Septintos kartos „Porsche 911“: lengvesnis, taupesnis, greitesnis (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Wolfy 2012-02-06 14:06
Gražuolis.
Kupse123 2012-02-06 15:41
Is galo siek tiek primena aston martin, bet daugiau nieko naujo nepastebejau.
Swift RR 2012-02-06 15:50
Porsche tol tobulins 911 modelį kol padarys jį tiesiog tobulą...
alkaponas 2012-02-06 16:06
Nežinau kodėl, tačiau jaučiu antipatija šitiem kiauliukam Nissan'as atėjo, apsidairė ir nugalėjo metų metais tobulintą "šedevrą". Man Porsche salonas iškarto asociavosi su Bmw o tai tikrai ne sportinės mašinos salonas. Visa tai tėra skonio reikalas iki tol kol nepersikėlia į trasą.
fakitol 2012-02-06 16:27
Poršas yra poršas.
kiesza 2012-02-06 18:15
Nesuprantu, kaipgalima pajaust malonuma kai pavaras perjungineja automatas ?Ir kaip pajausti tuos arklius kai masina gali vaziuoti tik tiesiai, o tik pradejus sukioti vaira iskart isijungia galybe sistemu neva padedanciu vairuoti... gal tai kai kam ir patinka, bet asasmeniskai niekada nepirksiu naujovisko automobilio kuris spres uz mane kada koki rata blokuoti, kokia pavara parinkti, ir kada kuriam ratui stabdyti
Wolfy 2012-02-06 19:24
Pritariu iš dalies, man irgi smagiau vairuoti automobilį su mechaninę pavarų dėže, bet dabar vairuoju automatą ir su ABS, ir nesiskundžiu - tereikia tik priprasti, be to, kartais ir patogiau važiuoti yra. Be to, abejoju ar dabar rastum naują automobilį be ABS ar kažko panašaus, nes dabar yra būtinos tokios sistemos pagal saugumą. Ir aš nieko prieš tokias sistemas neturiu, kaip ir prieš saugos diržą.
mariuze 2012-02-06 19:33
audi fanas, bet is medzio iskrites. 90% pagalbiniu sistemu sportinese masinose galima isjungti. porshe nera isimtis. Kaip tu be pagalbiniu programu pavairuosi tarkim 600 ag , 1200kg masina? gerai trasoje kazkur palakstai, kur galimos klaidos, bet autobane kokem spustelti, pranerti tarp pora masinu.. daug zmoniu perka super karus DEL IVAIZDZIO. O yra superkaru be jokiu pagalbos programu, jei esi toks extremalus, nusipirksi.. apie sita modeli, tai ne kazka pasikeite, galetu jau kazkokiu naujoviu i dizaina inesti, per mazai keiciasi.. gatveje pravaziuotu sitas, ar senesnis modelis (dar jei su kokia apdaila rimtos firmos), tai nerastum skirtumo.. Kaina sakyciau gan padori, bet S versija su rimtesniu paketu, manau 50-60% brangesne.
mnv 2012-02-06 20:04
Tas semi automatas su rankenelem pavaras perjungia dar greiciau, nei mechanke, ir is esmes nera jokio skirtumo, tu ta rankenele patempsi, ar svirti patrauksi, vaziuosi su kiek noresi apsuku, tai nekokia problema. O del dizaino, tai pakeist kardinaliai 911 isvaizda butu tas pats kaip koki klasikini paveiksla perdaryti. Ir kazkaip keistai, juodo foto gerai atrodo, visi kiti negazus.. turbut del kampo P.s. uz savo pinigus porsho nepirksciau
Arwis 2012-02-06 20:13
Na kas liecia pavaru deze, tai tokio tipo pavaru dezes yra pacios efektyviausios. Jos pavaras perjungia greiciau nei zmogaus akis speja mirktelti neprarasdamos ne trupucio galios. Manau tai atsako i klausima kodel jos montuojamos.
kiesza 2012-02-06 20:39
Tiesa man automobilis tik pramogai ir tik laisvalaikio praleidimui prie jo O naujas-senas-geras automobiliukas ne tik be abs, bet ir daugelio kitu komponentu gaminamas visu pajegumu ka vokieciai diege jau 85' rusams tai dar fantastika http://autobild.veidas.lt/2012/02/kietakaktis-rusas/
Domas1 2012-02-07 08:32
Cia ne apie ABS reikia kalbeti kai kas cia raso o apie pvz ESP stabilumo kontrole, jos manau tikrai nereikia jeigu nori jausti sonini slidima, pas mane yra tas ESP ir ne karta isgelbejo is nedekingos padeties, bet kai ji isjungi va tada tai pajunti slysdamas sonu koks yra malonumas perjungineti pavaras :]]
Saulevas 2012-02-07 11:41
Aš, žinoma, galiu ir klysti, bet ar antrojoje nuotraukoje (mėlynas automobilis) ne šeštos kartos Porsche 911, nors po nuotrauka rašoma, jog tai - septinta karta?