Elektra įkraunamo hibridinio sportinio BMW vizija taps realybe (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2010-11-12 14:31
Sitas automobilis visu pirma, nera skirtuas visu kisenei. Antra, jis nera kurtas kaip elektromobilis. Trecia, dizainas gi cia dar tik koncepcinis o ne serijinis. P.S. turint tokius pinigus (6kk nebutu lieciami), neimciau ten visokiu rolls royce ar maybach. Nes man jie neidomus, o kitas dalykas, jei jus manot kad 6kk greit nesibaigs ir gali daryti ka nori, na tai vargei ar tapsi turtingas kada is viso... O del savo sukurimo Nagi sukurk geresni automobili performance'u uz sita BMW, tikrai parduosi uz net ne 600k. Tas pats BMW nupirks. Aisku jeigu nepazeisi kokiu nors patentu. Atitiks saugumo reikalavimus ir nesubyres po 2000km. Nes susirinke visi cia labai kruti ir geresni uz likusi pasauli, bet kazko patys nieko tokio nepadaro.
monte911 2010-11-12 17:12
bahuriux 2010-11-12 17:43
Taip esu pazaides su 3dsmax ir sukures neviena super duper automobilio dizaina (ir netik auto), bet tai buvo daroma del sportinio intereso. Daryciau su tokiu biudzetu sitaip: 1. dizainas ir aerodinamika 3dsmax + kazkokia computing flow dynamic programa, paskui sumazinto modelio bandymai aerodinaminiame vamzdyje. 2. kebulo erdvinio remo konstarvimas, kazkas panasaus i lotus elise, ar lambo countach, bet tik principas, o ne akla kopija. Kebulas butu labai lengvas zinoma ir apskritai visas auto butu lengvas. 3. vaziuokle, daug nesivarginciau paimciau is kokios sekmingos sportines auto, kokio nors ziedinio kebulinio bolido. 4. variklis/transmisija/daznio keitiklis. paprastas 3f AC 5kW variklis gali uzsiturbinti iki 20 kartu trumpam ir iki 10 kartu ilgam darbui. Galima jam pakeisti statoriaus laminata i koki ferita, o rotoriaus aliumini i vari, tada jis trumpam gales pasiekti 50 kartine galia, kaip minimum ir nesveikus sukius, 12-25k RPM. Transmisija tiesiog reduktorius su pusasiais 1:8 ar panasiai palei situacija. Daznio keitiklis tokiu jau yra pagaminta ir pardavinejama ivairiu firmu netgi ir lietuviai gamina. 5. bateriju parinkimas ir isigijimas. 6. viska padarom ir sukisam ko cia dar neminejau, kas priklauso tureti automobiliui is kitu modeliu. Jei jum atrodo kad elektromobilius gali pagaminti tik kazkokie super duper koncernai, tai pasiziurekit i tesla roadster kureju ir gamintoju komanda. Pasirodo kad butent mazos firmos tik ir tegali geresni produkta sukurti. Praktiskai viska nuo kurimo iki pagaminimo mokeciau padaryti. Bet geriausias budas yra paimti benzinini donora ir ikisti ten el sistema. Nes sukurti pilnai veikianti ir dar geresni nei kitu prototipa, reikia tikrai nemazai pinigu, bet tikrai ne melejonu, kaip isledzia stambus auto gamintojai.
kionig 2010-11-12 18:32
Geriausias budas yra kurti direct drive sistema. Kas del milijonu, tu net neisivaizduoji kiek reikia darbo ideti, kad visa tai privesti prie komercinio ir serijinio produkto, kuris atiktu deklaruojamus parametrus, ir tenkintu ivairiu vartotoju poreikius. Siaip cia sau tai gali toki DIY pasidaryti ir girtis, bet svarbiausia ir yra nukonkuruoti tas imones. Bet be atitinkamo techninio personalo lygio tas neiseis ir vienas dirbsi ilgus metus, kol visas savo praziopsotas klaidas istaisysi ir kiek tame laiko bei pinigu paliksi. Zinok, cia nera aj viens du ir padaryta su tukstanciu litu kiseneje garazelyje.
Strong_Bad 2010-11-12 21:45
Guoliu tokioms apsukoms nieks nededa. Buna tepaliniai guoliai - auksto spaudimo tepalo sluoksnis. Tai naudojama ir automobilinese turbinose.
kionig 2010-11-12 22:11
Nieks nesako, kad tokios apsaugos bus ilgalaikes. Bet kad forsuojant viena dalyka, neatsizvelgiama, jog ir kitiem mechanizmams teks apkrovimas, kurio gali ir neatlaikyti. O irangos gedimas kainuos pinigus ir laika Nesuprantu is kur pas zmones noras turbinti viska, kai tai gerai net nepamatuojama.
