Per užklupusius šalčius gelbsti e. parduotuvės  (1)

Už šiltų namų langų siaučiantis speigas keičia gyventojų apsipirkimo įpročius. Esant ekstremalioms oro sąlygoms, prireikus įsigyti būtiniausių maisto produktų ir kitų neatidėliotinų prekių gelbsti e. parduotuvės.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Prireikė e. parduotuvės

„Automobilio neužsivedu, iki parduotuvės toli, mažų vaikų palikti nėra kam, bet iš bado nemirštam. Kažkada buvau užsakiusi maisto produktų į namus, užklupus šalčiams ir su tuo susijusiems nepatogumams teko tai prisiminti. Jau kelis kartus maisto pirkau e. parduotuvėje“, – pasakojo trijų vaikų mama vilnietė Vilija. Nors paprastai apsiperka tradiciškai, ji sako pastebėjusi e. parduotuvės pranašumų. „Sutaupau ne tik laiko, bet ir pinigų. E. parduotuvėje perku tik tai, ko man reikia. Neprisidedu jokių impulso prekių. Taip pat likau maloniai nustebinta – nors mėsą, daržoves ar vaisius renkuosi ne pati, jie būna švieži ir geros prekinės išvaizdos“, – įspūdžiais dalijosi pašnekovė.

Pasak e. parduotuvės pirkėjos, pirmomis šaltos žiemos dienomis ryte užsakytą maistą kurjeris atvežė dar tą pačią dieną, tačiau esą vėliau užsakymų laikas prailgėjo. „Nepatogumų tai nesukelia, nes užsakant nurodomas pristatymo laikas. Kai paklausiau kurjerio, jis sakė, kad turi labai daug darbo šiomis šaltomis dienomis“, – pasakojo pašnekovė.

Teigiama, kad sausio pabaigoje prasidėjus šalčiams vienintelėje Lietuvoje mažmeninio tinklo „Maxima“ e. parduotuvėje lankytojų padaugėjo ketvirtadaliu. „Akivaizdu, kad per šalčius žmonės ieško galimybių, kaip mažiau eiti iš namų, todėl ir renkasi maisto pristatymą į namus. Šiuo metu išnaudojame visus savo pajėgumus, kad prekės būtų išvežiotos visiems norintiems vilniečiams. Nors įprastai užsakymą galime įvykdyti per porą valandų, šiuo metu artimiausias laisvas laikas yra tik pirmadienį, visas šis savaitgalis, kuris, pagal prognozes, numatomas šaltas, jau užpildytas, todėl ieškosime ir papildomų galimybių, kad pateisintume visų klientų lūkesčius“, – sakė Olga Malaškevičienė, bendrovės „Maxima LT“ atstovė ryšiams su visuomene. Teigiama, kad vilniečiams produktus kasdien išvežioja šeši specialiai įrengti automobiliai, kurie prekes gabena iš Vilniaus „Akropolio“. Teigiama, kad jau metus veikiančioje e-maxima.lt parduotuvėje kasdien apsiperka iki 170 vilniečių. Vidutinė pirkinių krepšelio kaina – 200 litų.

Veža toliau nuo miestų

Daugiausia kūdikiams skirtomis ir buitinėmis prekėmis prekiaujančios e. parduotuvės assorti.lt direktorius Verneris Pugžlys sakė šiomis dienomis pastebėjęs 20 proc. išaugusią e. prekybą. „Vykdyti klientų užsakymus suspėjame, nes samdome kurjerių tarnybą, kuri mūsų klientams prekes išvežioja visoje Lietuvoje. Šiuo metu kasdien apsiperka apie 200 pirkėjų, aktyviausi – didmiesčių gyventojai“, – pasakojo V.Pugžlys.

