Eksperimentinis elektromobilis vienu pakrovimu įveikė 333 kilometrus

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2011-05-26 14:17
Delfyje siandien dienos straipsnis, jog vokieciu kompanija i audi a2 modeli sumontavo visa iranga ir su naujom licio jonu baterijom nuvaziavo 450km. Aisku kiek ten tiesos dar nepatvirtinta, bet manau 5metu laikotarpyje elektromobiliai tikrai gales nuvaziuoti iki 500km atstuma.
Azys 2011-05-26 14:18
Ka tik skaiciau apie vokieciu eksperimentini elektromobili nuvaziuojanti 450 km. Cia parodyto auto dizainas tai baisiau nebuna.
M.Mantas 2011-05-26 14:24
Bet jau grožis... Vien iš išvaizdos aišku, kad elektromobilis.
blizzard 2011-05-26 14:57
nežinau kokios čia kompanijos kūrė bet tarp jų turėjo būt ir ferrari, nes įsibėgėja per 4,8s o top speed tik 150km/h kažkaip nelogiška.. o aš kažkur skaičiau kad ir porche į boxer sukišo 2 variklius kurių bendra galia 180kw ir su juo dalyvavo ralyje. Vienu įkrovimu man rodos 170km, bet didelė galia ir normali išvaizda. Beje yra ir kažkoks kitas modelis su vienu 90kw varikliu. Tesla motors vis tiek man pirmom vietoj išlieka http://www.teslamotors.com/roadster roadsteris iki 100km/h per 3,6s nuvažiuoja apie 400km vienu krovimu. Viskas ant lotus elise padaryta, tai atrodo tikrai neblogai yra ir kitų modelių kurie taip pat atrodo neblogai ir nuvažiuoja tolimus atstumus vienu krovimu. p.s. gera nuotrauka radau
Gluxen 2011-05-26 15:08
Jus kaip norit... Sakykit, ka norit... bet mane toks dizainas veza
BishopaZ 2011-05-26 15:33
dizainas tragiškas, bent jau man. Mano galva kažin ar po 10 metų bus dėmesio vertų elektromobilių, kur normali 4 asmenų šeima galetų susikrauti savo mantą bent į 600 cm3 bagažinę ir nuvažiuoti bent 1000km su vienu trumpu max 30min. sustojimu. Kol to nebs manes elektromobiliai visiškai nedomins.
vitalijus2408 2011-05-26 15:47
bus patikek ir daugiau,cia tik pradzia tik pradziu pradzia....jei butu nuo pradziu kure elektromobilius o ne benzininius tai panasiai mastytume apie bezniniu masinu perspektivas
immortallt 2011-05-26 16:04
Bishopaz, kiek kartu gyvenime nuvaziavai 1000km sustojes tik 30min ? Visada stoju bent kas 300km pusvalandziui. Tai 500km nuvaziuoti su greitu ikrovimu per 10-20min man tinka. Kitas variantas, akumuliatoriai standartiniai ir nuomojami.
andriulis 2011-05-26 16:14
Kad nuvaziuoti 1000km. tai maziausiai uztruktu apie 15h. Tai tikrai stosi nori to ar nenori. Kas del dizaino, tai batmanas tuoj paduos i teisma, del jo auto kopijavimo Na bande kuo geresne aerodinamika isgauti, tai ir gavosi bile kas is isvaizdos.
immortallt 2011-05-26 16:45
Beje Tesla model s berods turetu nuvaziuot apie 700km su papildomu kelioniniu akumuliatorium. Jo isibegejimas iki 100 per mazdaug 5s. Kaina turetu but 70.000$ (jei nemaisau dabar), tai dar pakankamai blogai, o jei dar ir daug vazineji , tai manau turetu atsipirkti per naudojimo laikotarpi.
blizzard 2011-05-26 18:25
man rodos kaina didesnė, bet manau ateityje bus įkandama.
immortallt 2011-05-26 18:48
Jei akumuliatoriai butu tik nuomojami, tai kaina turetu kristi iki kokiu 50.000$ nedarant jokiu techniniu pakeitimu.
