Kinija konstruos konkurentą Boeing ir Airbus laineriams

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2010-11-19 13:31
Dar teks kinams uzsidirbti patikimu laineriu gamintojo varda.
rimka 2010-11-19 14:12
tik pasakyk garsiai akd kinai gamins keleivinius lėktuvus iš karto sako kad tegu patys jais tada ir skraido
kionig 2010-11-19 17:14
Tai nieko baisaus, o kai uzsidirbs kazin ka tokie boingai daris..
azotas 2010-11-19 17:25
jau nebe tie laikai kai viskas kas buvo pagaminta Kitaicų yra shit.., kad ir pvz pas mane namuos kai pažiūrių kur pagamina praktiškai viskas Made in China....kažkaip dar nemačiau made in Germany arba kitas panašias šalis dar pasitaiko made in Usa, bet čia rečiau ir tai dalys iš Kinijos...
immortallt 2010-11-19 17:58
Deja, jie kokybes dar nepasivijo kokia yra Europoje, o darbo uzmokesciai kyla sparciai. Tokiu greiciu greitai ju darbo jega taps brangi ir ne tokia efektyvi. Na o del kokybes, ziuresim kaip ten gausis. Esme ta, kad jie neturi PATIRTIES kuriant tokius lektuvus. Ir kaip matome is boeing ir airbus patirties, net su patirtim darai klaidas.
Arns 2010-11-19 18:08
Pagal mane, kinai jau pralenkė eilinių daiktų gamyboje Europą, nes viskas kas geriausia, gaminama ten. Ir kokybė pagal tai ką nori gauti. Lietuvis nori pigiai, tai ir gauna atitinkamas prekes, kurios skirtos trečiojo pasaulio šalims. O elitiniuose gaminiuose nepabandęs nepatobulėsi. Kaip ir automobiliai, pirmieji buvo siaubingi, o dabartiniai geresni. O kai patirtimi ir pinigai su Volvo pradės, tada tikrai greitai jų automobiliai bus geidžiama prekė. Su lėktuvais tas pats.
kurmis 2010-11-19 20:14
Tai bent konkurencija nusimato apie 2014-2015 metus. Pvz. rusai ketina pristatyti Irkut MS-21, kinai - C919, brazilai - embraer'iai, kanada-bombardier. Aišku gigantai, Airbus ir Boeing, turi pranašumus. Tik tiek, kad kinai su gigalaineriais nepakonkuruos ilgai ilgai prieš juos .
immortallt 2010-11-20 13:18
Arns, na as labai konkreciai galiu kalbeti apie siuvimo pramone. Jau metai laiko pastebimas Europos brand'u gamybos grizimas i europa. Ju pagrindines ivardijamos priezastys: kainos ir kokybes santykis, pristatymo laikas, susitarimo laikymas. Su kinais issirenki produkcija, pasirasau sutarti ir 30-50% prekiu ateina ne visai tos kuriu uzsakei (skiriasi medziagos pavyzdziuose ir realiuose gaminiuose). Del pagaminimo datos - jei gauna didesni uzsakyma, tai i tave spjauna ir veluoja tau pagaminti, del to prarandi pinigu organizuodamas logistika ir pan. Pastaruoju metu kai kuriuose miestuose prasidejo elektros normavimas, kai tik kelias dienas per savaite ar pora savaiciu per menesi imone gauna elektros kvota. Jei nespeja per ta laika pagaminti to, ka uzsakai - lauki vel. Ir geriausias bairis buvo, kai del kazkokio menulio menesio uzsakymo ivykdymas atsidejo 2sav. Jeigu kalbi del kainu pasirinkimo, tai jau gal tiek zinom visi ? Bet vis tiek kokybe nera tokia auksta, kaip vakaru pasaulyje uz tokia kaina. Niekas nesako, kad jie visiska suda gamina, bet hi-tech ar kitus hi-quality produktus nelabai sekas gaminti.
enternald 2010-11-20 23:20
Aš sutinku su immortallt. Bet dar pridursiu: Daug brandų rimtai gryžta į Europą ar keliasi į Rusiją. Kinai dėl atlyginimų užsienio fabrikuose net streikus kelia. Ir pastebimas įdomus procesas: Vakarų šalys jausdamos krizę dalį išteklių skiria reindustrializacijai (Britanijoje ir Jav vykdomos programos). Vėl tapo populiaru remti pramonę. Elektros normavimas yra reali problema Kinijoje. Kinija kaip tokia valstybė neturi centrinio elektros tinklo, turi didelius regioninius tinklus, kurie normaliai nesujungti elektros tiltais. Didžioji Kinijos elektros dalis gaunama anglimi kūrenamuose elektrinėse, kurios buvo iki 2008 statomos pagal senus, bet pigius metodus. Anglies Kinijoje nemažai, ji gavyba pirmauja, tačiau atsargomis atsilieka nuo lyderės Jav ir II vietoje esančios Rusijos. Visa anglis išgaunama šiaurinėse provincijose ir keliauja į pietus, kur gyventojų ir pramonės tankis didesnis. Jei geležinkelio pervežimai stringa būna rimtų pasekmių veiklai. Dėl high-tech kinams gana neblogai sekasi, bet vistiek didžioji dalis Taivane o ne Kinijoje gaminama. Tačiau kainos nėra tokios stebuklingos, jos gana vidutiniškos.
Karvė 2010-11-21 17:46
Absoliučiai natūralus žingsnis - turi pinigų, turi resursų, turi paklausą - reikia gaminti. Tegyvuoja konkurencija!