Tyrimas: kas penktas lietuvis automobilį iškeistų į dviratį išvysčius jų takų sistemą

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

Zero 2012-10-02 11:42
Bordiūrus tegu daro mažesnius , nes kas nemoka ,,užlipt '' būtinai turi nulipt ir užsikelt dviratį .
Skywalker 2012-10-02 11:56
Aš irgi mielai su dviračiu važinėčiau... ir žinoma užtektų bordiūrų nuožulnių. Tiesiog nusibostą kas 50m. pristabdyt/pagreitėt.
pozitronas 2012-10-02 12:09
Bet tokia kaip si vasara tai tikrai truputi trukde vazineti dviraciu, kai kas antra diena lietus. Nors darbas nuo namu tik 5km ir yra dviraciu takas, visvien per lietu tik apie 50% kartu galiu atvaziuot i darba dviraciu o kur dar ziema
Fostil 2012-10-02 12:48
Su mielu noru i paskaitas, siaip i miesta vaziuociau su dviraciu, Klaipedoje jokiu problemu niekur nera su aukstais bordiurais, bet man labiausiai nerima kelia dviraciu vagystes. Jei sugeba dvirati pavogt is po akropolio pagrindinio iejimo, kur didziausios mases zmoniu, kur yra irengtos stebejimo kameros specialiai dviraciam, tai kokia kalba gali but apie automobilio iskeitima i dvirati.
vvv2 2012-10-02 12:57
arab 2012-10-02 13:09
Blogiausiai yra tai kad kai vaziuoji su masina ir pamatai dviratininka prieki, turi dar ziuret kas priesais jo priekini rata, lenki ji jei iseina kuo didesniu atstumu bet buna kartais taip, kad neiseina ji labai placiu lanku aplenkt, o jis vaziuoja pamato duobe ir staigiai ja banko aplenkt neziuredamas ar ji kas nors lenkia ar ne. Taip pora kartu ciut nenumusiau dviratininko, butu nekaip pasibaige turbut....
PCP 2012-10-02 13:22
Pasiteisinimų visada atsiras - tai takų nėra, tai bordiūrai per statūs, tai oras blogas, grandinė kelnes tepa ir tt, įdomu kaip danai ir olandai dviračiais važinėja - ten lyja ~220d per metus. Esminė problema lietuvoje yra ne takai - o kultūrinė socialinė aplinka - jei koks nors padalinio vadovas į darbą sumanytų atvažiuoti dviračiu tą pačia dieną būtų pažemintas pareigose, kadangi prarastų autoritetą tarp firmos baudžiauninkų. Ir padėtis nesikeis tol kol tam nebus reikalo, t.y dviratis netaupys tiek laiko ir pinigų, kad vidutinis miesto gyventojas pradėtų apie tai susimastyti. Galėtum pridėti kiek tik nori pusmetrinių bordiūrų Amsterdame, bet vietinė darbo liaudis, ir net kostiumuoti bankininkai vistiek važinės dviračiais, nes per tą laiką kol nuvažiuosi dviračiu 5km, kolega su automobiliu vis dar ieškos stovėjimo vietos, o radęs mokės mažiausiai 3e/h. (ir ne tik centre, netgi daugiabučių rajonuose stovėjimas yra mokamas - laikyti automobilį prie namų jeigu gyveni mieste gali kainuoti ir 500E/men.) Nors šiaip, tokiam mieste kaip vilnius, kur gyventojų tankumas lyginant su kitais Europos miestais yra vos nežymiai didesnis negu bet kuriame olandijos ar danijos žemės ūkio pelkyne, tai gal galima ir automobiliais leisti žmonėms pasidžiaugti.
Separatistas 2012-10-02 13:34
Jei Lietuvoje butu tokie dviraciu takai, kaip pvz Vokietijoj - vazineti tikrai butu malonus. Takai visur miesto centre is veda iki priemesciu, jokiu bordiuru, atskirtas saligatvis ir dviraciu takas. Lietuvoje tikrai gatvemis nevazinejau ir nevazinesiu - per jaunas mirti
Azys 2012-10-02 15:06
Dviračius turi vos ne kas antras gyventojas, bet naudojasi jais tik laisvalaikiui ar šiaip pramogai, vežasi į kokią sodybą ar kitur, kur galima būtų su juo saugiai ir komfortiškai pasivažinėti. Pats naudojuos ir auto ir dviračiu, matau, kad kasmet dviratininkų daugėja, o jeigu būtų bent kiek normalesnė (nekalbu apie gerą) infrastruktūra, tai važiuojančių dviračiais būtų bent perpuse daugiau nei dabar kad yra. Dabartinė dviračių takų būklė, kalbant apie Vilnių, yra tragiška, ant išklypusio šaligatvio nupieštų juostų net nevadinčiau taku, o važinėtis keliais su automobilių srautu man atrodo truputį savižudiška.
kionig 2012-10-02 15:19
Savižudiška ne tik, kad gali palįsti po ratais, bet dar ir lėta savižudybė būtų kvepuoti automobilių srauto išmetamosiomis dujomis, kur sveikatos tikrai neprideda.
