Į Lietuvą atriedėjo pirmasis tikras elektromobilis „Tazzari Zero“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2011-07-26 16:38
Butu idomu pamatyt atsipirkimo skaiciavima... Esu uz elektromobilius visom galunem, bet 3 metus gauti... tai nebent lygini su amerikoniskom masinom valganciom 20l/100km
andriulis 2011-07-26 16:46
Idomu koks greitis sita "grazuolio"
Arthuras 2011-07-26 17:22
Whah. "Iki" 140km. O kiek tiksliai, tarkim Vilniaus eisme, tai neaišku. Net nebesikabinėsiu prie techninių duomenų, kurių nepateikė. Geriau pasikabinėsiu... Prie kainos. 110 gabalų? Čiut neatpyliau pamatęs... Kame ekonomija? http://www.tazzari-zero.com/public/pdf/zero%20ING.pdf
Nerkashis 2011-07-26 17:58
Manau, kad stovint, variklis nesisuka.En. eikvos tik šviesos, kondikas ar audioaparatūra.
Haze 2011-07-26 18:06
Tau viskas gerai? 20l dabar valgo tik BMW, o 20l valge tik 6-7des ir tai tik Cadillac, Lincoln, Mercury ir Buick, o dabar net Ford Taurus sanaudos nesiekia 10l
krb944 2011-07-26 18:50
Kodėl jų tiesiog negali padaryti gražių..
Arthuras 2011-07-26 19:27
Tau pačiam negerai. Dabartiniai BMW yra vieni ekonomiškiausių automobilių, ko nepasakysi apie amerikiečių kūrinius, kurie yra ir lėti ir neekonomiški.
immortallt 2011-07-26 19:37
Kad brand'as amerikoniskas, tai nebutinai gamintas amerikoje. Ir turejau omeny ne tuos ekonominius modelius o milziniskus pikapus ir pan. 12 metu BMW 5, stovintis garaze ryja ~10-11l benzo mieste. Stovedamas elektromobilis visiskai nenaudoja elektros. Ant mazu greiciu irgi dirba efektyviau. Del kainos, nu paskaiciuokit, kiek sudaro kuras, kuris dar brangs, per metus islaidu.
Arthuras 2011-07-26 19:49
Tarkim, paimkim VW Polo 1.2 TDI BlueMotion. Jo kaina - 53k lt. Lieka dar 57k lt. Už tiek išeina nupirkti 11400 litrų dyzelinio kuro(imant, jog kuras kainuoja 5lt). Tas Polo ima 3.5 litro dyzelio. O tai reiškia, kad su ta suma nuvažiuosi 325k km daug komfortiškiau, patogiau ir t.t. Tai kur čia ta ekonomija? Elektra taip pat brangs(kurios sąnaudų važiuojant šituo daiktu net neskaičiavau), o dar ir abejoju, ar akumuliatoriai atlaikytų tiek km, bet neabejoju, kad tas Polo tiek nuvažiuos. Citata iš jų web: "Correct battery usage is key to determining battery life. Tazzari estimates that the average life of ZERO’s Lithium batteries is on average 80,000 km (50,000 miles)." Išvada paprasta, kaip ir visada - kol kas elektromobiliai neapsimoka.
sangvinic 2011-07-26 20:59
Kaina vis dar didoka. Ir įdomu kokį greitį išvysto? Būtų smagu ne tik po miestą bet ir iki ežeriuko kokio palekti. Ar nebus taip, kad jis greičiau 80 km netraukia? Jaučiu po 20 metų jau visi turbūt tokiais važinėsime.
Sniegcius 2011-07-26 21:29
Prie ežeriuko sunku butu nulėkti. Mat neaišku ar bent jau palapinė tilptu jame O "traukia" jis 100km/h , bent jau taip rašo Arthuro nuorodoj
Shinigami 2011-07-26 22:52
Taigi straipsnyje rašoma, kad jis pritaikytas miestui. Tad ir greitis bus pritaikytas mieste važinėti. Norint į užmiesti reiks kitos mašinos.
immortallt 2011-07-26 23:44
polo realios sanaudos 3,5l/100km ? Del kokiu 4,5 gal dar ir patikeciau...
