Pirmasis komercinis skrydis naudojant maistinį aliejų

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

mch0lic 2011-12-01 10:10
Viskas smagu ir šaunu tik vienas klausimas, ar tai daroma iš sieko sumažinti šiltnamio effektą ir priklausomybę nuo naftos ar tai daroma reklamos tikslais (green company) ir kiek tai įtakoja bilietų kainas...
bahuriux 2011-12-01 10:27
Pagrinde del reklamos zinoma, arba del pelno, ar konkurencingumo didinimo, turbut tas aliejus vietiek pigesnis uz zibala.
mobilunkas 2011-12-01 12:41
manau kad tai kazko ypatingo ekonomiskai nepasieks, tad gal neverta eksperimentuot su lektuvais? negi zemej per maza laivu, masinu, ar siaip sildymo krosniu? negi to aliejaus tiek daug kad nebeaisku kam ji naudot? beto angliavandenilinis kuras yra energetiskesnis nei angliavandeninis, o lektuvui papildoma mase tikrai nereikalinga, ir gausis kad naudodamas alieju lektuvas iskirs daugiau co2 nei skrisdamas iprastu kuru, skridimo atstumas bei naudingos mases pervezimas sumazes
bahuriux 2011-12-01 18:10
Jei lektuvas ar kita transporto priemone varoma 100% bio kuru, aliejus, biodyzelinas, etanolis, etc tai ji neisskirs bendroj sumoj nei 1 gr CO2, nes ta CO2 augalai jau sunaudojo avancu. Siaip galetu pamastyti apie CH4 LNG suskystintas gamtines dujas, manau labai tinkamas kuras lektuvams, pakankamai kaloringas palei mase. Nors ir ne nulines CO2 emisijos, bet vistik mazesnes nei zibalo. Tik transportavimas ju kiek komplikuotas.
Skeleton 2011-12-01 21:33
Yra dar strateginės ir patriotinės priežastys. Aviacinis kuras gaminamas iš (dalinai) importinės naftos, o biokuro pramonė yra vietinė. Bet svarbiausia kariškiai ir matyt civilinė aviacija bijo ekonominės blokados, todėl skuba pritaikyti įrangą biokuro naudojimui: http://news.discovery.com/earth/usaf-wa ... 10720.html http://www.washingtontimes.com/news/201 ... mo-legacy/
punktyras 2011-12-02 12:42
Jei būtum atidžiau skaitęs, būtum pastebėjęs, kad mini, jog kuras chemiškai identiškas. Tiesiog jo šaltinis kitoks.