Nacionaliniai greičio matavimo ypatumai: prieš greičio mėgėjus – rusiška „sunkioji artilerija“ (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Foxman 2011-11-16 22:38
Šiaip pirmas puslapis iš google, nežinau ar ši trasa yra gera. Tačiau, gali reikt licenzijos. Kiek girdėjau (bet tuo nesidomėjau) yra Vokietijoj trasa kur gali visi norintys išbandyt su savo ar nuomota auto.
Arthuras 2011-11-16 22:56
Kitos trasos mes ir neturim. Toje trasoje užsimušti - dar lengviau, nei užmiesčio keliuose. Atitvarai geležiniai keli metrai nuo kelio kraštų. Asfaltas - gerokai pavažinėtas. Trasa netvarkinga ir nesaugi. Niekas nenori rizikuoti savo automobiliu(draudimas negalioja) tokioje trasoje.
rimasD 2011-11-16 23:03
Aš būčiau nieko prieš, jei kiekviename automobilyje, prie spidometro, būtų įrengtas nesudėtingas elektroninis prietaisas, kuris, viršijus toje valstybėje nustatytą greitį, kokiai valandai išjungtų variklį. Tada kelių policijai liktų viena funkcija: tikrinti, kas atjungė prietaisą.
Arthuras 2011-11-16 23:20
Ne leistino greičio viršijimas yra problema. Problema yra SAUGAUS greičio viršijimas. Tos pačios moteriškės, kurios mėgsta paloti ant greičiau važiuojančių, pačios dažnai važiuoja prastomis sąlygomis RYŠKIAI per greitai, nei turėtų.
rimasD 2011-11-17 00:06
saugus greitis yra reliatyvi sąvoka, vienam jis didelis, kitam jis mažas. Reikia galvoti, ar kitas žmogus, sukdamas iš sąnkryžos , nuspręs, suspės jis, ar ne. Jei mieste greitis 50 , ir tu už 200 metrų, tai gal spės, o jei tavo greitis 120, tai avarija.
immortallt 2011-11-17 00:49
Nevairaves Lenkijoje, Vokietijoje ir kituose didmiesciuose. Subaru vaziavo visai normaliai. 2s reakcijos laikas - tai jei kamuoli i jus kas nors mes, jis skries 0,5s atsitrenks i galva ir po 1,5s pradesit rekt kaip skauda ? Kai labai skubu ir reikia sukti i kaire, tai bunu siek tiek naglai pravaziuoju pirma juosta ir saunu i tarpa kur suka i kaire. Nedaryciau taip, bet kad ten tarpai tokie, kad ne tik, kad nesukeldamas niekam pavojaus telpu, bet dar ir fura tilptu paskui mane. Tarpai po maziausiai 6-10 metru. Esme ta, kad pas mus nera vairuotoju kulturos. Atsiranda kazkoks apsismaukes gaidelis, kuris vaziuoja antra juosta greitkeli 90km/h ir nepraleidzia nieko bei jis jauciasi teisus - saugiai vaziuoja. Deja jis sukelia avarine situacija, nes jis privalo vaziuoti pirma juosta, jei ji tik laisva. Taip as kartais lakstau, bet uzmiestyje +20, mieste iki +15. Yra tokiu vietu, kur kelio salygos neleidzia ir vaziuoju leciau nei leistina (matomumas, daug pesciuju, prasta kelio danga). Kitas dalykas, ivyksta eismo ivykis ar siaip viena eismo juosta uzdaryta, pagal eismo taisykles reikalaujama, kad judancios juostos eismo dalyvis ileistu po viena masina - faktas. Reali situacija - kiekvienas nuosmauka jauciasi toks svarbus kad zut but nepraleis nieko. Beje, tie kurie normaliai vaziuoja, kad ir greiciau, beveik visad ileidzia masina. Dar kitas variantas, prie ziedo... Atvaro koks "kietiakas" kuris tik tiesiojoje moka paspausti. Matai yra tarpas ivaziuoti 2-3 masinom, priesais vaziuojantis pradeda vaziuoti, tu