Arthuras 2011-07-27 08:43
4.5l/100km darydavo net labai seni dyzeliniai mažiukai, tokie kaip Audi A2 1.4TDI. Technologijos juda į priekį ir visiškai tikiu, jog sąnaudos būtent tokios.
Smėlis 2011-07-27 09:34
laikas patikėt. mano 15 metų 2ltr senobinis primityvus TD universalas tvarkingai važiuojant 5 ltr pasiekia. o ką jau kalbėti apie mažalitražį modernų mažą dyzeliuką.
Paramotoras 2011-07-27 09:59
Kakoki stebuklai. Masinos pradejo vaziuoti ne kuru o oru. Tona gelezies greitna ir stabdor it tik niekingi 3,5 lito. Cia gal valandai stovin garaze. Realiai ir atsergiai vaziojant mieste i kokius 5-6 turetu lysti, uz miesto kreiseriniu 80 km per val gal 4 nu jei pavejui ir 3,5 gausis. Nereikia burti pasaku kaip tas diedukas kur kaimynas sake jog gali 5 kartus per diena o jis tik 1. Sakykit ir jus kad masinos jusu nieko kuro nevalgo.
DJ_LFS 2011-07-27 11:00
tai mano astra G irgi pasiekia 5l/100km, jei kur prie juros vaziuociau, bet jei kalbet nesigiriant, tai 8l/100km mieste dyzelio!, automatas... 2.0DTI
Simplicity 2011-07-27 11:11
Jei išmanot informacines technologijas, tai nereikia manyt jog išmanot visas technologijas Mano kibiro su 1.9TDI (66kW) VW varikliu vidutinės sąnaudos vasarą nesiekia 5 litrų. Automobilis jau gan senas, tuoj dešimtmetį švęs. Tikiu, kad jei būtų paprastas dyzelis (be turbinos), tai dar geru puslitriu mažiau imtų. Nauji dyzeliai jau keliauja su visokiom Common Rail sistemom, elektroniniais siurbliais, purkštukais ir manęs nestebina tai, kad jie "vos ne oru važiuoja". Tas pats BMW 535d (3 litrų darbinio tūrio variklis, 220.4 kW @ 4400 rpm, 600.0 Nm @ 1750 rpm) sveriantis vos ne dvi tonas valgo apie 6.5 litro, kai dukart silpnesnis 525tds imdavo 7,5-8 litrus. Technologijos nestovi vietoj Visiems, norintiems įkąst, kad su BMW greit važiuodamas tokių skaičių nepamatysi, noriu pasakyt jog "skrendant" su elektromobiliu irgi toli nenuvažiuosi
Creatium 2011-07-27 12:16
Įdomu tai, kad didžioji jūsų dalis lygindami dyzelinių automobilių sąnaudas kalbat apie užmiestį, greitkelį, kur važiuoji pastoviu, optimaliu greičiu ir gali pasiekti tuos 3,5l/100km. Mieste tie skaičiukai išaugtų, tad ekonomika kristų. Būtent apie miesto sąnaudas ir kalbame šiame straipsnyje.
Borland 2011-07-27 12:18
Reno Twingo, 2009 metu, pirktas uz 12 tukstanciu litu, mieste valgo 4 litrus graziai vazinejant, spaudziant valgo 5 litrus, eina kaip bite. Tai pirkt elektromobili uz 100 tukstanciu? jau geriau dyzelio uz 90 tukstanciu uzsipilti Kad per tris metus jis man butu nuostolingas lyginant su elektromobiliu, tureciau dyzelui i metus isleisti 30 tukstanciu litu, tai reiskia i menesi 2.5 tukstanciu litu... Jie gal su protu susipyko? Kaip tas elektromobilis gali atsipirkti per 3 metus?