X-log 2012-10-02 15:38
Lietuviskas paradoksas - jei yra salitgatvis ir dviraciu takas - visi pestieji ant dviraciu tako. - truputį nesuprantu "dviratininkų"? tai Å¡lapi suprakaitavÄ™ eisit į ofisus ir auditorijas? nebent elektriniai dviraÄ
uodas 2012-10-02 15:57
dirbom uoste ir pradejom statytis sandelius 2km uz Klaipedos - visi darbuotojai aiskino, kaip gerai, visi draugiskai ses ant dviraciu ir bent jau vasara tai tikrai vazines. as asmeniskai vaziavau viena karta, dar pora irgi vaziavo. realiai iki siol vazineja tik musu slaveja, visi kiti net darbininkai su golfukais atrieda - taigi pavadinimas "kas penktas lietuvis..." manau realiai ir visa musu darboviete toje apklausoje butu itraukti, kaip vaziuojantis
vvv2 2012-10-02 16:12
sigun 2012-10-02 16:20
Kas nenori ar tingi važiuoti dviračiu/eiti pėsti - visuomet ras problemų, dėl kurių to nedaryti. Kas nori važiuoti - visuomet ras kaip jas išspręsti ar apeiti.
nondescript 2012-10-02 17:26
Neatlaikytų tokių srautų, jau dabar autai ir trulai buna sausakimši prieš darbą ir po jo.
sigun 2012-10-02 20:33
O kaip atlaikydavo prieš 20, prieš 30 metų? Ir gyventojų daugiau, ir dirbančiųjų daugiau buvo...
Creatium 2012-10-02 20:54
Vilniuje dviračių naudojimą smukdo ir kalnuota vietovė. Viena yra nusileisti kalnu į paskaitas važiuojant, kitas dalykas yra užminti atgal. Jeigu tarkim galima būtų pasinaudoti VT su dviračių - kodėl gi ne. Kitas dalykas - tai dviračių saugojimas. Nenoriu palikti dviračio lauke. Tiek dėl galimos vagystės, tiek dėl oro sąlygų: lietus, sniegas, saulė. Jeigu tarkim kolegija turėtų atskirą saugomą patalpą dviračiams laikyti - būtų visai šaunu. Na ir kitas dalykas - tai dideli atstumai mieste. Jeigu iki paskaitų reikia važiuoti 8 km, tai ne kažin kas. Ir blogis ne pačiame atstume, o laiko tarpe, per kurį reikia įveikti šį maršrutą. Na ir tuomet jau takų trūkumas. Nors laisvai galima važiuoti ir pėsčiųjų takų laviruojant tarp pėsčiųjų, tačiau normalus lygus dviračių takas tikrai nepablogintų situacijos, o kai kuriais atvejais padidėtų ir važiavimo greitis. Paskutinis dalykas - tai galimybė važiuoti per sankryžą nenulipant nuo dviračio. Norint vystyti takų naudojimą būtina tokia galimybė, kitaip arba visi ir toliau nesilaikys šių taisyklių arba bus daug nepatenkintų, kad kas 100 metrų reikia nulipinėti nuo dviračio.
vvv2 2012-10-03 09:54
- pigesnis sprendimo būdas, jau plačiai naudojamas dviračių šalyje Indijoje: tai triratukai!
Creatium 2012-10-03 13:53
Esmė ne mokėjime nuvažiuoti ar užvažiuoti ant bordiūro, o taisyklės. Jeigu pastaruoju metu jos nesikeitė, tai jose aiškiai nurodyta, kad per kiekvieną perėją dviratį būtina persivesti, negalima važiuoti.
Arthuras 2012-10-03 14:30
Visiškas absurdas, kuris, tikiuosi, niekada nebus įteisintas. Man tai tik kvailai skamba: "Tie ir anie važinėja, pas juos dar daugiau lyja, bla bla bla". Na man logiškai paaiškinkit, kur reikia nusipraust, ką reikia daryti lyjant, kur laikyti dviračius ir pan? Ne baksnojant, kad va "tie" kažkaip išsprendžia, o realiai?..