BMW kuria septynių pavarų mechaninę transmisiją

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

andriulis 2012-06-21 21:40
Bahuriux nusisneki biskeli. Kalbi taip, kad po miesta vazinejant lyg drage dalyvautum. Jei tau nesamone, tai dar nereiskia, jog nesamone visiems. Pirmas dalykas tai yra vokiska masina, o kiek zinau vokietijoje daug zmoniu dirba kituose miestuose. I darba tenka vaziuoti apie 100km, tai zinant ju kelius, gali masina uzmiesti smaugti gan stipriai, kas su septyniu pavaru deze leistu sutaupyti kuro.
Arthuras 2012-06-21 21:44
Realiai - niekur. Tiesiog neįprasta ir tiek. Neįprastas pats septintos pavaros patalpinimas ant bėgių svirties ir tiek.
klaidas.thompson 2012-06-21 22:30
tikrai septintas pasaulio stebuklas
Newsted 2012-06-22 07:03
Siaip cia BMW labai reklama nori padaryt, Porsche jau puse metu gamina 911 modeli su 7 pavaru mechanine greiciu deze.
Domas1 2012-06-22 13:04
Na nezinau, bet man ir 6 mechaniniu pavaru uztenka, is pradziu kiek pamenu turejau irgi ta pacia problema kaip ir sitame straipsnyje bando pasalinti neteisingos pavaros perjungima, man tai ties 3 ir 5 arba ties 2 ir 4 susimaisydavo, kol ismokau perjungti, nes visad tik su 5 pavaru mechanine deze vairavau tai buvo tikrai didelis skirtumas :] Siaip kalbant apie pavaru perjungima, pas mane max 5000rpm bent jau prie: ~2100rpm - 5 pavara - ~100km/h ~2100rpm - 6 pavara - ~130km/h tad kai vaziuoju greitkelyje tada ir jungiu ta 6pavara, nes pasirodo ne visada ekonomiskiau vaziuoti 6pavara, sito niekaip nesupratau iki siol kaip galima ekonomiskiau vaziuoti ties 95km/h penkta prie didesniu sukiu negu su 6 prie vos 1500 sukiu? sanaudos bent jau pas mane dizelinio universalo ties ~95-100km/h tik ~3.5-4l ir penkta pavara, sesta pavara prie tokio greicio niekaip neitelpu i >5l :]
Arthuras 2012-06-22 13:39
Esmė tame, ne kiek sūkių, o kiek pedalo esi nuspaudęs. Trečia pavara prie kokių 40km/h numink dugną, tai 30 litrų ims, nors apsukos bus gal 1500 rpm. Kaip jau ir kalbėjau, tam tikras variklis turi tam tikrą apsuku skaičių, prie kurio kuro sąnaudos mažiausios. Prie 1500 variklis turbūt jau "dūsta" todėl sąnaudos didesnės.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-06-22 17:30
Čia jau nuo automobilio variklio priklauso. Pavyzdžiui, dabar važinėju su Renault Laguna 2007 m. modeliu: a) 0-10 km/h - 1 pavara b) 10-20 km/h - 2 pavara c) 20 - 40 km/h - 3 pavara d) 40 - 59 km/h - 4 pavara e) 60 km/h - .... 5 pavara Čia apytikslis apskaičiavimas, nes kitokiu atveju arba variklis dūsta (jei per mažai apsukų), arba baisiausiai kriokia. O va su Volvo V70 galiu kuo puikiausiai antrą pavarą įsijungęs važiuoti 30-40 km/h greičiu. Su Laguna taip nepamandravosi.
Arthuras 2012-06-22 18:17
Va čia tai trumpos pavaros Neatsibosta mieste junginėt? Nežinau, ar gali būt didesnis diskomfortas makaluot taip dažnai tas pavaras.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-06-22 18:25
Ne tiek ir dažnai, mieste praktiškai su 3-4 apsieinu. Nėra čia labai kur draskytis, ypač, kai gatvės išgrįstos.
Arthuras 2012-06-22 19:10
Tai tada turbūt turi labai jautrią ausį(arba glušas kiauras ). http://www.youtube.com/watch?v=H73B-FIpfHs Kaip matau, kuo puikiausiai eina ir pavaros normalios.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-06-22 20:20
Jo... o po to benzą kas savaitę piltis, ne? Kas iš vis iki tiek apsukų duoda, kad rodyklė ant raudono po sekundės būna...
Arthuras 2012-06-22 20:45
Tai niekas ir neliepia sukt iki 6-7 k rpm. Bet sukant iki 3000 tikrai nereikėtų pavarų perjunginėti kas 10km/h.
Tarkvinijus Išdidusis 2012-06-22 20:52
Pas mane - įsibėgėji nuo 0 iki 10 kažkur jau apsukos viršija 2,000. Tada perjungi į antrą bėgį. Praktiškai, nuo 10 iki 30 km/h galiu ir su antru bėgiu įjungtu važiuoti, bet, kai apsukos irgi eina ant 2,000 nelabai rekomenduojama ilgai važiuoti taip, todėl nori nenori, persimeti 3 pavarą (kas kita, kai reikia kilti į statų kalną). 50 km/h jau siekia kažkur apie 3,000 apsukų pas mane - persimetu į ketvirtą bėgį (mieste to pilnai užtenka). 65-70 km/h jau 5 bėgį įjungęs būnu, nes apsukos 2,500 kažkur.
Tuxedo cat 2012-06-26 23:08
Keista... Pas mane dyzelis 2 litrų. Antra pavara 30 km/h dar nesiekia 2000 rpm. O su ketvirta ir 70 galiu normaliai važiuot. Tik aišku sanaudos didesnės, nei prie tokio pačio greičio 5 pavara važiuot.
immortallt 2012-06-26 23:24
I do
Swift RR 2012-06-27 16:59
Tokios pavarų dėžės kaip ši, yra skirtos tik galingiems varikliams, važiuojant normaliu režimu pavarų skaičius tikrai nemaišys, beje, jos užtikrina tolygią trauką. Sportinei mašinai svarbiausias parametras yra ne galia, o variklio rpm limitas, ir pavarų dėžė, svoris.