„Marussia“: kelių superatletė iš Rusijos (Video)  (16)

Klaidžiojant po interneto džiungles, akis užkliuvo už štai tokio automobilio fotografijos. O juk tai – kelių „superatletė“ iš Rusijos - „Marussia“.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Priminsime, jog pretenzingas rusų sportinis automobilis buvo pristatytas prieš trejetą metų, 2008-ųjų gruodį. Tačiau internete neseniai pasirodė trimačiai gerokai patobulintos išvaizdos „Marussia“ atvaizdai, kurių autorius – Igoris Krasnovas.

Ar tai būtų tvirtas rusų žingsnis mėginant įsitvirtinti pasaulinėje superautomobilių rinkoje, pasakyti sunku. Tačiau automobilis, ypač galinės jo dalies modifikacija atrodo išties įspūdingai – primena reaktyvinių naikintuvo variklių tūtas. Galima tik įsivaizduoti, kas iš jų turėtų plykstelėti, smarkiau spustelėjus „anglių“!

Tiesa, šioje „Marussia“ plastinės operacijos versijoje ne vienas įžvelgia superautomobilių elito atstovų – temperamentingojo „Ferrari F 430”, kosminio “Lamborghini Reventon”, nepakartojamo “Pagani Zonda”, o kai kuriais atvejais - ir brutaliojo “Saleen S7” – bruožų.

Bet kuriuo atveju, šis rusų automobilis – unikalus. Gaminami du „Marussia“ modeliai – B1 ir B2. Abu jie turi tą pačią pusiau monolitinę važiuoklę su plieno (Space frame) kėbulu, dengtu anglies pluošto plokštėmis – skiriasi tik kėbulo formos. Abiejuose „Marussia“ modeliuose variklis sumontuotas virš galinės ašies. Britų bendrovė „Cosworth“ tiekia „Marussia“ du skirtingus V6 variklius. Vienas iš jų yra 3,5 litro atmosferinis variklis išvystantis 300 arklio galių, kitas – 2,8 litro turbokompresorinis variklis (beje, pastarojo siūlomi du variantai – 360 arba 420 arklio galių). 420 arklio galių variklis leidžia vos 1100 kg sveriančiam „Marussia“ automobiliui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 3,8 sekundės.

Iš pradžių buvo planuojama, jog šių pirmųjų rusiškų automobilių tiražas bus ribotas – tik 2999 vienetai. Tačiau dabar apie tiražo ribojimą rusų bendrovė neužsimena. „B1“ kaina, priklausomai nuo komplektacijos, siekia nuo 4,6 mln. iki 5,5 mln. rublių (nuo 383 tūkst. iki 464 tūkst. litų). Prašmatnesnio modelio „B2“ kaina svyruoja nuo 5,4 mln. iki 6,4 mln. rublių (nuo 448 tūkst. iki 529 tūkst. litų).


Parengė Saulius Žukauskas,sauliuszukauskas01@gmail.com

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: www.technologijos.lt
(0)
(1)
(-1)

Komentarai (16)

Susijusios žymos: