Kelių policijai Lietuvoje ketinama leisti vertinti automobilių techninę būklę

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

kionig 2012-03-30 02:10
, pas tave. Klausimas dėl ko kažkas turi būtinai gaudyti? O, ne pvz kodėl vairuotojai turėtų būti blaivūs sėsdami už vairo? Taip pat ir su vagystėm? Tai gal paminėkime, kas kiek ko prisivagė įdomumo dėlei?
Simplicity 2012-03-30 10:40
Nu, bet tai kai liaudis panikuoja Nenusikalsk ir nebūsi nubaustas. Nėra tie policininkai tokie, kad kabinėtųsi prie visų ir be reikalo. Kas dėl baudų, tai jų didinti nėra prasmės — vistiek jų etatiniai pažeidėjai nemoka. Daug geriau jei už rimtus pažeidimus duotų parų pasėdėt.
Arns 2012-03-30 10:46
pernai berods Panevėžyje pažeidėjai buvo net statomi į eilę, kad savo paras atstovėtu. Neturėjo žmonės pinigų, tai ir rinkdavosi pasėdėt kameroj, bet jos ne guminės, nesutalpina visų norinčiųjų
Simplicity 2012-03-30 12:07
Nu, bet kaip baust tuos kurie piktybiškai pažeidinėja įstatymus ir laiko tai vos ne kova su valdžia? Jei ne sodint, tai paleist pamiškėse šiukšles ir butelius rinkt.
Tuxedo cat 2012-03-30 12:53
Tavo IQ...it's over 9000 Žinoma, pavyzdžiui, stabdžių žarnelės ant trūkimo ribos, bet turbūt nieko tokio, atitarnaus dar gerą penkmetį.
kunis 2012-03-30 15:23
Na manau kad turi nemažą poveikį baudos dydis. Sukėlus baudas tikrai sumažėtų prasižengimų. Visi važinėsis kaip važinėję iki tolei, bet kai vieną kartą susimokės, tai pradės galvoti.
Arthuras 2012-03-30 15:54
Kai tokie intelektualūs vairuoja, tai nėra ko stebėtis, kad tiek daug avarijų. Pagrindiniai netvarkingo automobilio trūkumai: Gatava stabdžių sistema. Pailgėja stabdymo kelias, jei išvis stabdo. Stabdo netolygiai, o gal nestabdo vienas ratas ir pan. Gatava pakaba. Gal nereikia aiškinti amortizatorių svarbos važiuojant per nelygumus? Ar vairo traukių svarbą? Taigi pofik, ane? Svarbu, kad tiesiai važiuoju. Netvarkingi žibintai. Zennonininkai, kiti Dievo langų apšvietėjai akivaizdžiai TRUKDO ir sukelia sudėtingas situacijas, nes AKINA. Ir dar kiti gedimai, kurie gali turėti įtakos. Ir tu aiškini, kad automobilio techninė būklė neturi įtakos avarijoms?.. Man visai nebenuostabu, kodėl Lietuva kartais iš tikrųjų panaši į ne visai civilizuotą kraštą.
Simplicity 2012-03-30 16:42
Bauda už vairavimą išgėrus yra lygi dviejų mėnesių vidutiniams lietuviškiems atlyginimams arba šešiems minimumams, bet kai pažiūri farus ar reidą, tai ne vienas jau buvo baustas už važiavimą išgėrus, bet ir toliau taip elgiasi. Kiek yra tokių, kurie baudų jau virš šimto tūkstančių pririnkę ir neima į galvą, nes gyvena iš nusikalstamos veiklos? Tik sodint arba verst atidirbt tvarkant pamiškes. Aš padidinčiau baudas už tech. apžiūros talono ir draudimo neturėjimą. Dabar duoda po varganus 100 litų. Kai kas net gali paskaičiuot, kad yra daug pigiau dukart per metus po 100 litų baudos sumokėt nei automobilį tvarkyt ar automobilį apsidraust. Vėl tos pačios Airijos pavyzdys. Už daugelį pažeidimų baudžia nelabai griežtai (pvz., viršytas greitis — 80-120€), bet jei pagauna bet tech. apžiūros ar draudimo, tai iškart automobilis į aikštelę, o pačiam šaukimas į teismą ir bauda iki kelių tūkstančių eurų (o airiams dar ir baudos balai). Už tech. apžiūros talono neturėjimą nebaudžia jei esate užsiregistravę apžiūrai. Kiek teko girdėt, tai kartais paleidžia jei nėra draudimo, bet čia jau nuo jų nuotaikos priklauso. Šiaip, Airijoj daugeliu atvejų apšaukia, pamoralizuoja ir paleidžia (čia iš patirties). Jei kam įdomu, atvėrę žemiau esančią nuorodą rasite visą sąrašą. http://www.rsa.ie/Documents/Licensed%20 ... Chart1.pdf
blizzard 2012-03-30 23:05
Simplicity, yra toks dalykas kaip galimybė nemokėt baudos bet pvz pasėdėt mėnesį laiko kalėjime 30 dienų atsėdi ir tu jau laisvas nuo kokių 3000lt ar panašiai.. p.s. kažkas sakė kad policininkai bus apmokyti kaip nustatyti kuomet automobilis netinkamas naudojimui, tai gal tegul dar vadybos kursus praeina ir iš kart galės įtikint vairuotoją pirkti naują automobilį p.s.s. dėl pasatininkų su lėktuvo šviesom tikrai pritariu, juos reikia išjunkt..
