Studentiškas projektas: klasikiniam žaidimui mintimis valdoma sąsaja (Video)  (0)

Stalo teniso žaidimas „Pong“, vienas seniausiai sukurtų kompiuterinių žaidimų, kur du lakstantys pagaliukai gaudo kvadrato formos kamuoliuką. Šiandien jis atgimsta netikėčiausia forma – valdomas mintimis.


Prisijunk prie technologijos.lt komandos!

Laisvas grafikas, uždarbis, daug įdomių veiklų. Patirtis nebūtina, reikia tik entuziazmo.

Sudomino? Užpildyk šią anketą!

Du studentai, buitinėmis sąlygomis sukūrė elektroencefalografą, įrenginį, kuris leidžia jų mėgstamą žaidimą „Pong“ valdyti mintimis. Jei žaidėjas susikoncentruoja, gaudomas apačioje skriejantis kamuoliukas, o jei atsipalaiduoja – viršuje.

Ant galvos užsidedamas elektroencefalografas fiksuoja elektromagnetinės prigimties bangas, kurios susidaro žmogaus smegenyse. Kiekvienas elektrocheminis neuronų impulsas sukuria tam tikro dažnio elektromagnetinį lauką. Būtent šį lauką ir matuoja elektroencefalografas. Kuo bangų dažnis žemesnis, tuo gilesnė žmogaus relaksacija ir atvirkščiai.

Užfiksuotas bangas studentų įrenginys filtruoja, vėliau skaitmenizuoja ir USB jungtimi perduoda matavimus kompiuteriui, kuris juos interpretuoja. Siūlome pasižiūrėti vaizdo įrašą, o youtube.com komentaruose galite paskaityti patarimus, kaip tokį įrenginį susikonstruoti pačiam.

Pasidalinkite su draugais
Aut. teisės: delfi.lt
(0)
(0)
(0)

Komentarai (0)