aiški. Pagaliau !! Jei turėčiau atliekamus 100 000 Lt - rytoj užsisakyčiau. Nes nuo ryt jau NISSAN užsakymus priima. Ir nereikia čia nieko skaičiuot. Tiesiog gana to vidaus degimo variklio. Jau daugiau kaip šimtą metų jis yra praktiškai toks pat - gana. Vaikiški klausimai per kiek iki 100 km/val pasiekia - tikrai vaikiški. Koks skirtumas. Tai yra miesto automobilis. Tik po miestą ir važinėju paskutinius 6 metus. O tolimesnėms kelionėms - dar teks benziniu pavažinėt kitu automobiliu. Dabar visi šeimose po kelis auto turi. Nemanau, kad orentuotis į 160 km vienu pakrovimu galima. Realiai bus kokia 80 km rida. Nes jei su šviesom ir į kalniuką - skaičiavimai lieka skaičiavimais. Bet mieste ir to gana.. Dar čia daug neaiškumų lieka. Tas privalomas akumuliatorių arendavimas iš NISSAN gal ir turi teigiamą pusę. Nes pradžioj nei žinai kiek ciklų išlaikys - nei kiek kainuotų nupirkt kitus... Aš tikiu, kad elektromobiliai miestuose paplis žaibiškai. Ir ne tik užsieny - bet ir pas mus. Gal vyriausybė dalį kompensuos.. Kada nors.. Po krizės.. Arba mūsų miela Europos Sąjunga ) Tikrai su malonumu įsigysiu - jai bus galimybė.
Nerkashis 2010-04-02 20:30
Manau, nereikia verkt dėl akūmų keitimo po 5-6 metų. Plis električkos, plis ir "el. degalinės". Atvarai į tokią ir pakeičia batareikę. Arba krauni pats ir lauki kol talpumas sumažės, kad tik 10km nuriedėsi. Be to gera paskata būtų pataupyti ant naujos batareikės per tuos 5-6metus. Šiaip, manau, prieš sėdant prie vairo, reiktų pagalvot ar tikrai reikia mašinos, o gal geriau pėsčiomis ar dviračiu?
Linas000 2010-04-13 16:39
akiu dumimas! 45ct=1kWh jei naudosi 100kW varikli 1 val, jis sunaudos elektros uz 45lt. O kur dar nuostoliai del energijos virtimo siluma? Kas sake kad elektrines efektyvios? Gal galetu koki nors naudingumo koeficiento ivertinima mestelti? Atomine ~10%, dujine ~30%, superduper multi kombinuotos nepasiekia 50%. As tiksliai nezinau, simtas metu praejo, kai apie elektriniu naudingumus girdejau. Kam kyla noras, google -> 'effectivity producing eletricity'. Elektrine angliskai - powerplant. Wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Powerplant
Tir4elis 2010-04-21 17:22
Linai, Wikipedia toli gražu nėra 100% patikimas informacijos šaltinis. Žinoma dabartinės elektrinės tikrai ne panacėja, bet tobulėjimas vyksta. Tuo labiau, kad jau atsiranda galimybių ir naudotą branduolinį kurą vėl panaudot. Reikia atsižvelgti ir į tai, kad plinta vėjo-saulės-bangų elektrinės kurios ekologiškumą tik didina. Kas dėl baterijų, tai čia juk pradžia. Yra alternatyva, kol kas LiFe brangūs, bet kai rinkoje pradės rimtais kiekiais plist elektromobiliai, ateis ir jų eilė. Bei už prieinamą kainą. Kol kas tai sakyčiau geras miesto - artimo užmiesčio automobiliukas. Juk ne kasdien didžiajai daugumai reikia nuvažiuot 200 - 400 kilometrų. Tokioms kelionėms geriau didesnis, erdvesnis dyzeliukas, o kasdien po vietą maltis maršrutu darbas-namai, darbas-namai, darbas-parduotuvė-namai tokio tikrai per akis.