stebi zieda, o tas paima ir uzstabdo - jei nespejai pasiziureti - avarija, nors jis sukele avarine situacija, tu kaltas, tai kas geriau, tas kuris vaziuoja, ar tas kuris "atsargus" ir myzcioja ? Tesiam toliau... Pvz. buvo tokia situacija man Lenkijoje. Belenkiant 3 furas viena paskui kita vaziuojancias (nakti) is niekur nieko tiesiojoje isdygo masina (kaip supratom) issuko is salutinio, o nebuvo jokio zenklo ar kelio zenklinimo. Vaziavau jau svelniai tariant greitai, nes norejau apsilenkti furas kuo greiciau. Zmogus buvo supratingas pasitrauke i salikele, fura irgi pasitrauke i sona ir graziai islindau. Lietuvoje fura tai butu tave dar i sona nustume, o priespriesinis butu pasiaukojes. Esme ta, kad lygiai taip pat ir as pasielgiu kitu atzvilgiu. Jei tokioje situacijoje buciau stabdes - buciau atsitrenkes i fura ir vis tiek su priespriesais atvaziuojanciu susidure, o greitis mano buvo nesvarbu. Jei buciau lenkes leciau - butu buvus ta pati situacija, tik nebuciau spejes islisti laukan, na gal buciau spejes pataikyti i tarpa tarp furu, bet tada butu reikeje tiksliai tarp furu stabdyt. Viena pirmuju mano ziemu, senajam plente i palanga, posukyje is niekur nieko islenda atsargiai vaziuojantis 50km/h greiciu masiniukas kuris vaziuoja totaliai vidury kelio. As vaziuoju tuos pacius 50km/h, o kelias totaliai slidus - pavasarinis slapias sniegas ant dangos. Del to, kad jis vaziavo per viduri kelio, o kelias siauras ir taip, mano galiniai ratai buvo visiskai salikeleje ir vos neislydau is kelio. Taigi vel, geriau atsargus, kuris sukelia avarines situacijas ar normaliai vaziuojantis kad ir +10 ? Tokiu situaciju galiu varyti ir varyti, ir tai tik is mano dar salyginai menkos vairavimo patirties. Dar jei prideti tevo patirti, butu galima parasyti visa romana vien tik apie avarines situacijas ir avarijas. P.S. mano avarija: is niekur nieko tuscioje gatveje mergaite antroje juostoje kirto ant stabdziu iki galo. Mano koja buvo ant stabdziu, bet sitokio veiksmo totaliai nesitikejau ir jos stabdziu zibintai buvo po purvu. Islipus is masinos ant jos reke jos vyras. Velgi, jinai vaziavo atsargiai ir sukele avarine situacija. Taip as nesilaikiau saugaus atstumo, bet jei nuo kiekvieno tokio laikytis saugaus atstumo, tai masina liks garaze. P.S.S. nuo dabar visus itartinai vairuojancius apsilenkiu.
keine_lust 2011-11-17 03:21
mane labiau nustebino vairavimo igudziai, o ypac desineje eileje, o ne pati sistema.
Ramelis 2011-11-17 08:43
To immortal. Tipinis "kelių gaidelio" dienoraštis! Tokiems kaip tu, turiu kablį mašinos gale įmontavęs. Ir visada, ne duo die... užkišinėjantiems ar važiuojant iki +10 km/h prisiplojusosiems prie šiknos bei akinantiems ilgomis šviesomis, neva kažkur skubantiems, užstabdau taip, kad jų padangos žviegtų ar pasimautų ant kablio. Pirmiausia, keisk mastyseną, nes tavo požiūris tikrai kreivas. Kodėl normalūs vairuotojai, vien per tokius nesusipratėlius, turi jaustis kelyje, kaip kovos arenoje. Kita vertus, manau, vis vien su tokiomis savo vairavimo nuostatomis, vieną dieną prisiplosi, ir ateisim mes už tave pasimelsti. Sėkmės!