Xdmin 2011-05-26 18:55
Man idomu, su prastesne aerodinamika, kiek mazdaug prarastu km. Nes man asmeniskai jei ant sitos vaziuokles pvz butu uzdetas koks Ford Focus kebulas ir atstumas kristu ~10% imciau Focus. Beje, jei vazinejant tik mieste tai ta ypatinga aerodinamika kaip suprantu nelabai ka ir pakeicia. PS: kaip suprantu nieko jie cia nesukure, tik idejo daugiau papildomu bateriju. Bet kas tai galetu padaryti, o cia 34 organizaciju darbas
bahuriux 2011-05-26 22:07
Sita fotke turi kazkokia magiska aura
Indigo89 2011-05-27 00:47
Kol bus naftos nemanau kad vazinesiu su elektromobiliu. Per daug brangu. Pacio automobilio kaina jau didele, o dar akumuliatoriaus keitimas kas keli metai kaina isaugintu nepakeliamai. Be to trumpas nuvaziuojamas atstumas koja kisa. Ir blogiausia, kad nelabai nusimato to atstumo didejimas nedidinant pacio akumuliatoriaus. O dar pats akumuliatorius gaminamas is licio... Jo neuztektu nei 10 metu gaminant elektromobilius tokiais tempais kaip dabar iprastiniai automobiliai gaminami. Vandeniliu varomi automobiliai man perspektyviau atrodo. Bent jau kol nebus tikros revoliucijos energijos kaupimo nedideliame turyje srityje.
andriulis 2011-05-27 11:28
Juk tai tik pradzia!!! Gal prisiminkit vidaus degimo varikli kai tik atsirado, nelabai ispudingas buvo. Tai pradejus gaminti, kad ir kokius prastus pradziai elektromobilius, jie istobules.
AirDog 2011-05-27 11:40
Dažniausiai įspūdingi rezultatai yra gaunami beveik šiltnamio sąlygomis - lygioje žiedinėje trasoje, bet ne realiomis, mišriomis važiavimo sąlygomis. Tokiam kibiriukui kaip šis, kuris labiau skirtas miestui tikrai nereikia tokio kėbulo. O ilgose kelionėse taupus dyzeliukas dar ilgai bus nepamainomas.
immortallt 2011-05-27 11:52
Draugas vaziavo su Tesla roadster, tai iki deklaruojamo atstumo truko visai nedaug. Butu nevaziaves gretikeliu, o miete tik, butu nuvaziaves. Del akumuliatoriaus talpos, kad kaip tik daug straipsniu eina, kad sukuriami patobulinimai tiek esantiem akumuliatoriam, tiek nauji energijos kaupimo budai. Jei elektromobilis sugebes atpigti iki 40.000 USD (su akumu), tada jau labai apsimokes jei bent kiek daugiau vazineji, nes reikia nepamirsti skaiciuoti ir elektros sanaudas, o ne tik i kaina pasiziureti. Be to kai nafta pasieks 200 USD per bareli ir uz kura mokesim po 8LT, tai pasikeis ir elektromobilio atsipirkimo kainos. Vandeniliu elektromobilis nevaromas, vandemilis gamina elektra per gardele ir apart to tai yra visiskas elektromobilis. Del energijos kaupimo nasumo - pamatysime ateityje. Nes pvz elektra patogiau transportuoti bei pigiau. Viskas priklausys nuo nasumo.
blizzard 2011-05-27 12:08
Tai kad dabar naujų automobilių kainos didesnės kaip 40000usd. aišku jeigu automobilis kiek nors su patogumais. O elektromobiliai ateityje tik pigs nes technologijos tobulėja ir netgi patys gamintojai suinteresuoti kažkiek mažinti kainas, kad daugiau pirkėjų būtų.
technologas 2011-05-27 12:24
Elektromobiliai turi kitų esminių problemų. Viena yra elektros tiekimas ir aišku jos gamyba. Vis tik reikėtų papildomų elektrinių, tobulinti elektros tiekimą. Baterijos nėra amžinos, jas reikia perdirbti - vidaus degimo varikliai tarnauja ilgiau. Kiek jas betobulinsi, vis tiek reikia kažkokio metalo kiekio sukaupti energijai, taip kad galiausiai atsiremiama į fiziką. Ličio pramoniniu būdu išgaunamos atsargos nėra begalinės - iš viso skaičiuojama 6-10 milijonai tonų, visai planetai tai nėra daug. Jei pradės mašinas gaminti milijonais, ypač dar jei į dideles mašina pradės dėti - tikrai pradės trūkti ličio. Reiktų kažkokio kitokio energijos kaupimo būdo.