Sovietinė gigantomanija: skraidanti rusų tvirtovė „Kalinin K-7“

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Arwis 2012-01-26 13:52
Sunku patiketi kad jis tikrai skirdo
Paramotoras 2012-01-26 13:54
Siaip jau tai Antonovo gamykla buvo ir yra Ukrainoje kur ir buvo pastatytas AN225 vieninteliu egzemplioriumi. Po TSRS griuties buvo beveik isneziotas dalimis, bet atsigavus pervezimam berods per metus suremontuotas ir sertifikuotas. Pati rusija su AN225 nieko bendro neturi, iskyrus tai jog jo kontravimo metu Ukraina buvo TSRS sudetyje ir AN225 buvo skirtas nesti Buran ant kupros. Siuo metu svarsoma galimybe AN225 ant stogo padaryti bagazine nes kelti gali daugiau nei telpa.
Gastonio 2012-01-26 14:01
Visiškai teisingai, straipsnyje klaidinanti informacija.
Swift RR 2012-01-26 17:05
matyt milžino varikliams jo svoris buvo nemenka našta kad bandymuose teleido pakilti iki 1km. Net negaliu įsivaizduoti kokį balvoną su dabartinėmis technologijomis sukurtų... Į jį prikištum begalę įprastų kulkosvaizdžių, ir to užtektų-jis būtų mirtinai pavojingas. Bet viena problemėlė- į jų silpnają vietą ir apskritai į jį patį būtų labai lengva pataikyt...
bullka 2012-01-26 17:33
Tai kad kaži ar šiais laikais dar apsimoka tokius gigantus daryti. Žymiai mažesni lėktyvai gali talpinti daugiau žmonių. Bombardavimams vėlgi reikia kitokių lėktuvų. Krovinių gabenimui vėlgi turime lėktuvų. Šiaip tai norėčiau pamatyti šį lėktuvą skrendantį
Paramotoras 2012-01-27 09:57
na kaip zinome an225 is krumu istrauke nes niekas kitas tokiu kroviniu paprasciausiai negali pervezti per tokius terminus. vadinasi poreikis yra. o ir kuo didesne transporto priemone tuo mazesne 1kg pervezimo savikaina
Kilgoras Trautas 2012-01-27 11:01
o jei reiktu pervežti iš viso tik du kilogramus, arba jei reiktu pervežti milijoną tonu? Tai kaip tuomet su tavo aksioma?
Arns 2012-01-27 11:08
tam ir yra skirtingi gabenimo tipai. Jei krovinys mažas ir nėra itin skubus, jis pergabenamas įduodant jį autobuso vairuotojui, įdedant į lėktuvo laisvą bagažo skyrių ir t.t. Kada milžiniškas krovinys, tada kraunama į didelį laivą. Tam ir yra logistika, kad ji suskaičiuotu kaip efektyviausiai veikti. Nebent neskaičiuoji pinigų ir sakykim šiandien užsisakęs, rytoj jau nori kad anglis, skirtas pečiui kūrenti, tau būtu atgabento iš kito žemyno. Tada jau privačiais lėktuvais tą krovinį pristatinės,kad tik spėtu.
Kilgoras Trautas 2012-01-27 13:17
Apie ką tu čia
cave_dweller 2012-01-27 22:30
Tarkim reikia pergabenti 1000 t. Galima gabenti visą svorį vienu reisu (tarkim laivu), arba keliais reisais (lėktuvu). Dar vienas pavyzdys, 40 t vienu reisu su fura, ar 20 reisu su krovininiu busu. Kuriuo atveju pigiau ? Nesigilinant į krovinio specifiką ar terminus. Manau pakankamai aiškiai.