„Stellantis“ pristato ambicingus planus – kuria universalią platformą automobiliams ()
Koncernas „Stellantis“ yra antras pagal parduotų naujų automobilių kiekį Europoje, tačiau šis koncernas turi kur kas ambicingesnių planų visame pasaulyje, ypač susijusių su elektrifikacija, pasakojama „Žinių radijo“ laidoje „Piko minutės“.
Prisijunk prie technologijos.lt komandos!
Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.
Sudomino? Užpildyk šią anketą!
Pavyzdžiui, iki 2030 metų „Stellantis“ Europoje nori nebegaminti automobilių su vidaus degimo varikliais, o Amerikos rinkoje siekia, kad kas antras jų gaminamas automobilis būtų varomas elektra.
Tam reikia visiškai perkratyti gamyklas ir paruošti jas masinei elektromobilių gamybai. „Stellantis“ skubiai kuria naujas platformas elektromobiliams.
Praėjusiais metais koncernas pristatė „STLA Medium“ platformą, skirtą nedideliems elektra varomiems automobiliams, o štai dabar pristatyta „STLA Large“, skirta daugiausia Amerikos rinkai.
Pirmieji šios platformos bus pradėti gaminti „Dodge“ ir „Jeep“, o po kurio laiko prie jų prisijungs ir „Alfa Romeo“, „Maserati“, „Chlysler“ automobiliai.
Naujoji platforma nėra sukurta nuo balto popieriaus lapo, tai evoliucija jau dabar naudojamos platformos, ant kurios gaminami „Alfa Romeo Stelvio“, „Jeep Grand Cherokee“ ir „Maserati Grecale“ modeliai.
Įdomu tai, kad ši platforma bus skirta ne tik elektromobiliams, ant jos bus galima kurti ir hibridines pavaras turinčius automobilius ir netgi paprastus automobilius su benzininiais vidaus degimo varikliais.
Taigi aišku, kad ši platforma labiau orientuota Amerikos rinkai. Be to, automobiliai galės būti varomi tiek priekiniais, tiek galiniais, tiek ir visais ratais.
Pirmasis modelis, pagamintas ant naujos „STLA Large“ platformos, bus sportiškas „Dodge Charger“ ir visureigis „Jeep Wagoneer“.
Per artimiausius dvejus metus „Stellantis“ koncernas žada parodyti mažiausiai aštuonis naujus modelius, kurie bus renkami šios platformos.