Vairavimo mokyklose pradėti drausti „Tesla“ elektromobiliai. Kas vyksta (1)
Tokį draudimą įvedė Norvegija. Kodėl?
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Nestandartinė „Tesla“ posūkio signalo valdymo schema gali suklaidinti pradedančiuosius vairuotojus. Vairavimo mokyklos instruktoriai Norvegijoje atsisako naudoti amerikietiškus elektromobilius.
Norvegijoje vairavimo mokyklos draudžia vairavimo pamokoms naudoti „Tesla“ elektromobilius. Jie pripažinti pavojingais pradedantiesiems vairuotojams. Apie tai praneša „Electrek“ svetainė.
„Tesla“ yra automobilių rinkos lyderė Norvegijoje. Amerikietiški elektromobiliai šalyje yra labai paklausūs, tačiau vairavimo mokyklų instruktoriai mano, kad jie nelabai tinka mokytis vairuoti ir atsisako pirkti „Tesla“ elektromobilius.
Visa tai yra dėl nestandartinio posūkio signalų įjungimo būdo. Vietoj tradicinio būdo (svirtelės) naudojami jutikliniai mygtukai ant vairo. Iš pradžių šis sprendimas buvo pritaikytas Model S ir X, o dabar jų pavyzdžiu pasekė atnaujintas Model 3 sedanas.
Tesla aiškina, kad bandoma sumažinti fizinių jungiklių skaičių salone. Be to, įmonės atstovai mano, kad pasirodžius autopilotui, vairuotojams nereikės įjungti posūkio signalų.
Tačiau pradedantiesiems vairuotojams posūkio signalų mygtukai nėra geriausias sprendimas. Vairavimo instruktorius Johnas Hansenas Oenas paaiškina, kad tai gali būti painu. Tai ypač akivaizdu važiuojant žiedinėmis sankryžomis, kur reikia įjungti posūkio signalą ir pasukti vairą.
Anot instruktoriaus, naujojo „Tesla Model 3“ bandymo metu žiedinėje sankryžoje jis jautėsi šiek tiek sutrikęs. Pradedantis vairuotojas gali ne tik neišlaikyti vairavimo egzamino, bet ir patekti į avariją – atsitrenkti į kitą automobilį ar kelkraštį.