Hiperautomobilis vokiškai: nuo 0 iki 100 km/h – greičiau nei per 1 s (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

rimasD 2011-12-02 20:08
Kodėl, nors stabdymo perkrovos didesnės, stabdymo laikas ilgesnis?
Xdmin 2011-12-02 20:11
Per pirma sekunde praranda "daug" laiko, o apkrova nenurodyta kuriai sekundei.
blizzard 2011-12-02 21:23
Kaip matot ko tik iš tų senų mersų nepadaro
rimasD 2011-12-02 23:11
O man atrodo, kad pradžioje padangos slysta, todėl stabdymas negalėtų būti efektyvus. Kai greitis sumažėja iki normalaus, prasideda tikras stabdymas.
ZmogZ 2011-12-03 03:03
"but more importantly, limit the weight of internal parts, e.g. of the valves, which should be as light as possible to allow incredibly fast movement of more than 300 movements up and down a second (this at 18.000 rpm)", jei įdomu galit paskaičiuot kiek G tekta vidinėms variklio dalims, dabar straipsio neatsimenu, lygtais buvo iš BMW f1. Neturiu jokių įrodymu apie FIA "machinacijas", bet pats pagalvok, jei tau būtų spręsti, kas nulemtų tavo sprendimą žlugdyt alternatyvas/inovacijas?
mielasvyrukas 2011-12-03 11:46
Dazniausiai variklio forsavimas atvirksciai proporcingas jo tarnavimo laikui, tarkim mineti VW 1.6D pagaminti 8 desimtmecio pradzioj praktiskai identiski 9 desimtmecio 1.6TDI, bloke daugiau skyliu ausinimui, varikli palaiko stipresne konstrukcija, manau ir alkunininis velenas pagamintas is stipresnio metalo, bet is esmes variklis tas pats, o tarnauja ne taip ilgai.
kiesza 2011-12-03 18:46
teorija labai daznai prasilenkia su praktika. teoriskai rotorinis variklis gal gal sio bei to ir vertas, be praktiskai irodyta, kad jis nieko nevertas. F1 visi bolidai cilindriniai, atmosferiniai be turbinu. SSRS laikais spec tarnybos, o ypac milicija naudojo vaz su rotoriniais varikliai tokiu dar it LT yra uzsilike. o 1.6d yra daug prastesnis uz 1.6 td nes tas be turbinos bijo aukstu apsuku.
arvis911 2011-12-03 22:08
Jei tai būtų tiesa, jų negamintų ir RSC VelociRaptor būtų pasirinkę gaminti ne su rotoriniu varikliu. Kategoriškai teigti, kad rotoriniai varikliai niekam tikę yra beprasmiška. Tai yra tas pat, kas teigti jog benzinas yra niekam tikęs, o dyzelis - gerai.
blizzard 2011-12-03 22:19
Aš kategoriškai nieko neteigiu, bet šitas variklis išrastas gana senai ir kažkodėl jį naudoja tik vienas gamintojas komerciniu būdu, taigi arba jis nėra patvarus arba jo naudingumo koeficiantas mažas arba kažkas su juo negerai.. beje kiek teko girdėti būtent tos visos mazdos rx7 rx8 kur su rotoriniu varikliu pravažiuoja apie 100-150 tūkst. km ir tenka variklį keisti, nes rotorinis praktiškai ne remontuojamas...
ZmogZ 2011-12-03 23:17
šičia teorija nė kiek neprasilenkia su praktika, didžiai gerbiamas eksperte, tiesiog į rotorinį nėra nė dešimtadalio tiek laiko ir resursų nera investuota tiek kiek į cilindrinį, ir tai jau lenktynėse buvo kaip minimum konkurencingas. Ir atkreipk dėmesį, kad nekalbu apie kasdienį naudojimą, kasdienai irgi pasisakyčiau už td
Nerkashis 2011-12-04 09:42
Tikrai įdomu, kaip suvaldys tokią galią ir tokį sukimo momentą? Kokios yra plačiausios padangos serijiniams auto? Pastoviai nevažinėsi munkštom padangom http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... b8SU4TRLl0 nuo 2:10 arba http://www.youtube.com/watch?v=3Ug6w4Zj ... re=related