Nuomonė. Kaip lietuviai galėtų prisitaikyti prie automobilių kuro kainų augimo?

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

O24U 2012-04-30 20:48
Tai yra, visko yra, yra gal kas ir neužrakinę mašiną palieka, bet vėl kartojuosi, šnekam apskritai, apie didžiąją dalį, kuri yra tokia kaip aprašiau. Beje, prakalus ant detalių 5000-6000Lt pelno nuo vertės tokios? Ohohoho.. nebent auksu padabinsi tas detales tada jo.. Į belenkokią auto lenda nebent jeigu palikta vertingo salone ar dėl magės, bet jeigu jau nuvarinėja dėl detalių ar pačios auto tai tikrai ne triperius kokiais dauguma važinėja. Jeigu spyna palei žemę kabo, ar yra kaip patogiai užkišt bolt cutters ant spynos ir jėgos yra tai per 30sec nueis tau ir geros spynos. Pasižiūrinėk video youtube.
Verslininkas 2012-05-01 16:42
Na diskusija ganetinai idomu, pirmiausia del to dviracio ir jo vazinejimo ipatumu. KARSTIS: esant +30 laipsniu, einant peskom iki darbo tarkime sugaistame 1 valanda ( per tiek laiko tokiam karstyje tikrai visas persismeklsi prakaitu) vaziuonat dviraciu sugaistame 30 minuciu, vejelis pucia palei ausis, nera taip baisu, masina nuvaziuosime per 10 minuciu (bet tik su salyga kad masinoje yra kondicionierius, ir nera kamsciu_) kitu atveju sedint kamstyje atsidarius langus ne ka geriau nei einant pestute sita tikrai zinau is patirties, todel sostineje ar siaip dideliame mieste dar galima butu pasigincytis aks geriau masina ar dviratis. SALTIS: iki -5 dar imanoma vaziuot dviraciu jeigu nera snieko, bet jeigu jo daug tai jau klausimas kaip pavyks su juo vaziuot, bet velgi geriau nei eit pestute, kad ir kaip keista bebutu vaziuojant dviraciu prie -15 saltis maziau jauciasi nei einant pestute. aisku masina cia turi daugiausiai pliusu. LIETUS: dviratis turbut turi daugiausia minusiu sicia, nes pestute tu gali pasiimt lietsargi, o su dviraciu tu ne tik kad suslapsi, bet dar ir isipurvinsi nuo balu telksojimo ir padangu pakeliamo vandens nuo zemes, ir patikekit jokie sparnai nepadeda. VERDIKTAS: esant geram orui, patogiam atstumui, ir nereikalaujant kazkokiu super patogumu visada pravercia dviratis garaze, arba motoroleris, lyjant lietui ar spiginant salciui masina nepakeiciamas dalykas, ir galu gale visiems gyvenimo atvejams yra autobusai, troleibusai ir metro. atsisedes i mikriuka nuleksi tikrai greiciau, tikrai ne taip jau blogai ir gana patogiai i darba. todel jeigu gyveni netoli kolegos tai i darba kur kas geriau vaziuot keliese, bet visada turek dvirati pasonej
faktas 2012-05-01 19:09
Karts nuo karto pasivažinėti yra gerai, bet vyrams, sveriantiems daugiau nei 70 kg, dviračiu per daug džiaugtis nereikėtų.
Analog 2012-05-01 19:23
Būna vyriškos sėdynės, jei apie tai kalbi.
Nerkashis 2012-05-02 13:13
Mano svoris virš 90kg. Minu plentinuką beveik ištisus metus. Gatvėm nevažinėju (bijau piktų vairuotojų), tai tenka pasikratyti. Nei ratai, nei guoliai ar rėmas nekenčia. Pas daktarus nebuvau jau kokius 5 metus. Per lietų maunuosi neperšlampamas kelnes ir ploščių. Žiemą važiuoju, kol nebūna plikledžio. Nuo šalčio gelbsti papildomos kelnės (kalgotkės tipo). Vasarą tikrai vėsiau dviratį mint, nei pėsčiomis ar mašinoje kurioje +40. Smagu matyti, kad vis daugiau žmonių persėda ant dviračių. Jei tinkamai sutvarkytų bent jau šaligatvius, persėdėlių būtų dar daugiau.
Alfredukas 2012-05-02 14:35
Mano supratimu, persėdimas iš automobilio ant dviračio, tai ne kuro problemos sprendimas, o bėgimas nuo jos. O ką daryt tiems, kas fiziškai negali važiuoti dviračiu? Ar dviratis nepabrangins kelionės, jei vertinsime ir tai, kad dviratis bus pavogtas (čia tik laiko klausimas, kada)? Ar nepadaugės avarijų, jei dviračiais pradės važinėti masiškai? Ir t. t. ir t. t... Galvočiau, kad ieškoti sprendimo reikėtų kuro kainoje. Kadangi esamos kainos mes įtakoti negalime, turėtume ieškoti kuro pakaitalų, arba galvoti apie alternatyvaus kuro gamybą. Žinoma ne garažinėm sąlygom. Tam yra daugybė būdų, tik nėra kam užsiimti: vieniems trūksta pradinio kapitalo, kitiems, kol idėja neišbaigta, nekyla noras investuoti, o kai kas tokias iniciatyvas žlugdo sąmoningai.
Nerkashis 2012-05-02 15:15
Būkim realistai. Visi tikrai ant dviračių nepersės. Greitoji, policija, gaisrinė ir panašiai važinės už 5lt/ltr. O alternatyvų visada reikia ieškoti. Bet kokiu atveju, bent jau šaligatvius galėtų sutvarkyt.
Verslininkas 2012-05-03 15:06
daktarai ir policija galetu isvis peskom vaiksciot o ne mokesciu moketoju pinigus taskyt i kaire ir i desine, nereik statyt gigantisku policijos nuovadu, nesveiko didumo ligoniniu kaip sanatariskes ir lazdynai vilniuje, galetu geriau but daug daugiau seimos kliniku, iki kuriu nueini per 10 min? tos pacios policijos nuovados galetu persikelt i snoro kioskelius, ir ramiau butu ir patogiau, o ne vienoj kruvoj sedet ir lakstyt po visa vilniu su zybureliais. bet aisku kazkam taip patogiau
Swift RR 2012-05-03 15:26
Nesupratau tavęs, 70 kg kaip vyrui yra išties mažokai, nu nebent kokiam 120kg sveriančiam anbalui tai jau nebūtų malonu, bet vistiek- dviračiu važinėti sveika.
faktas 2012-05-03 15:41
Visagalei motušei biologijai nerūpi, mažoka vyrui sverti 70, ar nemažoka. Tiesiog kuo daugiau sveria, tuo didesnis krūvis tenka priešinei liaukai. Kaip bėgikų profesine liga laikomas sąnarių susidėvėjimas, boksininkų - amnezija, o dviratininkų - priešinės liaukos išvešėjimas. Yra specialių sėdynių vyrams, bet paklausa rodo, kad vyrai tokių dviračių neperka ir net nemato reikalo pirkti.
Swift RR 2012-05-03 19:46
Taip, ko aukštesnis, ir didesnis tuo blogiau, bet mus gamta vis dėlto padarė ne nykštukais.
Timuras 2012-08-03 23:50
Citata: Problema yra ta, kad Švedijos ministrui vykti į spektaklį teatre viešu transportu normalus reiškinys, o mūsų valdininkui net šiurpu apie tai pagalvoti: JIS ir jo bendrapiliečiai, rinkėjai viename autobuse. Tai kam ir kovoti dėl tos valdžios? Nesvarbu bendrapiliečiai, čia kitur yra esmė. Kol bus galima Aš ir kiti važiuos savo transportais, nes tai yra patogu... telefonas, cigarete, kondicionierius, o jei su nuosavu vairuotoju tai visi kiti privalumai Ir jei jau menkinat valdininkus, tai nerašykite "JIS" didžiosiomis raidėmis!