Vairavimo ypatumai Rusijoje: antrą kartą gimusieji (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

manciukaz 2012-11-09 19:36
Reiketu bausti pesciuosius už tai, kad tamsiu paros metu vaiksto be atsvaitu...sry už klaidas klaviatura parejus:/
Arthuras 2012-11-09 20:02
Absoliučiai nepritariu šitam teiginiui. Augina tėvai. BŪTENT tėvai. Ir jie yra visapusiškai atsakingi už savo vaiką. Jei jau kalbant apie eismą, tai aš kai kuriuos tėvus paduočiau į teismą už vaikų nepriežiūrą. Važinėja kelių metų vaikai po gatves dviračiu, dar net nemokėdami to daryti - visiškai neprognozuojami. Ir aplinkui - nei vieno suaugusiojo. Taip pat dar nepaeinantys normaliai slampinėja gatvėmis skersai išilgai. Ir visa tai iš mano gimtojo miesto kiemo(tiksliau gatvės, net ne gyvenamojoje zonoje), kuriame tikrai negyvena asocialūs asmenys. Tai kai TAIP vaikus prižiūri tėvai, tai tik tėvai ir kalti įvykus avarijai.
vyckas 2012-11-10 23:22
Na kai skraidoma 140, geriausiu atveju 90 zonoj, vienareikšmiškai kaltinti išvažiuojantį iš šalutinio kelio yra kvaila. Kai dauguma vairuotojų tik žvilgtelna kur randasi automobilis, bet neįvertina jo greičio, tokie +50 vairuotojai ankščiau ar vėliau ant ko nors pasikabins :|
Arthuras 2012-11-10 23:46
+50 automobiliu retai kur pavažiuosi. Ir tai toli gražu nėra kažkoks protu nesuvokiamas greitis, kad negalėtum geromis sąlygomis to greičio įvertint. Va, kai motociklai mieste, kur leidžiamas 50, praskrenda ant vieneto kokiais 200 - čia jau virš žmogaus galimybių pastebėt.
jordanbn2 2013-01-08 22:07
Geri cia rusu
perihellis 2013-01-08 23:26
o aš astebėjau, kad retas žmogus geba įvertint atstumą iki artėjančios transporto priemonės. Dar retesnis įvertina tos artėjančios transporto priemonės greitį ir laiką, po kurio ji privažiuos. Kaip to išmokyt žmones kažkaip nepavyksta sugalvot. Jei net viduj sėdėdami už vairo negeba nulaikyt pastovaus greičio, kai net spidometras rodo viską..
blizzard 2013-01-09 00:27
Na visos problemos mano manymu kyla iš to, kad žmogus nepažįsta savo automobilio ir nesugeba blaiviai vertint savo galimybių. Žinoma pirmiau šito eina aplinkos vertinimas. Pats asmeniškai dažnai pasivažinėju greitai, bet kad galėčiau tą daryt turiu numatęs atitinkamą maršrutą kur praktiškai nėra automobilių ir pėsčiųjų ir kur kelias puikiai žinomas. Kitas dalykas, mūsų vairavimo egzaminas sakyčiau yra primityvokas, žinoma jį išlaikyti gana sunku kaip ką tik atsisėdus už vairo, tačiau manau tas išsispręstų prailginus mokymo laiką, tiksliau mokomosios praktikos laiką, pasakykit man kur tai matyta, kad žmogui užtektų 40 valandų vairavimo norint išmokti vairuoti automobilį? ką tu gali išmokt per tas 40 valandų? pėdalus spausdinėt ir begius mėtyt? kažkokia beletristika, dažnas po tos praktikos dar į bėgių svirtį žiūri bėgių ieškodamas. Pvz nėra į vairavimo pamokas ar regitros egzaminą įtraukta sudėtingesnių veiksmų reikalaujančių testų, kad ir tas vadinamas "briedžio" testas (čia gal reklama bet principas testo maždaug toks kaip parodyta čia, tik žinoma greitis mažesnis realybėje ) https://www.youtube.com/watch?v=XwYH16cAfhI Kodėl nėra bent vienos valandos skirta slalomui? pvz https://www.youtube.com/watch?v=ZjVrQYLS5H4 manau tikrai naudingas laiko praleidimas būtų ir po to nekiltų tiek daug problemų kelyje dėl netinkamai priimamų sprendimų. p.s. slalome ir pačiam būtų įdomu pasivažinėt
Arthuras 2013-01-09 00:48
Eh... Esmė paprasta - neišmokys važiuot joks instruktorius. Išmoko tik praktika, laikas ir, be abejo, vairuotojo noras, domėjimasis. Man asmeniškai 30h užteko pilnai priprast prie miesto eismo, buvo net per daug, bet pradėjau vairuot, be abejo, ne su instruktoriumi, o gerokai anksčiau. Tie, kurie pradeda vairuot su instruktoriumi, aišku, neišmoksta važiuot be priekaištų(nebekalbant apie avarines situacijas). Bet negi dabar ilginsim praktinių važiavimų laiką?! Tu supranti, blizzard, kiek tas kainuos? 3000lt už B kategoriją būtų absurdas. Ir kas svarbiausia, jog tikrasis mokymasis prasideda tik tada, kai nebėra nei tėvų, nei instruktorių šalia, nes tai kaip važiuojame per egzaminą ir kaip eismas vyksta realybėje - du skirtingi dalykai. Taigi ne ilgint reikia mokymus, o juos tobulint. Per teoriją nep*ist proto, kiek kūzave galima keleivių vežt ir kaip, o geriau pasakotų teoriškai apie praktinius dalykus. Tai pat praktiniai važiavimai - absurdų absurdai. Mokina priparkuot skaičiuojant vairo apsisukimus, pagal kuoliukus. Reikalauja kelių cm tikslumu. Geriau pastatytų du automobilių maketus ir mokintų kaip parkuot, o ne kažkokius algoritmus, kurių po to kai kuriems neišeina įgyvendint. Ir jau šiek tiek į temą - asmeniškai manęs ir mano draugų mokantis vairuot nebuvo išvežę į užmiestį. Neparodė praktiškai, koks turi būti saugus atstumas, saugus lenkimas. Tai apie kokį ilginimą kalbam?..
Swift RR 2013-01-09 08:23
Jei jis būtų užsisegęs diržą, tai būtų jau nebegyvas...
Simplicity 2013-01-09 12:47
Pamenu, amžinai nesigaudavo tvarkingai šonu prisiparkuot, nes truputį per daug nuo krašto palikdavau. Bėdos realiam gyvenime lyg ir nėra — reikalui esant pasukinėjai vairą, pasistumdei ir jau „bokse“. Pamenu per egzaminą reikėjo iškart teisingai— įvažiavai atbulas, išsitiesinai ir pasistatei atitinkamu atstumu nuo automobilių ir bortelio. Jei kas ne taip, tai leidžia dar kartą ir fail Juokingiausia buvo, kai pasiėmiau papildomą pravažiavimą ir pataikiau ant instruktorės moters... Sakau jai: „ važiuojam aikštelėj pasistumdyt, nes su miestu man viskas ore, ženklus pažįstu, kitų eismo dalyvių nesibaidau“. Pradėjus parkuotis šonu prasidėjo pamokos: „kai va tam langelį pamatai kuoliuką— susuki vairą triks kartus. Kai kuoliukas pasimato šitam lange— suki vairą į kitą pusę tris kartus ir išsitiesinęs pastumi iki pasimatys tas kuoliukas...“ Likau apšalęs... Pasakiau, kad noriu vairuot išmokt, o ne pagal kažkokius kuoliukus orientuotis, kurių į gatvę išvažiavus nebus. Tokie vat tie vairuotojų rengimo kursai. Tai, kad ten ne vairuotojas, o keleivis per priekinį langą išlipo. Vairuotojas po skardom užspaustas ir greičiausiai negyvas. Gerai įsižiūrėk, prieš pat avariją aiškiai matosi dvi priekyje sėdinčios galvos.