Grafinis varikliukas „Konami Fox Engine“ verčia suabejoti realybe  (10)

Japonų žaidimų kūrėja kompanija „Konami" viešai išplatino keletą nuotraukų pavyzdžių, sukurtų grafinio varikliuko „Fox Engine" pagrindu. Pastarasis naudojamas kuriant naują žaidimo „Metal Gear Solid" serijos dalį ir pasižymi itin tikrovišku realybės perteikimu. Tikroviškumo laipsnis toks, jog kartais sunku atskirti, kur – kompiuterinis vaizdas, o kur – tikrovė.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

„Konami" labai didžiuojasi savo nauja technologija „Fox Engine" ir, siekdama sudominti rinką, netgi pasiūlė atskirti tikras fotografijas nuo scenų, vizualizuotų minėto grafinio varikliuko pagalba. Abi minėtąsias nuotraukas matote šioje naujienoje. Pirmosios nuotraukos interjeras taip sėkmingai parinktas, jog atsakyti į pateiktą klausimą iš pirmo žvilgsnio tikrai sunku. Tačiau įsižiūrint į formų paprastumą bei atspindžių tam tikrose vietose nebuvimą, užduotį galima išspręsti. Ne ką mažiau įdomią demonstracijos dalimi yra vaizdai su abstrakčiomis skulptūromis ir „beveik realiu“ žirgu, stovinčiu tame pačiame kambaryje. „Konami“ atstovai pažymi, jog grafinis varikliukas naudojasi ne iš anksto numatytais šešėlių žemėlapiais, o pats realiu laiku apskaičiuoja šviesos šaltinius, remdamasis fizikiniais principais, o tai leidžia objektams natūraliai integruotis į juos supančią aplinką.

„Fox Engine“ kūrimas prasidėjo kiek vėliau po to, kai 2008 m. viduryje buvo išleistas projektas „Metal Gear Solid 4“. Kompanija iš pradžių pademonstravo varikliuką žaidimų konferencijoje „E3 2011“, kartu pabrėždama, jog darbas su naujais instrumentais padės sumažinti laiką, skirtą žaidimo sukūrimui skirtingoms platformoms. Reikia tikėtis, kad „Fox Engine“ galimybes pilnai galės išnaudoti naujos kartos žaidimų konsolės „Xbox 720“ ir „PlayStation 4“.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(1)
(0)
(1)

Komentarai (10)

Susijusios žymos: