„Valve“: Mūsų „Big Picture“ ir „Linux“ – tai, ko reikia žaidėjų svetainei (Video)

Komentarai Prisijungti

Viršuje:   Seniausi | Naujausi

ZmogZ 2012-12-11 15:00
"toli gražu nėra pritaikyta žaidimams" - sėkmės dezinformuojant vartotojus
wolas 2012-12-11 15:08
Jo linux tai ne android'as, kuriame žaidimai veikia puikiai.
vyckas 2012-12-11 15:11
Pagrindinė problema tai OpenGL vs DirectX. OpenGL palaikantys žaidimai niekada ir neturėjo didelių problemš linuxe, o bet tačiau didžioji dalis visų AAA žaidimų dirba išimtinai tik su DirectX.
zemaitux 2012-12-11 15:32
O tai, tipo, pritaikyti?
HardAxe 2012-12-11 15:33
tai gal žaidimai nėra pritaikyti linuxui? Linuxas tai žaidimam tinkamas.
zemaitux 2012-12-11 15:35
Būtent, tinkamas, o ne pritaikytas.
elcucuy 2012-12-11 15:41
Playstation irgi ant openGL eina ir jam nėra problemų būti viena popiuliariausių žaidimų platformų.
ZmogZ 2012-12-11 15:46
Tiesiog taip parašyta, tarsi pagal nutylėjimą windowsai arba mac būtų kažkuo labiau pritaikytos geiminti PC, už tai ir pikta, kad tokias nesąmones rašo.
Lixteris 2012-12-11 15:47
Labai norės AAA žaidimų kūrėjai 1% vartotojų pritaikinėt žaidimus.
elcucuy 2012-12-11 16:06
Jei Valve pristatytu savo konsole, arba kitiem patikėtu gaminti griežtai kontroliuojamas sistemas, kuriose turėtu būti tam tikros detalės, tuomet žaidimų kūrėjam tai būtų tas pats kas kurti PS ar Xbox, o žaidėjui būtu nusispjaut, kad viskas ant linuxu eina.
Shinigami 2012-12-11 16:07
WOW ant Ubuntu ir wine veikia puikiai.
Lixteris 2012-12-11 16:21
Visų pirma reikia įtikint žaidimų kūrėjus, kad jie pritaikytų žaidimus tokiam dalykui. O kaip pamokė Xbox 1 istorija, tam reikia nežmoniškai daug lėšų, kurių Microsoft turėjo. Nemanau, kad Valve tokie pat kieti.
elcucuy 2012-12-11 16:35
Arba Valve koki half-life 3, left 4 dead 3 ir kitus savo topus išleidžia tik ant savo daigto, ir dalis jų ta daigta nusiperktų vien dėl šitų žaidimų (esu girdėjas kad xboxa kaikas pagrinde dėl Halo yra nusipirke). Taip dirbtinai populiarintu savo daigta ir paskatintu kitus kurti jam. Daba valve propoganda skleidžia kaiptik apie Windows 8 kaip katastrofa žaidimams (nors aš to nematau ), ir žaidimų kūrėjam reklamuoja linux perspektyvą.
infoguru 2012-12-11 22:15
Faktai: 1. Programuoju grafiką ir garsą išimtinai ant linux ir problemų kol kas nematau. 2. Unigine HiEnd variklis eina ant Linux. 3. Žaidimams iš esmės reikia grafikos API ir garso posistemės - Linux visa tai turi. 4. Vaizdo draiverių problema iš esmės yra nesunkiai sprendžiama, nes draiveriai rašomi C/C++ ir jei laikomasi standartų - nesunkiai portinama į kitą platformą. Kai yra noras viskas įmanoma ir Nvidia tai nesenai parodė. O dabar tavo eilė pagrįsti savo teiginį.
Develop32 2012-12-12 15:26
Melas, Playstation turi OpenGL sluoksnį ANT VIRŠAUS, bet rimtos studijos 0 jo naudoja nes per lėtas. Verčiau lysti giliau be jokiu sluoksnių ir naudoti LibGCM kuris gal kiek panašus į OpenGL, bet mažiau nei Linux yra panašūs į Unix. Edit: Kitaip tariant, filosofija bibliotekos dizaino panaši, kiek imituojanti, bet viduje viskas sava. Norint portint variklį, turėt OpenGL renderinimo kelią neužtenka. Panašiai tas pats ir su Wii
zemaitux 2012-12-14 13:59
Infoguru, gal pats ne itin gerai parašiau, tiesiog Linux nėra Geriau. pritaikytas žaidimams, nei Windows ar Mac, kaip teigiama pirmame komentare. Nesu programuotojas, ar labai užkietėjęs ITišnikas, daug gudrių žodžių nežnau, kas linuxe veikia ar ne, bet tai neįrodo geresnio tinkamumo žaidimams, negu kitose OS. + native DX nepalaikymas (ko niekada nebus, nebent MS galvelės susisuks) labiau riboja žaidimų kūrėjų pasirinkimą, kuriai platformai kurti žaidimą. Pridėkimų linux distribucijų gausą, ne itin didelį OS paplitimą, ir žiūrim ką turim...