Požemių „odontologai“: kaip pakeisti dantis didžiausiai pasaulyje tunelių rausimo mašinai?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Gnostic 2012-04-25 13:45
Pigiau butu naudoti dirbtinius deimantus
bronius 2012-04-25 14:10
Man atrodo dėl oro slėgio tunelyje klaida. Koks tada turėtų būti oro slėgis šachtose kurių gylis ~3,5 km. 350 bar? Jei gerai atsimenu tai vandenyje 10 m lygu vienai atmosferai.
kionig 2012-04-25 14:14
Kad kaip tik ne pigiau būtų. Naudojamas volframo karbidas, kuris ir yra labai artimas deimantui. Be to, TBM'uose naudojamos keleto tipo pjaunančios galvos. Visgi uoliena būna labai skirtinga pagal kietumą.
immortallt 2012-04-25 16:05
Kiek as suprantu, cia tas slegis susidaro, nes vyksta grezimo darbai - issiskiria dujos, o irenginys neisleidzia tu duju pro sonus, tad ir susidaro slegis. Siaip neturetu but tokio slegio, nes na oras tiesiog verztus laukan pro sachtos ventiliacines sachtas.
mobilunkas 2012-04-25 16:06
tai toks graztas galetu ne malt uolienas , o apgrezinet pilnaviduri uolu cilindra is sonu, kuri paskui isvezinetu dalimis, tai maziau danteliu reiktu keist, vis pigiau ir greiciau butu
Strong_Bad 2012-04-25 16:54
Tai kad nebutu greiciau, Ten graztas ne tik skyle grezia bet ir konvejerius salina sutrupinta uoliena, bei tvirtina isgrezto tunelio sienas. Ten daugiau kombainas nei vien tik graztas