Elektromobiliai ketina užkariauti ir Antarktidą  (12)

Paryžiaus autosalone pristatyta daugybė įdomių ir netradicinių techninių sprendimų, iš kurių nemažas dėmesys buvo skirtas sparčiai populiarėjantiems elektromobiliams.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Šioje srityje vėl pasižymėjo ekologiškų automobilių gamintojas „Venturi“. Apie kai kuriuos įdomesnius jo modelius mes jau esame rašę. Taip pat pravartu paminėti, jog bendradarbiaudami su „Venturi“ Ohajo valstijos universiteto (JAV) inžinierių komanda šį rugsėjį pasiekė naują elektromobilio sausumos greičio rekordą – jų elektromobilis bandymų trasoje skriejo 512 km/h greičiu.

Parodoje buvo galimą išvysti šį greituolį, pavadintą „Buckeye Bullet version 2.5“. Tačiau ne ką mažiau dėmesio susilaukė šalia jo buvęs vikšrinis elektromobilis, paruoštas eksperimentinei kelionei po Antarktidą.

Oficialiai laikoma, jog tai bus trečioji eksperimentinė „Venturi“ kampanija („Mission 03“). Pirmoji eksperimentinė kampanija („Mission 01“) - greičio rekordus mušančio elektromobilio „Buckeye Bullet“ gamyba ir testavimas, o antroji eksperimentinė kampanija („Mission 02“) - elektromobilio („Berlingo Powered by Venturi“) kelionė iš Šanchajaus į Paryžių. Pats laikas išbandyti ir ekstremalias sąlygas – Antarktida tam puikiai tinka.

Šioje kelionėje dalyvaus elektromobilis „Venturi Antarctica“, specialiai pritaikytas ekstremalioms aplinkos sąlygoms. Pranešama, jog elektromobilis bus darbingas ir prie -50 laipsnių Celsijaus šalčio. „Venturi Antarctica“ turi du vikšrus, kuriuos suks atskiri elektros varikliai. Jų valdymui naudojama vairalazdė.

Bendra elektromobilio masė – 1200 kg. Papildomai į jį galima pakrauti dar 1 toną krovinių. Maksimalus elektromobilio įveikiamas atstumas vienu pakrovimu – 150 km. Didžiausias galimas greitis – 40 km/h. Planuojama, jog Antarktidoje elektromobilis bus kraunamas išimtinai tik saulės arba vėjo elektrinių gaminama elektra, tad išliks visiškai nepriklausomas nuo naftos produktų. Jei tokia strategija pasiteisins, bus pasiektas naujas postūmis amžino įšalo žemių tyrimams – dabar gi degalų pristatymas į tokias vietoves kainuoja didžiulius pinigus.
Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (12)