„Sharp“ paskelbė atsisakanti planšetės „Galapagos“ gamybos  (0)

Japonijos kompanija „Sharp“ paskelbė nutraukianti dviejų „Galapagos“ planšetinių kompiuterių gamybą. Rinkos ekspertai tai įvardija kaip dar vieną „iPad efekto“ auką.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prekyboje liks tik vienas „Galapagos“ planšetinis kompiuteris – 7 colių modelis. Kitaip nei 5,5 ir 10,8 colių planšetės, kurios pasirodė 2010-ųjų gruodį, 7 colių modelis buvo pristatytas šių metų rugpjūtį ir kol kas jį galima įsigyti tik Japonijoje. „Sharp“ neskelbia, kiek planšečių buvo parduota per 9 mėnesius, kol įrenginiai buvo rinkoje. Tačiau kompanijos atstovai teigia, kad „Sharp“ pasiekė prieš „Galapagos“ išleidimą sau iškeltus tikslus.

Kaip jau minėta, rinkoje šis gaminys išsilaikė 9 mėnesius, t. y. ilgiau, nei „HP TouchPad“ gaminių linija, nepaisant to, jog jo pardavimai buvo mažesni. Kompanijos sprendimas rinkos ekspertų nestebina, kadangi net pačioje Japonijoje – „Sharp Galapagos“ gimtinėje – „iPad“ užima 64,8 procentus planšečių rinkos. Logiška, jog dėl likusios erdvės konkuruoja pernelyg daug kompanijų.

Pirmoji pasitraukimų iš rinkos bangą inicijavo HP, nutraukusi savo „TouchPad“ pardavimus praėjus vos kelioms savaitėms po pristatymo. Po to vykę kompiuterio išpardavimai sukėlė nemažą sujudimą rinkoje ir kuriam laikui planšetė pagal pardavimus atsidūrė antroje vietoje po „iPad“. Tą paskatinusios aplinkybės, žinoma, buvo neįprastos, tačiau pademonstravo, jog kai kuriais atvejais pirkėjai mielai pirktų planšetinį kompiuterį, kuris neturi „Apple“ logotipo.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)