andriulis 2011-11-17 09:15
As tikrai kamstyje nestovesiu kuo arciau masinos, nes zinant musu autoparko naujuma, tai as nesiruosiu senos masinos ismetamas dujas kvepuoti. Jei pradesit rekti, jog galima uzdaryti sklende, tai tuomet tokiu oru labai greitai langai aprasoja. Immortallt - biskeli persudini. Vairaves masina daugelyje Europos didmiesciu, bet niekas taip kvailai kaip tam video siuzete nesistengia vairuoti. Ten gerai sureguliuoti zalieji kolidoriai. O Lenkijoje lenkai vairavimo kulturos neturi, nes jiems iskisti masina is salutinio kelio tau pries nosi kai tu vaziuoji 100km/h jokia problema.Stabdyk. Furistai cia kitas reikalas, kad ir kokioje salyje jie yra keliu banginiai ir tikrai stengiasi padeti, pareguliuoti eisma. (zinoma visuomet buna isimciu) Pats megstu greiti ir retkarciais patinka mieste pagudrauti, pamanevruoti, bet stengiuos tai daryti kitiems nekeliant kazkokiu netiketu situaciju.
drone 2011-11-17 09:42
manau saugus vairavimas reiškia vairuoti taip, kad neįvyktų nors ir menkiausias eismo įvykis. supratimas, kad vairuoji saugiai jei nieko neužmuši, o visa kita sugis arba atšpakliuojama, yra debiliškas.
kestutisz 2011-11-17 09:44
Hm, tai visgi kas čia kelių paukštis?
Aklas 2011-11-17 10:03
Tiesa sakant ir man reikia gala pasiremontuoti, tai tokie isterikai kur su ilgosiom sviesom mieste blykcioja ypac tinka O jei rimtai tai blykcioti sviesom net autostradoj nemandagu ir tokiems net neskubu uzleisti kad ir kiek jie ten blykciotu. O mandagus zestas yra tiesiog parodyti posuki, ir visi normulus vairuotojai praleidzia, na buvo pasitaikiusi situacija kad mergina tiesiog turbut nesuprato, bet isterikuot nebutina del to, pasitaikius progai per kita puse aplenki.
andriulis 2011-11-17 10:36
Sakai per kita puse aplenki? Kazkokiu nepilnavertiskumo jausmo zmoniu cia vis apsireiskia. Matyt seniai arba is viso nesat gave i nosy.
immortallt 2011-11-17 11:15
Tu net neturi buti antroje juostoje - sukeli avarine situacija. Tai tu esi tas keliu gaidelis. Stabdantis tycia - irgi keliu gaidelis, kuris daugiausia avariniu situaciju ir sukelia. Jei kiekvienas smaukysis antroj-trecioj juostoj tai susidarys momentaliai kamsciai. As vaziuoju graziai, esant reikalui ir praleidziu, ir prie pereju sustoju, bet negaliu pakesti mieganciu kelyje ar besivelkanciu trecioje juostoje kai pirmos dvi tuscios. Visad praleidziu vaziuojancius greiciau ir nematau problemos. Paaiskink man, kaip zigulis vaziuodamas ant 100 yra toks pat saugus kaip naujausi mersai ar bmw vaziuodami ant 150 ? mersai ir bmw nuo 150 iki 0 sustos 50% greiciau ? Deja stabdymas dazniausiai priveda prie avariju - prarandama kontrole, nematai kas vyksta gale, dazniausiai vis tiek neuztenka laiko sustoti. Net i griovi nuvaziuojant stabdyti geriau nereikia - apsiversi. O uzspaudes gazo gali tiesiog graziai nuvaziuoti i pievas (apdauzysi siek tiek, bet pats liksi sveikas). Aha, lenkai tikrai neturi vairavimo kulturos.... Tik jau nereikia. Jie visada praleis, net pasitrauks i salikele, kad praleistu. Mieste irgi ileis tave jei reikes, niekas nepuola pries nosi stabdyti ir pan. P.S. kablys gale labai gerai tavo masinos visa simetrija iskraipo, kai tik kas nors atsitrenkia. P.S.S. net eismo taisyklese irasyta, kad tycia stabdymas be priezasties yra avarines situacijos sukelimas. Jeigu pas mane bus sumontuota kamera ir galesiu irodyti, kad stabdei be priezasties - kaltas liksi tu. Beje, Korejoje maciau yra tokios irangos pirkti. Reikes isigyt.