Visoje Lietuvoje veikiančios e. maisto produktų parduotuvės, valdomos bendrovės „Prekių bazė“, direktorius Darius Jasiulis nepastebėjo, kad dėl šalčių būtų atsiradę daugiau klientų, tačiau esą e. prekyba vis populiarėja. „Galbūt nesulaukėme didesnio klientų skaičiaus, nes parduodame konservuotus, ilgai galiojančius maisto produktus, tokių dalykų kaip duonos ar pieno klientai pas mus nenusipirks. Pagrindiniai mūsų klientai – bendrovės ir atokesnėse vietovėse gyvenantys žmonės. Jiems į namus atvežame pagrindinius maisto produktus: aliejaus, makaronų, miltų ir kt.“, – pasakojo D.Jasiulis.

Karštą maistą garantuoja

Šiomis šaltomis dienomis žmonės internetu užsisako ne tik maisto produktų, bet ir pagamintų patiekalų. Esą kai lauke spaudžia šaltukas, daugiau užsakymų sulaukia ir picerijos „Čili“ užsakymų centras. „Užsakymai labai šoktelėjo aukštyn. Pastebėjome, kad daugiau karšto maisto vežame ne tik į namus, bet ir per pietus į įvairias įstaigas. Akivaizdu, kad tik turėdami rimtą priežastį žmonės kiša nosį iš namų“, – sakė Danutė Lašaitė, bendrovės „Čili Holdings“ reklamos ir komunikacijos vadovė.

Paklausta, ar klientai gali tikėtis, kad maistas nespės atšalti, D.Lašaitė patikino, jog specialiuose krepšiuose vežamas maistas neatšąla net esant gana žemai lauko temperatūrai.

Šildytuvas – tiesiai į namus

Atšalus orams suaktyvėjo ne tik maisto produktų, bet ir kitų prekių e. prekyba. Kaip pasakojo bendrovės „Senukų prekybos centras“ Elektroninės prekybos skyriaus vadovė Gintarė Jodikaitienė, nuo sausio pabaigos e. parduotuvės e-senukai.lt užsakymų skaičius išaugo 43 proc.

„Didžiausias užsakymų srautas yra iš Vilniaus, Kauno, Klaipėdos, Biržų, Šilutės ir Panevėžio miestų ir rajonų. E. parduotuvėje labiausiai padidėjo čiuožimo prekių, dujinių oro šildytuvų, akumuliatorių, elektroninių radiatorių, sniego valymo įrankių, maitinimo šaltinių, skaldymo ir kapojimo kirvių pardavimas“, – vardijo G.Juodikaitienė. Pasak jos, nors užsakymų padaugėjo, e. parduotuvėje daugiau perka jau anksčiau užsiregistravę klientai, naujų skaičius išaugo vos 3 proc.

E. parduotuvės kuriasi vangiai

Pasak e. parduotuvės assorti.lt vadovo V.Pugžlio, Lietuvoje dar nesusiformavę pirkimo e. parduotuvėje įpročiai. „Dažniausiai pirkdami internetu žmonės ieško nuolaidų, apsipirkimo patogumas jiems nėra prioritetas, kaip daugelyje kitų pasaulio šalių“, – sakė pašnekovas.

Dėl šios priežasties tradicinės parduotuvės neskuba keltis į e. erdvę. Bendrovės „Maxima LT“ atstovės ryšiams su visuomene Olgos Malaškevičienės teigimu, žingsnis į e. prekybą Vilniuje pasiteisino, bet plėstis į kitus miestus kol kas neketinama.

Prekybos internetu augimą pastebintys kiti mažmeninės prekybos tinklai taip pat dar neturi planų. „Stebime, kaip vartotojai priima šią naujovę, kaip e. prekybos sistemą taiko kiti, aktyviai domimės jos galimybėmis. Tačiau artimiausiu metu patys prekybos internetu vykdyti neplanuojame“, – sakė Dainius Dundulis, bendrovės „Norfos mažmena“ valdybos pirmininkas.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Diena.lt
Diena.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (1)