Rusijoje po katastrofos sustabdyti visi „MiG-31“ skrydžiai (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Absoliutas 2011-09-08 15:09
ar sitie mig'ai irgi serijos "net analog v mire"?, nebereikalo rusia pradejo gaminti pripuciamus tankus, tie bent nekelia pavojaus jiems patiems.
Nerkus 2011-09-08 17:43
idomu del kokiu priezasciu nesikatapultavo. negi galvojo, kad dar sugebes pasodinti lektuva.
Pihas 2011-09-08 18:10
Nes, katapultuojantis tau po kėde sprogsta galingas užtaisas ir yra daug šansų, kad po katapultacijos liksi suluošintas visam gyvenimui... Katapultuojamsi tada, kada tikrai nėra šansų išgyventi, čia maždaug pasirinkimas tarp invalido vežimėlio ir mirties, tuo labiau, jog apsisprendimui reikia žvėriškos reakcijos.
Finalfour 2011-09-08 21:22
Gal tik nereikia cia visisku nesamoniu kalbeti? Tai kodel abu LT pilotai, po susidurimo su prancuzu mirage2000 po katapultavimosi neliko suluosinti? Gal cekiskuose atakos lektuvuose kazkokia tobulesne katapulta tei mig31? Nesvaigstam, katapultavimosi mechanizmas ne uztaiso sprogimo principu veikia, o kresle sumontuotu raketu deka, kurios saugiai nuskraidina pilota tolyn nuo lektuvo ir isiskleidzia parasiutas. Kazkaip negirdejau masisku atveju, kad aviacijoje po katapultavimosi pilotai butu suluosinti butent katapultavimosi sistemos. Pries rasant vejus siulau nors siek tiek pasidometi aviacija. O nesikatapultavo todel, kad bande isgelbeti lektuva, matomai tam buvo visos prielaidos, tiesiog del kol kas nezinamu aplinkybiu jiems nepavyko. Siaip jau mig-31 ne 100 litu kainuoja. Nors, ir baisus kaip karas
Pihas 2011-09-08 21:41
Linkėjimai iš Aviacijos instituto
Finalfour 2011-09-08 22:48
Tai taip iseina, kad lietuvos KOP turimu cekisku atakos lektuvu katapultavimosi mechanizmai "svelnesni"? Kaip tik rasoma, kad tie pilotai vel pasirenge skraidyti... Ar cia tik ruseliai tokie negailestingi savo pilotams, ir montuoja kreslus, kurie startuoja su 22 g pagreiciu?
Cigaras 2011-09-09 00:13
Ten parašyta, kad sovietinės technikos naikintuvuose katapultuojantis, žmogaus piloto karjera baigiasi dėl sveikatos, arba net dėl mirties. Paprastai tariant, tikimybė mirti rusiškuose naikintuvuose - nepriklauso nuo to ar katapultuosies ar ne.
Nerkus 2011-09-09 07:10
teko kalbeti su zmogum kuris tarnavo rusijos KOP dalinyje. Jis sake, kad mokomieji katapultavimai vykdavo lektuvui skrendant aukstyn ratais ir mokinys katapultuodavosi i apacia, tokiu atvejus ne toks stiprus smugis gaudavosi, padedavo zemes trauka. taip pat minejo, kad po 2ju tikru katapultavimusi lakunas jau nebegaledavo (nebeleisdavo) skraidyti. MIG-31 atveju tai suprantu, kad katapultavimasis kenkia ir gali suzeiti, bet visteik manau, kad geriau katapultuotis, o ne zuti... nebent jie labai tikejo, kad tame lauke gali tiesiog nusileisti. arba dar vienas variantas, gal jie skrido zemyn galva ir katapultavimosi metu juos tiesiog butu issove i zeme.