immortallt 2010-11-13 13:38
Nu vien tai, kad cia papaiste kazka apie dizaina ir aptakuma, o apie atsparuma, sauguma smugio metu net negalvoja Vien kiek tuose bandymuose palaidojama masinu. Aisku jam nelabai rupi ar zmogus gyvas liks trenkesis 50km/h greiciu. Jam ir nerupi, jei elektromobilis pats uzsidegtu ir pan. O geriausiai pribaige, kad vaziuokle bolido ar kokio sportinio automobilio nori paiimti Gi svorio pasiskirstymas visai kitas! Ir zinoma, o kaip pritaikysi viska masinei gamybai ? Tai yra labai svarbi bet kurio projekto skirto gamybai dalis. O seip jei jau pasitiki savimi taip, tai nesuprantu ko dar nepradedi veiklos ? Padaryk gera elektromobili, parasyk verslo plana, tikrai rasi investuotoju ir pradek gamyba. Jei jau toks kietas esi, taigi sukursi stipru brand'a ir nukonkuruosi visus.
monte911 2010-11-13 14:01
nu as ir nesuprantu kodel toki gudrus vyrai nepradeda gaminti lietuvisko automobilio, butu zodziu taupiausias, galingiausias ir viskas butu sudeta geriausia uz maziausia kaina.. keista kad nepasiryzta sukurt taip paskaicius atrodo kad tam bmw dirba visiskai nieko neismanantys zmones
Pumper 2010-11-13 14:05
Dar nereikia užmiršti, kiek milijonų patentam reikėtų sumokėti, nes gi nori imti dalis iš esamų auto.
bahuriux 2010-11-13 17:15
Patentu nereikia pirkti, pirkti reikia jau atskirus mazgus, akumus pagamintus, o patentais tegu rupinasi tas kas gamina dalis. beto visada galima paimti patenta kurio galiojimo laikas pasibaiges ir juo legaliai pasinaudoti. Del vaziuokles nesigilinkit jei nesuprantat, jos ten reguliuojasi visaip, siais laikais paprasciausiai yra visokiu coil tipo amortiku su spiruoklem. O geriausia svorio santykis, kai yra 50/50% ir visa mase sukoncentruota auto centre ir zemai (akumai centre ir apacioj kiek imanoma). As tik paprasciausiai pasakiau kad uz 300kl padaryciau ispudingu parametru prototipa, greiciausiai jis nebutu pritaikytas masinei gamybai. O ka gauni uz 600klt, net ne superautomobili, nors kaina jau yra superauto kategorijoj. J
zfroidas 2010-11-13 18:57
pradekit vyrai statyt elektra varomus mini malunsparnius, nes kamsciuose atsibodo stovet, o tusciam kely zvalgytis i spidometra ar nevirsyji apgailetino 50km/h ribojimo
sabotan 2010-11-14 17:22
50 km su elektra tai mazoka o dizelio ryja daug jai palyginus kokia galingesne masina rija 8 10 litru o mazesnio turio 1.8 turbo dizelis apie 5 6 kad cia 4 litrus tai nieko labai jau ispudingo
kionig 2010-11-14 19:42
Jei kamsciuose atsibodo naudokis dviraciu arba pesciomis
kionig 2010-11-14 19:45
Bahuriux, nu papasokok, ka vadini super automobiliu ? Arba kaip tu ji isivaizduoji ?
bahuriux 2010-11-14 23:31
Kebulo Cd tik 0,25-0,2 ir maziau. Svoris 700-1000kg tuscio. Ground efekto panaudojimas, kaip pas ferrari F50, arba geriau aktyvus sukibimo didinimas su ventilaitoriais, atvirkstine oro pagalve, toki naudojo lotus ir po vienu varzybu ta sistema uzbanino (elektromobiliui gal ir nereikia sito). Savaime aisku tai sportine masina aukstis, kaip ir sito bmw apie 1,25m nuo zemes, gal maziau ir 10cm nuo zemes iki dugno, ar maziau. Ratu baze gana didele, del to kad pageretu valdomumas trasoj. Isibegejimas iki 100 4-3,5s kuo maziau, tuo geriau, max greitis 325km/h ir daugiau jei imanoma. Jei tai butu elektromobilis, arba plug-in hibridas, tai savaime aisku labiau orientuociausi i max pagreiti ir draga, nei i max greiti ir ziedines lenktynes.
kionig 2010-11-15 00:39
Vistiek nesitiki, kad uz 300k lt padarytum kazka panasaus kas cia pamineta. O jei ir padarytum, tai tikriausiai nespetum taisyti Kazkaip F-1 sugalvojo KERS sistema, pakolkas atvirkstiniai variantai nera placiai taikomi, del tam puikiai suprantamu priezasciu. Elektromobiliu dragas, tai idomus dalykas. Nors po keliu vaziamu tai jau atsibosta, nes vistiek zinai, kad elektromobilis apdes koki viperi.
Linas000 2011-03-11 15:31
nei vieno storo vairuotojo! net youtube filmukuose griezta "body weight" kontrole. O dar pridekim neidealu kelia, salta oro aplinka, arba isvis ziema, kur reikes langu tirpinimo (elektra, zinoma)... liudnai atrodys 50km pavirte i 5km