Alternatyvų tradiciniam kurui greitai neturėsime

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

immortallt 2012-07-30 10:37
Straipsnis, kuris taip ir nieko nepasake. Del furu, sunkvezimiu ir pan - visus juos varyti elektriniai varikliai gali be jokiu problemu ir dar geriau nei VDV. Problema - akumuliatorius. Kazka pradejo skiesti, kad elektra nera zalia. Taip, jinai tokia nera. Bet elektriniai varikliai ir elektrines energija gamina daug efektyviau, nei VDV.
O3 2012-07-30 22:20
Naftininkai vis nerimsta. Jie užmiršta masto efektą, kuris atsiranda vis dažniau naudojant akumuliatorius įvairiuose įrenginiuose, taip ir atsiranda investicijos. Elektrines stato ne tik kinai. Galima parodyti elektrinių pavyzdžius kuriu generatoriai nepaprastai taupūs ir prilygsta taupiausiems vidaus degimo varikliams, negana to apšildo namus ar šiltnamius kas aktualu didėjant maisto kainoms, plečiantis miestams. Reikėtų neužmiršti, kad automobilių techninės apžiūros sąlygos skiriasi tai ir normatyvai co2 išmetimui skiriasi, jau nekalbant apie besivystančių šalių didėjantį senų automobilių autoparką. Skirtingai nuo automobilio elektrinėje galima sumontuoti agregatus valančius išmetamas dujas, tuo tarpu automobiliui to padaryti neįmanoma. Kalbant apie sunkvežimius autorius užstrigo 80-ūjų lygyje ir užmiršo tokius žmonijos pasiekimus kaip reduktorius, automatinė greičių dėžė ir elektronika, manau tai tikrai padės išspręsti autoriaus aprašytas problemas. Dabar belieka laukti didėjančios baterijos talpos.
blizzard 2012-07-30 22:47
Kartais man kyla klausimas kodėl neima niekas intervių iš mūsų čia komentuojančių? lyginant su šituo straipsniu turbūt galėčiau užsimint apie kelis kart daugiau alternatyvų kurios veikia po šiai dienai. Čia paklausė velniai žino ko (jeigu iš vis klausė) parašė apie elektrą ir vos vos užsiminė apie vandenilį, daugiau nieko nesugalvojo, bet žiūri jau turi kelis šimtus žodžių, nu tai straipsniui užteks ... O tai kaip dėl aliejaus? puikiai veikia su dabartine dyzeline technologija, nekalbu jau apie tai jeigu būtų dirbama šia kryptimi ir būtų labiau pasigilinta kokias dalis galima labiau pritaikyti aliejui. Jeigu užtenka minimalių modifikacijų kad būtų galima važiuoti šiuo kuru tai kur problema? Žinoma kol kas aliejaus kaina didelė lyginant su dyzelinu, tačiau pradėjus auginti daugiau rapsų (kas šiuo metu ir daroma) manau kainos kiek nors nukristų ir gal net taptų konkurencingos, nekalbu jau apie panaudotą aliejų. Sunkvežimiams toks kuras turėtų tikti jeigu tinka lengviesiems automobiliams.. Dujos? nebūtinai vandenilis, metanas. butanas, propanas, juk dabar tuo važinėjam ir problemų nematom. Vandenilį kiek sunkiau išlaikyti saugiai, tačiau lengviems automobiliams manau būtų pats tas toks kuras. kitas dalykas, labai kvaila teigti kad per 100 metų žmogus nepagerins turimos technologijos, jau iš istorijos žinom kiek žmogus sugebėjo pasiekti per 100 metų. Tiek kiek mes dabar turim prieš 100 metų būtų tolygu raganavimui ar dievo nužengimui ant žemės, tuo tarpu čia kažkas dar teigia kad žmogus per 100 metų nesugebės atrast alternatyvos VDV? Atvirai pasakius nenoriu tikėt kad pasiekėm tokį dugną na nebent kiltų koks karas. Beje sunkviažimiams irgi gali būti alternatyvų, kad ir padidintas traukinių tinklas.. Kitas dalykas technologijos nuolat keičiasi, padaryk sunkvežimį iš anglies pluošto ir jo svoris sumažės iki 2-3t ar panašiai, na ir dabar pasakysit kad elektrinis variklis jam netiks?