Oro linijos prašo leidimo skristi 50 metų senumo lėktuvais. Kas nutiko  ()

Šių orlaivių nėra kuo pakeisti.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Rusijoje dvi Sibiro oro linijos paprašė vyriausybės pratęsti 50 metų senumo An-24 ir An-26 orlaivių tarnavimo laiką, nes Vakarų sankcijos reiškia, kad jų nėra kuo pakeisti. Apie tai kalbėjo „Angara“ oro linijų generalinis direktorius Sergejus Zorinas, sausio 11 dieną rašo „Reuters“.

Anot jo, šiuo metu eksploatuojama beveik 100 tokių orlaivių, tačiau nemaža dalis turėtų būti baigta eksploatuoti šiais metais. „Iki 2030 m. ketvirtadalis šių orlaivių bus nurašyti“, – sakė jis.

Šie orlaiviai talpina iki 50 keleivių ir puikiai tinka Sibiro bei Tolimosios Rusijos šiaurės sąlygoms. Kaip sakė „Poliarnyje avialiniji“ pilotas Konstantinas Nazmutdinovas, jie gali atlaikyti iki minus 55 laipsnių Celsijaus temperatūrą.

Šių orlaivių nėra kuo pakeisti, sakė laikinai einantis „„Poliarnyje avialiniji“ techninio direktoriaus pareigas Aleksejus Jevsejevas. Anot jo, An-24 ir An-26 Jakutijoje buvo ir tebėra vienintelė priemonė gabenti keleivius ir krovinius, tačiau per pastaruosius dvejus metus kiekvienas, naudojęsis šiais lėktuvais, susidūrė su problemomis dėl atsarginių dalių ir variklių komponentų.

 

Rusijos prekybos ir pramonės ministerija pažymėjo, kad nagrinėja oro linijų pasiūlymą naudoti „An“ orlaivius, kol jie bus pradėti keisti panašių charakteristikų „Ladoga“ orlaiviais. Aviakompanija pirmąjį tokį lėktuvą gali gauti ne anksčiau kaip 2027 m., mano Zorinas. Tai dvejais metais vėliau, nei anksčiau žadėjo Rusijos vyriausybė.

Agentūra pažymi, kad „An“ lėktuvai buvo sukurti šeštajame dešimtmetyje ir gaminami Kyjive nuo septintojo dešimtmečio, tačiau nė vienas nebuvo gaminamas beveik 10 metų.

 

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: MTPC
MTPC
(56)
(0)
(56)

Komentarai ()

Susijusios žymos: