John Carmack: susidomėjimas virtualios realybės šalmais sugrįš  (5)

Studijos "id Software" įkūrėjas John Carmack mano, jog naujos kartos žaidimų konsolės neatneš jokių radikalių pokyčių žaidimo procese ir tik taps patobulinta versija to, ką mes dabar vadiname "PlayStation 3" arba "Xbox 360". J. Carmack įsitikinęs, jog naujos konsolės tik sušvelnina tuos apribojimus, su kuriais šiandien susiduria žaidimų kūrėjai.

Pavyzdžiui, vienu iš esminių šiuolaikinių konsolių trūkumų tapo vaizdo atminties talpa. Tai neleido žaidimuose naudoti aukštos raiškos tekstūrų, o žaidimų žaisti, esant "Full HD 1080p" raiškai. Štai žaidimui Halo konsolėje "Xbox 360" prieinamas HD 720p (30 FPS) režimas, tuo tarpu jei jį žaistume naujos kartos konsolėje, pasinaudojant HD 1080p (60 FPS) režimu ir įjungta "High Dynamic Frame Buffers" funkcija, visi būsimo įrenginio resursai būtų išnaudoti. Žaidimų industrijos veteranas tiki, jog tikra interaktyvių pramogų ateitimi turėtų tapti susidomėjimo virtualios realybės šalmais atgimimas. Gana išsamiame interviu leidiniui "Gamesindustry" J. Carmack papasakojo apie tokį įrenginį, o vėliau ir pademonstravo jo galimybes žaidime "Doom 3 BFG Edition". Virtualios realybės šalmas ne tik gali pakeisti mūsų įsivaizdavimą apie ateities žaidimus, tačiau, pavyzdžiui, suteikia galimybę atpažinti galvos judesius, kurie gali būti interpretuojami kaip taikinio užfiksavimas.

Įdomu tai, jog pademonstruotas šalmas prekyboje pasirodys kartu žaidimu "Doom 3 BFG Edition". Kol kas kalbėti apie tokių įrenginių masinį paplitimą dar sunku, tačiau J. Carmack teigia, jog kompanija "Sony" ypatingai domisi šia nauja žaidimams pritaikyta įranga. Tikėtina, jog naujos kartos konsolės žaidimų industrijos evoliucijoje taps dideliu žingsniu į priekį, o ne tik paprastu kiekybinių charakteristikų auginimu.

Antra vertus, jei didelės sėkmės sulauks kontroleris "Microsoft Kinect 2" ir kiti analogiški projektai, "id Software" įkūrėjo svajonės gali ir neišsipildyti.

Aut. teisės: Faceit.lt

(0)
(0)
(0)

Komentarai (5)

Susijusios žymos: