Įvertintas pirmo elektromobilio saugumas (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

BishopaZ 2011-02-28 18:09
mazu masinu zvagzdutes nera tolygios didesniu masinu gaunamom zvaigzdutem. Na tas elektromobilis saugus bet tik kibiru klaseje
DonceLT 2011-02-28 18:38
O tai tikrai juos kaip atskirą klasę lygina...? Iš straipsnio galima pagalvot, kad vertina kaip ir paprastus.
Simplicity 2011-02-28 18:48
Paprasti skirstosi dar ir į atskiras klases Negi tu manai, kad koks VW Polo su 5* reitingu apsaugos tave geriau už penkių metų senumo 5-os klasės BMW, surenkantį tik 4*? Čia viskas kaip bokse- sunkiasvoris paties lengvasvorį nepaisant to koks greitas ir vikrus lengvasvoris bebūtų. Pakaks vieno taiklaus smūgio. Informacija iš euroncap svetainės:
bahuriux 2011-02-28 20:03
Del mases, tai seniai aisku, kad sunki masina nupus lengva. Bet yra kitas saugumo garantas kurio niekas nei nesivargina net pamineti. Tai automobilio stabilumas, sukibimas su keliu, valdomumas, stabdziu efektyvumas ir panasiai, labai daug priklauso nuo ratu, padangu ir amortizatoriu. Tai yra taip pat svarbu kaip ir tos pseudo zvaigzdutes, nes su gera masina jus net nepapulsite i avarija, kai tuo tarpu kibiras nusridens kulversciais nuo kelio. Nestabilios/nesaugios yra "moteriskom" vadinamos auto ir dzipai, del prastos vaziuokles ir auksto svorio centro saugios sportines ir sportiskos. Manau kad stabili masina pries nestabilia maziausiai turetu gauti +1,5* Tikimybiskai ant tiek dazniau isiveltu nestabilios masinos i avarijas.
kionig 2011-03-01 00:03
Spėju po kokių 10-15 metų mašinos bus jau valdomos kompiuterių autopilotų ir avarijos jau taps retenybe, o vairavimas rankomis bus "oldschool"
namaste 2011-03-01 00:05
Stabilumas cia ne prie ko.. Ji visada galima pagerint, kaip kad tu sakai pakeisti elementariai padangas, arba lendant giliau modifikuot vaziuokle, pagerint stabdzius. Juk tikrina kaip atsilaiko automobilis po sonininio smugio, atsitrenkes i siena ir t.t. Prie kebulo tai neprivirinsi svininiu ploksciu. Plius valdomumas priklauso nuo vairuotojo.
sabotan 2011-03-01 08:10
iseitis vaziuoti su tanku kol kas saugiausia priemone pasaulyje . straipsnis tai bukas koks skirtumas tarp elektromobiliu ir benzi ninio automobiliu o gi kas yra po kapotu daugiau jokio skirtumo. i bmw paversk elektromobiliu jis netaps jau nesaugesnis
bahuriux 2011-03-01 08:33
Kaip nei prie ko. Su gerais amrtizatoriais, skersiniais stabilizatoriais ir gerom padangom, paprasciausiai sustosi neatsitrenkes i kliuti, va ir prie to, kad realiam gyvenime bendras masinos saugumas padides labai smarkiai. Yra skirtumas kur islikti gyvam ir kur isvis neisivelti i avarija. Nuo vairuotuojo priklauso, ar saugiai vaziuos, o nuo masinos priklauso, ar ji neiskres pikto poksto vairuotuojui. Pvz bandant isvengti kliuties vziuojant didesniu greiciu, turbut nereikia aiskinti, kad su masina su aukstu svorio centru ir vaziuokle netobulumais, gali ir nepavykti isvengti. Gamintojai i pigius modelius deda prastas dalis, minkstus amortizatorius ir kartais net nebuna skersiniu stabilizatoriu ant vienos kurios nors asies ir ypac prastus ratus ir padangas, kas yra potencialus pavojus vairuotojui ir keleiviams.
BishopaZ 2011-03-01 09:09
pats dirbu programuotoju, tad tokiomis automatinemis sistemomis nepasitikiu, anksciau ar veliau koks bugas ishlys, o pasekmes butu ...
BishopaZ 2011-03-01 09:13
Naujose mashinose padangu blogu nebuna, visos gan zinomu firmu. O nauja mashina visada bus saugesne uz tokia pacia 6 metais ir daugiau senesne, tos pacios klases, mashina (bent jau imant Europietishka, Korejietishka, Japonishka ar amerikietishka mashina).
enternald 2011-03-01 09:17
Čia palyginimui kiniško automobilio crash testas: http://www.youtube.com/watch?v=3F3nLj9ljWo (berods Cherry A3 vadinas).
bahuriux 2011-03-01 11:37
Sutinku, bet tiktai nebent crash teste ir tiktai tos pacios klases.
namaste 2011-03-01 12:14
Manau, kad vertini ne tuos dalykus truputeli. Kas is to tavo sportisko automobilio stabilumo jei jis paklius i avarija, tarkim su tuo paciu visureigiu susidurs kur svorio centras aukstai ir jis nestabilus, kaip manai kuriam labiau pasiseks. Gali neatsakyti. Arba pravaziuojant sankryza is sono sunkvezimis trenksis, juk cia stabilumas jokios itakos neturi. Juk ir tikrina kas bus avarijos metu, o ne pries ja. Jeigu taip butu tada sutinku sutavim. Bet tuo atveju islaviravima is situacijos taip pat itakoja dar daugybe kitu veiksniu, pvz, danga, oro salygos ir t.t.
Smėlis 2011-03-01 12:49
bet tai kai tu šūdmalys
bahuriux 2011-03-01 18:06
smeli labai issamus ir naudingas tavo komentaras, aciu.
vyckas 2011-03-01 18:58
Tu čia apie ką? Miesto sąlygomis automobiliai neturi tokių problemų su valdomumu, jau nekalbant apie naujus. Nors iš tokių perliukų matosi apie kokius "vairuotojus" tu kalbi. Gal duok pailsėt savo "sportinei" audi 80 ir apsilankyk vairavimo mokykloj, kad primintų kelių eismo taisykles, gal tada neberašinėsi nesąmonių apie nesaugius automobilius ir blogus saugumo testus.
bahuriux 2011-03-01 20:38
Siaip be bulkos as turiu dar ir "sportini bolida", o bulka yra visikas gaidys ir butent del blogos vaziuokles. Jus nevairuojat, arba nesat vairave geros masinos, jei pas jusu toks supratimas, arba turit staza maza, arba bijot vairuoti, na nezinau, kaip dar kitaip pasakyti, kai zmones nesupranta masinos saugumo, del tobulesnes vaziuokles ir ratu. Jei jums reikes, kad ir mieste sustabdyti, kad neatsirenkti i kita masina kuri juda leciau uz jus bet ilindo be posukio pvz. Arba ziede, arba speti sustabdyt jei kas issoka i kelia, jei neimanoma, tai pakeist trajektorija. Nu nezinau vyckas apie ka kalbi. EDIT: Siaip automobiliai kartais vazineja ir nemieste.
Nerkashis 2011-03-05 12:12
bahuriux, tau tereikėjo paminėti, kad ir nuo kitų vairuotojų priklauso saugumas. Tada nebūtų tiek prieštaraujančių. O į savo mašinos saugumą, manau, būtina investuoti. Ir pagrinde ką pats ir minėjai, geros padangos, tvarkinga važiuoklė, na ir be abejo ne tešlagalvis prie vairo. Pats vairuoju 23m bulkę, tai nujaučiu, kad po rimtesnės avarijos ne kas iš jos teliktų.