Parduotas socialinis tinklalapis „One.lt“  (25)

Vienas lankomiausių tinklalapių Lietuvoje socialinis tinklas „One.lt“ paskelbė, kad pasikeitė jo savininkai, rašo naujienų svetainė vz.lt.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Tinklalapį už neskelbiamą sumą nusipirko įmonė „Blue Ant Holdings“ (BAH), kurios akcininkai – tinklalapį valdžiusios „Forticom“ vadovybė. Kol kas atskleidžiamas tik vienas BAH akcininkas – „Forticom“ vadovas Aldas Kirvaitis.

Pasak vz.lt, „Blue Ant Holdings“ yra kontroliuojančioji bendrovė, priklausanti dabartinei „one.lt“ vadovų komandai, tad šiuo sandoriu „One.lt“ verslą įsigijo jam vadovavę specialistai. Dabar „Blue Ant Holdings“ dirba apie 20 žmonių. Jai priklauso ir vaizdo pasikeitimų portalas videogaga.lt, grupinio apsipirkimo projektas grupinis.lt.

Iki sandorio socialinis tinklas priklausė Rusijos investicinei bendrovei „Mail.ru“, kuri lietuvišką tinklalapį valdė per Estijos bendrovę „Forticom“. Pastaroji Lietuvoje veikė tuo pačiu pavadinimu.

Estijos „Forticom“ su jai priklausančiais „One.lv“ bei „One.ee“ toliau lieka Rusijos interneto ir investicijų bendrovės „Mail.ru“ dalimi, DELFI teigia A. Kirvaitis. Perpirkta lietuviškoji „Forticom“ ilgainiui bus pervadinta į UAB „One.lt“.

Pasak A. Kirvaičio, iš Estijos įmonės lietuviškoji „Forticom“ buvo išpirkta abiejų šalių susitarimu, tačiau A. Kirvaitis su partneriais to nebūtų darę, jei netikėtų portalų perspektyvomis. „Tai – investicinis sprendimas. Dirbdami Lietuvoje matome daugiau galimybių ir potencialo“, - DELFI kalba „Forticom“ vadovas.

Jis atkreipia dėmesį į tai, kad per daugiau kaip dešimties metų istoriją „One.lt“ ne kartą stipriai keitėsi ir iš pradžių buvo daugiausia nemokamų SMS teikimo portalas, vėliau akcentavo mobiliųjų žaidimų, elektroninio pašto ar socialines funkcijas. Radikalių naujovių A. Kirvaitis kol kas nežada, tačiau, pasak jo, projektas nuolat evoliucionuoja. Perspektyvų „Forticom“ mato ir grupinio apsipirkimo portale „Grupinis.lt“ - panašūs projektai šiuo metu sparčiai populiarėja, pirmiausia – JAV. Tarp kitų dalykų grupinio apsipirkimo bei interneto kuponų projektai svarbūs ir tuo, kad jie padeda geriau sujungti tradicinę mažmeninę prekybą ir internetą.

Lietuvoje socialinis portalas „one.lt“, ilgą laikotarpį buvęs lankomiausias tarp visų portalų, nukrito į septintą poziciją. Naujausiais tyrimų bendrovės „Gemius“ duomenimis, lapkritį „one.lt“ apsilankė 687,3 tūkst. unikalių lankytojų, dar prieš metus tą patį mėnesį jis turėjo 813,4 tūkst. lankytojų ir buvo antras pagal lankomumą tinklalapis šalyje.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(1)
(3)
(-2)

Komentarai (25)