Dirižablis „Pelicano“ padangėse pasirodys 2013 m.

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

dziulius 2011-06-06 14:36
"Kuo didesnis slėgis veikia talpyklose esantį helį, tuo sunkesnis tampa dirižablis. Ir atvirkščiai, kuo mažesnis slėgis veikia talpyklose esantį helį, tuo dirižablis pasidaro lengvesnis." Kiek žinau tai nuo slėgio medžiaga nepasunkėja. Tiesiog sutalpinama didesniame/mažesneme tūryje - keičiasi tankis, kas nulemia didesnį/mažesnį dirižablio aukštį.
punktyras 2011-06-06 16:27
Slėgį lengviau įsivaizduoti ir pamatuoti Dujų lygtyje tankio išvis nėra.
faktas 2011-06-06 17:24
PV=RT
bahuriux 2011-06-06 21:55
Straipsnis neteisingai/netiksliai/nepilnai isverstas arba parasytas. Nezinau kokia technologija tiksliai zada jie panaudoti, bet panasu i tai, kad bus helio dujoms maisas/maisai http://www.freewebs.com/airshipfanclub/airshipfacts.htm Kai reikes sumazinti keliamaja jega tiesiog kompresoriu pagalba perpompuos heli is "maisu" i tuos auksto slegio anglies pluosto balionus, taip bus sumazinamas tu darbiniu maisu turis ir keliamoji jega. Ir zinoma atvirksciai. Nezinau ar aiskiai parasiau, bet tas straipsnis tai viena didele nesamone, kur sakinio pradzia nesirisa su sakinio galu ir dar niekas nepasakoma. OT: Beja sitokiu principu manipuliuojant orlaivio keliamaja jega, kai orlaivis lengvesnis/sunkesnis uz ora, isvis nereikia jokiu papildomu varikliu, galima sklesti auktyn/zemyn. Energija kompresoriams galima gauti is oro srauto sklendziant, saules bateriju, arba tiesiog is atmosferos silumos/salcio ir taip manipuliuoti duju turiu. Nebent manevravimui prie zemes reikalingi pagrindiniai varikliai.