Aklas 2011-11-17 12:09
zinoma isidek kamera ir ji puikiai uzfiksuos kaip nesilaikai saugaus atstumo. matau isterijos prasideda tai rasau paskutini karta Pirmoje eileja siulau issiplauti dantis ir mieste is pirmos juostos neketinu sukti i kaire Nors taip pamirsau kad tu tas kuris visada pirma juosta vaziuoja kur mazesne eile ir po to pries pat sankryza drasiai kazkam uzkisi pries nosi nes tau tai tiesiog normalu kam gi stoveti visa eile ane
immortallt 2011-11-17 14:07
Mhm, priesais nosi... Tik paskui mane dar dvi masinos ivaziuoja. Nelendu, kai nera normalaus tarpo. Nelendu, kai nesukuria kamsciu. O kada suksi i kaire ? Uz kilometro ? Penkiu ? Filmukas gerai parode, kad jei zmones vaziuotu nepalikdami 25 metru tarpo, eismas vyktu 2-3 kartus greiciau. Pravaziavus sankryza jau gali padidinti tarpa, bet pradet vaziuot reiktu kartu, o ne palaukus, kol kitas is sankryzos isvaziuos. Anyway, negalvokit kad vieni kelyje esat, nekelkit avariniu situaciju ir neprovokuokit kitu vairuotoju, o ne kaip blondines vaziuoja, ant kablio uzstringa. Pravaziuoji pagal taisykles desiniau, kad neuzkisti antros juostos. Kadangi jinai nevaziuoja, apsisuku as, paskui jinai jau sukas, kadangi pamate, kad as speju. Tada prisivijo ir sukioja pirsta aplink smilkini (vaziavau pagal visas taisykles). Beje, kazkaip pripazinai, kad tycia sukelineji avarines situacijas... Taip, gauciau bauda uz saugaus atstumo nesilaikyma, bet del avarijos liktum kaltas tu, nes tu sukeli avarine situacija. Paskaityk KET.
Inžinierius. 2011-11-17 15:50
Del tu "stabdziu" antroje autostrados juostoje, tai mane irgi erzina, kai kurie nemasto vaziuodami. Bet vat buvo kelis kartus tokiu situaciju, kai pats vaziuoji +10, lenki pirmoje juostoje esancius, o prisivijes is paskos, dazniausiai su kokia kruta masina spigina jau, tipo traukis. Va tokie tai uzknisa, nes nu kur dingt? Tipo man virsyt greiti del jo, ar ka? Aplenksiu ir pasitrauksiu, kam cia erzinti dar? Va tokiu tai nesuprantu..
Arthuras 2011-11-17 16:23
Kaip visada, ginčai tarp niekur neskubančių flegmatikų ir kitų likusių. Vienas toks flegmatikas priverčia šliaužti keliolika ar daugiau kitokio charakterio žmonių. Išvis, jei tau eismas per greitas, nespėji, negebi normaliai važiuot - nevažiuok. Šiuo metu yra susidaręs klaidingas žmonių įspūdis, kad VISI gali vairuot. Ne, taip nėra. Niekas niekur nekovoja, tik jei esi per lėto būdo - nevairuok.
Nerealiai 2011-11-17 19:32
Na važinėdamas mieste sutinku pagal tave taip vadinamų flegmatikų, bet iš to nedarau problemos, beto KET nėra tokio punkto, kad flegmatikai neturi teisės važiuoti automobiliu. ;D Tiesą sakant geriau jau flegmatikas nei isterikas koks nors, kur protelis užtemęs būna ir adrenalino apimtas gali nežinia ko pradaryti.
Foxman 2011-11-17 19:39
Kodėl aš turiu nevairuot jei aš niekur neskubu ir sau atsipūtęs riedu? Dar pasakysi, kad aš turiu visada 59km/h laikyt ir jei tu privažiuosi, tai kuo toliau trauktis nuo tavęs?