Kaip gaminamas "Boeing 737-700" (Video)  (7)

"Boeing 737" – populiariausias pasaulyje vidutinio nuotolio, siauro fiuzeliažo komercinės paskirties reaktyvinis lėktuvas. Skirtingos "Boeing 737-700" modifikacijos gaminamos nuo 1993m. ir iki šiandien įvairiems oro linijų operatoriams jų yra pristatyta 1142 vienetai. Kokiu būdu šis orlaivis iš atskirų komponentų krūvos pavirsta skraidančiu aparatu?


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Kas gi motyvavo šio lėktuvo sukūrimą ir kuo gi jis ypatingas? Praėjusio amžiaus aštuntojo dešimtmečio pradžioje tapo aišku, kad kompanijos "Boeing" užimamai rinkos daliai rimtą grėsmę kelia "Airbus A320". Šiuo lėktuvu "susižavėjo" ankstesni "Boeing 737" klientai, į kurių tarpą pateko "Lufthansa" ir "United Airlines". 1993 metų lapkritį kompanijos valdyba iniciavo "Next Generation" (Naujos kartos) orlaivių programą, kurios metu turėjo būti sukurtas ir pagamintas patobulintas "737 Classic" serijos pakaitalas. Nedelsiant buvo pradėtas suplanuotų -600, -700, ir -800 modifikacijų kūrimas ir gamyba.


Naujos orlaivių savybės buvo štai tokios:

  • Patobulintas CFM56-7 turboventiliatorinis variklis, kurio kuro sąnaudos buvo 7% mažesnės lyginant su ankstesniuoju CFM56-3;
  • Tarpkontinentinių skrydžių nuotolis padidėjo iki 5600km;
  • Padidinta kuro bakų talpa ir didesnis maksimalus pakilimo svoris (MTOW - Maximum Takeoff Weight)
  • Piloto kabinoje integruota moderni avionika, 6 LCD displėjai, išlaikyti buvę ir pasiteisinę ankstesnių 737 kartų patogumai;
  • Patobulinta keleivių kabina, atsižvelgiant į "Boeing 777" patirtį; dauguma konstrukcinių linijų buvo užapvalintos, viršutiniai keleivių bagažo skyriai padaryti talpesni. Vėliau "737 Next Generation" interjeras buvo pritaikytas ir "Boeing 757-300" oro laineryje;
  • Nauja sparno sekcija, padidintas sparnų plotis, plotas ir uodega, iš naujo suprojektuotas vertikalus stabilizatorius; daugumoje modelių sparnai konstruojami su užlenktais galais;
  • Nuo 2008 liepos naudojami "Messier-Bugatti" gamybos anglies lydynio stabdžiai. Jų svoris 250–320kg mažesnis nei anksčiau montuoti plieniniai stabdžiai. Toks svorio sumažinimas kuro ekonomiją leido padidinti 0,5.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (7)

Susijusios žymos: