„Sony“ „debesų” technologijas laiko žaidimų industrijos ateitimi  (3)

Birželio pradžioje vykusioje kompiuterinių ir video žaidimų konferencijoje E3 2012 korporacija „Sony“ atkakliai tylėjo apie savo būsimus projektus. Tačiau tai nereiškia, jog nutraukiami nauji šios kompanijos projektai.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Japonai dabar intensyviai dirba prie naujojo žaidimų konsolės „PlayStation 4“ projekto, žinomo kodiniu pavadinimu „PlayStation Orbis“, taip pat tobulinamos online žaidimų tarnybos. Be to, šiuo metu korporacija intensyviai žvalgosi į „debesų“ technologijas, interviu „GamesIndustry“ žurnalistams išsidavė „Sony Worldwide Studios" viceprezidentas Scott Rohde.

Nors vienas iš aukščiausio lygio „Sony“ vadovų neišdavė visų kompanijos paslapčių, tačiau jis aiškiai leido suprasti, jog japonų korporacija „debesų“ technologijas laiko labai perspektyvia visos žaidimų industrijos kryptimi, kitaip nei, tarkime, „Microsoft“, kuri šioje srityje greitų perspektyvų neįžvelgia. Scott Rohde teigimu per artimiausius penkerius metus turėtų įvykti masinė turinio „migracija“ į „debesis“, kadangi vartotojai nori turėti prieigą iš bet kur ir bet kada. Pastarąjį funkcionalumą Sony ketina realizuoti atitinkamos online tarnybos pagalba, taip pat neatmetama galimybė, jog bus pasirašyta bendradarbiavimo sutartis su kuria nors „debesų" technologijomis užsiimančia kompanija.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: Faceit.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (3)

Susijusios žymos: