83 procentai „Google+” vartotojų yra neaktyvūs  (11)

Kai visas IT pasaulis kalba apie „Google+” neįtikėtinai greitą augimą ir apie tai, kaip kažkada šis socialinis tinklas aplenks „Facebook”, yra ir kita medalio pusė – ne vartotojų skaičius, o jų kokybė arba, kitaip tariant, aktyvumas. Kompanija „Bime Analytics” atliko tyrimą šia tema ir paskelbė įdomius skaičius.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Svarbiausias rodiklis yra tai, kad net 83 % vartotojų priskiriami prie neaktyviųjų grupės. Kitaip tariant, užėjo, pažiūrėjo ir nusprendė, kad neįdomu arba kad prisijungs vėliau. Kita vertus, tokia problema egzistuoja visuose socialiniuose tinkluose – tarkime, iš „Twitter“ vartotojų būrio net 80 procentų yra parašę mažiau nei 10 žinučių, ir net 40 % užsiregistravusių neparašė nei vienos (!) žinutės, todėl vienareikšmiškas išvadas daryti kol kas anksti.

“Bime Analytics“ tyrimo metu buvo matuojami ir kiti rodikliai, įdomesni iš jų yra du: tai, kad dabar iš „G+“ tinklu naudojančių žmonių tik 30 procentų yra moterys, ir kad pasikeitė dažniausiai minima vartotojo profesija – jeigu pačioje pradžioje prmavo „inžinieriai“, tai dabar į priekį išsiveržė „studentai“.

Žiūrėsime, kokius skaičius ir rodiklius turėsime rudenį, kai visi sugrįš iš atostogų į darbą ir mokslus, galbūt tai kažkiek pakeis „Google+“ augimo tendencijas ir šios sistemos pozicijas pagrindinio konkurento – „Facebook“ – atžvilgiu.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: FWD.lt
FWD.lt
Autoriai: Povilas Korop
(0)
(0)
(0)

Komentarai (11)