Tuxedo cat 2012-03-31 00:14
Prisiminiau vieną matytą vaizdelį - Nissan Juke su įjungtom lempom ant kapoto, tom apvaliom, kurios žemiau yra ir dar priešrūkines įjungtos... Na, klounų netrūksta Lietuvoje.
Nerkashis 2012-03-31 14:42
Pavyzdys - turėjau 88m. bulkę. Paskutinę TA būtų praėjusi, jei ne varvantys tepalai per karterio varžtą ir šlapiuojanti vairo stiprintuvo šlanga. Tiesa, išpuvę galinių stabdžių vamzdeliai. Servise už pastarąjį remontą prašė nuo 500lt. Mašina verta apie 1000lt. Naujai (bent 10m. senumo) mašinai pinigų nėra. Laužynui pardaviau už 700lt. O tokių pavyzdžių per visą Lietuvą važinėja ne vienas 1000. Užburtas ratas. Mašina man reikalinga darbui. Be jos, nėra uždarbio. Geriau tegul seimūnai sugalvoja kaip nuimti mokesčių naštą nuo eilinių pečių, užuot griežtinus taisykles. Tada ir stabdžių remontui atsirastų papildomi 500lt.
Arthuras 2012-03-31 15:17
Em, nereikia 2000 metų auto. Gali nusipirkti padorų automobilį už 5000-7000lt, kuris bus saugus eksploatuoti. Ir valdžia teisingai daro, griežtindama tvarką. Gyvybės svarbiau už tai, kad kažkam reikia važiuot.
Nerkashis 2012-03-31 15:44
Geriau, tegul valstybė leistų užsidirbti, per metus 5000-7000lt, saugiam auto. Tada galėtų griežtinti KET. Kol įpirksim tik laužus, tol situacija negerės. Metai man nesvarbu. Dabar turiu 98m. Omegą.
Tuxedo cat 2012-03-31 15:49
Matai, automobilis yra antraeilis dalykas, todėl, mano nuomone, valstybės nereikia kaltinti.
Arthuras 2012-03-31 15:51
draudžia užsidirbti? Nuo gebėjimų priklauso. Automobilis yra prabangos prekė. Ne kiekvienas gali ją įpirkti. Su minimaliu atlygiu ir Vakaruose sunku automobilį išlaikyt.
Nerkashis 2012-03-31 15:53
Na, tada, kaip man siūlai su 4-iom įrankių dėžėm, kopėčiom ir terbele nuvykt iki objekto? Gal visuomeniniu transportu ar taksi?
Arthuras 2012-03-31 16:14
Siūlau brangiau apmokestinti savo paslaugas, kad galėtum nusipirkti geresnį automobilį. Tik tiek. Beje, kaip supratau, gerai važiuojantį vieną turi. Tai kur problemos?
Nerkashis 2012-03-31 16:19
Na rašau ne vien apie save. Tokių, mano aprašytų situacijų, per Lietuvą ne viena. Beje mašiną gavau dovanų. Tai man kaip ir pasisekė. Pienininkai ir kiaušinininkai irgi pabrangino produkciją. Siūlai ir man tą patį daryt? Turbūt laimėtų visi?
Arns 2012-03-31 17:10
Nerkashis, tai dėl ko tu piktiniesi, niekaip nesusiję su šita tema Na rimtai, pats prisipažįsti kad važinėji(ai) su supuvusia gelda ir negalėjai garantuoti kad reikiamu momentu stabdžiai suveiks, nes mašina nebuvo techniškai tvarkinga. Ar blogai, kad su tokiais neatsakingais vairuotojais kovojama? Tikrai ne kiekvienas net keistu mašiną, o drožtu (ir dar kiek viršydami greitį) iki kol ji visiškai tiktu metalo laužui. O kas garantuoja, kad pridavimą tokia transporto priemonė pasiektu nesukėlusi nelaimės? Tad ne čia problema. Dabar ja pasinaudodamas keli šurmulį, kaip kad Afrikoje žinom jog nėra saugu, bet ar padėtį ištaisytu jei valstybės visiem besikreipiantiems pradėtu dalyti ginklus savisaugai? Taip ir su mašinom, žinoma kad jų reikia, bet geriau kad nebūtų su mediniais rėmais, stabdžiais-kojomis ar byrančios dalys atkreipia kitų vairuotojų dėmesį. Neturi galimybės susiveikti normalios transporto priemonės, keisk požiūrį...
Nerkashis 2012-03-31 17:35
Na, matai, eilinė TA padarė savo darbą ir be numatomos papildomos policininko apžiūros. Toli gražu neteisinu tų, kurie važinėja geldomis. Gyvybė svarbiau už pinigus. Grįžtam prie staripsnio: Na, nesu auto meistras, bet specas atlikdamas TA, pamatytų (kaip mano atveju), kad vamzdeliai parūdiję, amortikai šlapiuoja, traukės paklibę... Nemanau, kad per pusmetį vamzdeliai supūva. Tiesiog iš politikų matau tik ribojimus. Kaži, kodėl pastarieji nemažina avaringumo arba auto techn. stovį gerindami kelių būklę. Nors ko norėt, kai patys nežino už ką pasirašo http://www.technologijos.lt/p/spausdinti?name=S-25055 Tiesa, manai policininkų apmokymai bus iš jų kišenės? O mobili įranga?