„AG Excalibur“: kauniečio perdarytas ekstravagantiškas automobilis (Video)  (20)

RM aukcione Londone parduotas „AG Excalibur“ automobilis, kuris dėl išskirtinės išvaizdos prieš keletą metų buvo sulaukęs viso pasaulio žiniasklaidos dėmesio. Už kauniečio verslininko perdarytą automobilį neįvardijamas pirkėjas sumokėjo 35 840 svarų sterlingų (154,7 tūkst. Lt).


Visi šio ciklo įrašai

  • 2012-11-08 „AG Excalibur“: kauniečio perdarytas ekstravagantiškas automobilis (Video)  (20)
Iš pradžių išskirtinį „AG Excalibur“ buvo bandoma pardavinėti Lietuvoje. Praėjusį pavasarį internete skelbimą patalpinęs savininkas buvo nurodęs, kad už automobilį prašo 295 tūkst. Lt. Prieš aukcioną buvo prognozuota, kad už automobilį gali būti sumokėta iki 80 tūkst. svarų (345 tūkst. Lt). „AG Excalibur“ sukurtas 2005 metų gamybos „Mercedes–Benz CL-500” pagrindu. Tiesa, iš senojo automobilio liko tik 5.0 l, 302 AG variklis, dugnas bei dar kelios detalės. Visa kita – kauniečio verslininko Audronio Gestauto rankų darbas. Kai kurios detalės „pasiskolintos“ iš kitų modelių. Pavyzdžiui, priekiniai žibintai yra nuo „Infiniti FX 35/45” automobilio. Prie šio automobilio kaunietis A. Gestautas dirbo 9 mėnesius, po 12 valandų 6 dienas per savaitę. Rezultatas – išskirtinis automobilis, kurį vieni mėgsta, kiti keikia. A. Gestautas anksčiau tvirtino, kad jo tikslas buvo vairuoti tokį automobilį, kurio niekas kitas pasaulyje neturėtų, ir tai jam pavyko. Išskirtinis „AG Excalibur“ bruožas – didžiuliai ratai, pagal užsakymą pagaminti JAV. Priekyje – 24, gale – net 30 colių. Dėl ratų teko perdaryti važiuoklę bei pakeisti amortizatorių tvirtinimo taškus. Po šių darbų A. Gestautas buvo priverstas pakeisti ir galinį stiklą, nes originalus tapo per didelis. Po A. Gestauto patobulinimų „Mercedes“ ilgis nuo 5 metrų padidėjo iki 5,4 metrų, o praplatėjo nuo 1,80 iki 2,20 m. 100 km kelio mieste „AG Excalibur“ sunaudoja apie 19 litrų benzino. Automobilio saloną kaunietis taip pat sukūrė pats – sėdynės perdarytos ir apsiūtos alkantaro oda, mygtukai pagaminti iš Swarovskio kristalų. „Labai dažnai tenka matyti, kai prabangiai perdarytuose automobiliuose paliekami originalūs, plastikiniai mygtukai. Man tai nepatinka, tad nusprendžiau pagaminti tokius mygtukus, kurie man patiktų. Automobilio saloną įrengti buvo sunkiausia ir tai truko apie 40 proc. viso prie automobilio kūrimo praleisto laiko“, - yra sakęs A. Gestautas. „AG Excalibur“ įmontuotos 8 vaizdo kameros (po 2 šoniniuose veidrodėliuose, 2 priekinėse grotelėse ir 2 galiniame buferyje), kurios vaizdą perduoda į du salone esančius monitorius.

Aut. teisės: delfi.lt
(6)
(1)
(0)

Komentarai (20)